Основні заходи Лубенської райдержадміністрації з 8 січня по 14 січня 2018 року

Версія для друкуВерсія для друку

Основні заходи  Лубенської райдержадміністрації

з 8 січня по 14 січня 2018 року

 

09.01

8.10

Нарада у голови райдержадміністрації:

 

1. Про підсумки проведення Новорічних та Різдвяних свят.

 

 

 

 

2.Про стан техногенно-екологічної безпеки, надзвичайні події та ситуації, які виникли на території району.

 

 

09.01

11.00

Нарада з питань розгляду проекту структури тарифу на розподіл природного газу на ПАТ «Лубнигаз».

 

 

10.01

13.00

Про хід постановки поголів’я худоби на зимово – стійлове утримання та забезпечення кормовою базою.

 

 

11.01

10.00

Нарада з питань щодо недопущення заборгованості за надані комунальні послуги.

 

 

11.01

14.00

Виїзний особистий прийом першого заступника голови райдержадміністрації Сіряченка С.М. у Ісковецьку сільську раду.

 

 

12.01

15.00

Розгляд питань щодо доступності осіб мало мобільних груп населення та осіб з інвалідністю до об’єктів соціальної сфери.

 

 

 

 

Протягом тижня

Особисті прийоми громадян керівництвом райдержадміністрації (згідно з графіком).

 

 

Протягом тижня

Забезпечення проведення постійно діючої прямої телефонної лінії за участю керівників органів виконавчої влади.

 

 

Протягом тижня

Призначення населенню житлових субсидій на оплату комунальних послуг.

 

 

Протягом тижня

Виїзди працівників територіального центру соціального обслуговування у складі мультидисциплінарних команд до             сіл Мацківці, Михнівці.

 

 

 

Протягом

тижня

Обстеження сімей, що опинилися в складних життєвих обставинах. Контроль за цільовим використанням допомоги, наданої при народженні дитини.

 

 

 

Протягом тижня

Проведення робіт з організації у 2018 році санаторно-курортного оздоровлення учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС.

 

 

Протягом тижня

Організація інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо військової служби за контрактом.

 

 

Протягом тижня

Проведення заходів щодо розробки документів територіальної оборони району.

 

Наверх ↑