Про виплату одноразової грошової допомоги населенню району за рахунок коштів районного бюджету

Версія для друкуВерсія для друку
Дата: 
05.03.2018
Номер: 
90

ЛУБЕНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

 

05.03.2018                                         м. Лубни                                           № 90

 

 

 

Про виплату одноразової

грошової допомоги населенню

району за рахунок коштів

районного бюджету

 

 

 

 

Відповідно до статті 91 Бюджетного кодексу України, статей 6, 23, 39, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», Програми економічного і соціального розвитку Лубенського району на 2018 рік, затвердженої рішенням двадцять шостої сесії Лубенської районної ради сьомого скликання від             22 грудня 2017 року, та Програми соціального захисту населення Лубенського району «Турбота» на 2018 – 2019 роки, затвердженої рішенням двадцять п`ятої сесії Лубенської районної ради сьомого скликання від 06 грудня 2017 року (зі змінами), з метою посилення соціального захисту осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, та раціонального використання коштів, затверджених у районному бюджеті для надання населенню додаткової соціальної підтримки:

 

1. Затвердити Положення про комісію з питань надання одноразової грошової допомоги населенню району за рахунок коштів районного бюджету (додається).

 

2. Затвердити Порядок надання одноразової грошової допомоги населенню району за рахунок коштів районного бюджету (додається).

 

  1. Завідувачу юридичного сектору апарату районної державної адміністрації Рак Т.О. забезпечити подання цього розпорядження на державну реєстрацію до Головного територіального управління юстиції у Полтавській області та опублікувати у засобах масової інформації.

 

  1. Це розпорядження набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

                                                                  2

    

               5. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови Лубенської районної державної адміністрації від 09 березня 2017 року № 95 «Про виплату одноразової грошової допомоги населенню району за рахунок коштів районного бюджету», зареєстроване в Головному територіальному управлінні юстиції у Полтавській області 29 березня 2017 року за № 65/2512.

 

           6. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови районної державної адміністрації Нестеренка І.І.

 

 

          Голова

районної державної

     адміністрації                                                                             Т. КАЧАНЕНКО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                  ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови Лубенської

районної державної адміністрації

                                                                        05 березня 2018 року № 90

 

 

 

 

 

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про комісію з питань надання одноразової грошової допомоги

населенню району за рахунок коштів районного бюджету

 

І. Загальні положення

 

  1. Комісія з питань надання одноразової грошової допомоги населенню району за рахунок коштів районного бюджету (далі – Комісія) є постійно діючим дорадчим органом при Лубенській районній державній адміністрації, який створюється головою районної державної адміністрації з метою розгляду питань щодо надання одноразової грошової допомоги за рахунок коштів районного бюджету за зверненням громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах, та громадських організацій району, які мають соціальну спрямованість, відповідно до Програми економічного і соціального розвитку Лубенського району на 2018 рік, затвердженої рішенням двадцять шостої сесії Лубенської районної ради сьомого скликання від 22 грудня 2017 року та Програми соціального захисту населення Лубенського району «Турбота» на 2018 - 2019 роки, затвердженої рішенням двадцять п’ятої сесії Лубенської районної ради сьомого скликання від 06 грудня 2017 року (зі змінами).

 

  1. У своїй діяльності Комісія керується Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства України, розпорядженнями голови Лубенської районної державної адміністрації, а також цим Положенням.

 

ІІ. Завдання та повноваження Комісії

 

  1. Основним завданням Комісії є розгляд звернень громадян та громадських організацій району, прийняття рішення щодо надання грошової допомоги за рахунок коштів районного бюджету.

 

  1. Комісія для виконання покладених на неї завдань:

 

 

2

 

одержує в установленому порядку від громадян, місцевих органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на неї завдань;

вирішує питання щодо розміру грошової допомоги громадянам району з місцевого бюджету;

приймає рішення про надання чи відмову у наданні одноразової грошової допомоги населенню району у разі невідповідності поданих документів вимогам Порядку надання одноразової грошової допомоги населенню району за рахунок коштів районного бюджету, затвердженого цим розпорядженням.

 

ІІІ. Склад Комісії

 

  1. Комісія складається з голови, заступника голови, секретаря та інших членів Комісії. До складу комісії входять представники структурних підрозділів Лубенської районної державної адміністрації (за згодою), органів місцевого самоврядування, громадських об’єднань та організацій, діяльність яких спрямована на забезпечення інтересів громадян у сфері соціального захисту населення (за згодою).

 

  1. Комісія утворюється у кількості 15 осіб, персональний склад якої затверджується розпорядженням голови Лубенської районної державної адміністрації.

 

  1. Голова Комісії:

організовує роботу Комісії;

головує на її засіданнях;

здійснює керівництво роботою Комісії;

підписує протоколи, що приймаються Комісією.

 

  1. Секретар Комісії організовує підготовку до засідання Комісії, інформує членів Комісії про час та дату його проведення, готує проект порядку денного, веде та оформляє протокол засідання Комісії.

 

  1. Секретар Комісії забезпечує зберігання протоколів засідання Комісії, витягів з протоколів та документи, на підставі яких Комісія прийняла рішення.

 

ІV. Організація роботи Комісії

 

  1. Формою роботи Комісії є засідання, що проводяться за потребою.

 

  1. Дата проведення засідання та порядок денний повідомляються членам Комісії не пізніше ніж за 3 робочі дні до засідання.

 

 

3

 

  1. Засідання Комісії є правомочним, якщо в ньому беруть участь не менш як дві третини її складу.

 

  1. У разі відсутності голови комісії на засіданнях головує його заступник.

 

  1. Члени Комісії:

беруть участь в усіх засіданнях Комісії та прийнятті нею рішень;

вносять пропозиції до порядку денного засідання Комісії;

ознайомлюються зі всіма документами, що надходять до Комісії.

 

  1. За кожним зверненням, що надійшло на засідання, доповідає заступник голови Комісії.

 

  1. Рішення Комісії приймаються відкритим голосуванням простою більшістю голосів членів Комісії, присутніх на засіданні. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови Комісії.

 

  1. У разі незгоди з прийнятим рішенням член Комісії письмово викладає свої заперечення в доповідній записці, що додається до протоколу засідання Комісії і є його невід’ємною частиною.

 

  1. Результати засідання Комісії оформлюються протоколом, який підписується головою, його заступником, секретарем та всіма членами Комісії, які брали участь у засіданні.

 

  1. Рішення Комісії про відмову в призначенні одноразової грошової допомоги доводиться до відома громадянам та/або громадським організаціям, які звернулись з питань надання грошової допомоги за рахунок коштів районного бюджету.

 

 

 

 

 

Керівник апарату районної

державної адміністрації          

 

 

 

 

              О.Г. Пірова

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови Лубенської

районної державної адміністрації

05 березня 2018 року № 90

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОРЯДОК

надання одноразової грошової допомоги населенню району

за рахунок коштів районного бюджету

 

І. Загальні положення

 

  1. Порядок надання одноразової грошової допомоги населенню району за рахунок коштів районного бюджету (далі – Порядок), розроблений на виконання Програми економічного і соціального розвитку Лубенського району на 2018 рік, затвердженої рішенням двадцять шостої сесії Лубенської районної ради сьомого скликання від 22 грудня 2017 року та Програми соціального захисту населення Лубенського району «Турбота» на 2018 – 2019 роки затвердженої рішенням двадцять п’ятої сесії Лубенської районної ради сьомого скликання від 06 грудня 2017 року (зі змінами).

 

  1. Порядок регулює механізм надання одноразової грошової допомоги населенню району за рахунок коштів районного бюджету (далі – одноразова грошова допомога) за рішенням Комісії з питань надання одноразової грошової допомоги населенню району за рахунок коштів районного бюджету (далі – Комісія) за зверненнями:

членів сімей загиблих (померлих) учасників антитерористичної операції та військовослужбовцям, які отримали поранення, контузію, каліцтво чи захворювання під час участі в антитерористичній операції;

громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах;

громадських організацій з метою вшанування громадян з нагоди відзначення визначених на держаному рівні пам’ятних дат.

 

  1. Головним   розпорядником   коштів,   що    надаються    згідно    з   цим

Порядком, є Управління соціального захисту населення Лубенської райдержадміністрації (далі – Управління).

 

2

 

ІІ. Умови надання грошової допомоги

 

  1. Для отримання одноразової грошової допомоги членам сімей загиблих (померлих) учасників антитерористичної операції та військовослужбовцям, які отримали поранення, контузію, каліцтво чи захворювання під час участі в антитерористичній операції, разом із відповідною заявою до Управління подаються:

копії сторінок паспорта з даними про прізвище, ім`я та по батькові і місце реєстрації;

копія реєстраційного номера облікової картки платників податків, або серія (за наявності) та номер  (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган Державної фіскальної служби і мають відмітку в паспорті/запис в електронному безконтактному носії або в паспорті слово «відмова»);

довідка військової частини (органу, підрозділу) або інших підприємств, установ, організацій про безпосередню участь особи в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення і захисті незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України (за потреби);

довідка органу реєстрації або відповідного житлово-експлуатаційного підприємства, організації чи органу місцевого самоврядування про склад сім'ї військовослужбовця, військовозобов’язаного чи резервіста;

медична довідка про обставини травми (поранення, контузії, каліцтва);

копія лікарського свідоцтва про смерть (форма 106/о);

копія свідоцтва про смерть військовослужбовця (військовозобов’язаного, резервіста);

копія свідоцтва про народження військовослужбовця (військовозобов’язаного, резервіста) – для виплати одноразової грошової допомоги батькам загиблого (померлого);

копія свідоцтва про шлюб – для виплати грошової допомоги дружині (чоловікові);

копії сторінок паспортів повнолітніх членів сім’ї з даними про прізвище, ім’я та по батькові і місце реєстрації;

копія свідоцтва про народження дитини – для виплати одноразової грошової допомоги дитині;

реквізити банківського рахунку для отримання одноразової грошової допомоги;

згода на обробку та використання персональних даних.

Одноразова     грошова     допомога     виплачується     одному    з    членів

сім’ї     загиблого     (померлого)     військовослужбовця,    які   брали   участь   в

 

 

 

                                                                  3

антитерористичній операції, за умови подання письмової згоди довільної форми про виплату допомоги цій особі від інших членів сім’ї загиблої (померлої) особи. У разі відсутності такої згоди виплата проводиться рівними частинами членам сім’ї загиблого (померлого) військовослужбовця.

Члени сім’ї загиблого (померлого) військовослужбовця, які брали участь в антитерористичній операції, визначаються відповідно до Сімейного кодексу України.

Для отримання одноразової грошової допомоги за зверненнями громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах, разом із заявою, в якій зазначаються обґрунтовані причини надання їм грошової допомоги, подаються такі документи:

копії сторінок паспорта з даними про прізвище, ім`я та по батькові і місце реєстрації;

копія реєстраційного номера облікової картки платників податків або серія (за наявності) та номер (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган Державної фіскальної служби і мають відмітку в паспорті/запис в електронному безконтактному носії або в паспорті слово «відмова»);

довідка з лікувального закладу про необхідність лікування (за потреби);

акт про пожежу/обстеження наслідків стихійного лиха (за потреби);

довідку органу реєстрації або відповідного житлово-експлуатаційного підприємства, організації чи органу місцевого самоврядування про склад сім'ї заявника;

акт обстеження житлово-побутових умов проживання заявника (за потреби);

згода на обробку та використання персональних даних.

Для отримання одноразової грошової допомоги за зверненням громадських організацій з метою вшанування громадян з нагоди відзначення визначених на державному рівні пам’ятних дат, надається список осіб, які потребують грошової допомоги, до якого по кожній особі, наведеній в списку, додаються:

копії сторінок паспорта з даними про прізвище, ім`я та по батькові і місце реєстрації;

копія реєстраційного номера облікової картки платників податків або серія (за наявності) та номер (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган Державної фіскальної служби і мають відмітку в паспорті/запис в електронному безконтактному носії або в паспорті слово «відмова»);

           копія документа (посвідчення, довідки), що підтверджує право особи  на пільги відповідно до законодавства;

згоду на обробку та використання персональних даних.

                                                              4

  1. У наданні  одноразово ї грошової  допомоги може  бути  відмовлено  у

разі, якщо:

особою,  яка   звертається   за   допомогою,   подано    не    повний    пакет

документів, визначений пунктом 1 Розділу ІІ цього Порядку;

          виявлено недостовірні дані у поданих на розгляд документах.

 

  1. Одноразова грошова допомога надається:
  1. членам сімей загиблих (померлих) військовослужбовців учасників антитерористичної операції – 10000 грн.

військовослужбовцям, які отримали поранення, контузію, каліцтво чи захворювання під час участі в антитерористичній операції – до 5000 грн.;

  1. громадянам, які перебувають в складних життєвих обставинах:

у разі лікування онкологічного захворювання, необхідності оперативного втручання, проведення довготривалого лікування  – до 2000 грн.;

у разі пожежі чи стихійного лиха, внаслідок чого завдані збитки майну та/або здоров’ю потерпілого – до 2000 грн. (в залежності від рівня завданих збитків);

за інших обставин (наприклад, скрутне матеріальне становище, звільнення з місць позбавлення волі, смерть одного з членів сім’ї, збитки завдані аварійною ситуацією житлово-комунальної системи, необхідність придбання ліків тощо) – до 500 грн.;

  1. громадянам за поданням громадських організацій, діяльність яких має соціальну спрямованість (організацій ветеранів, інвалідів, чорнобильців), зокрема з нагоди відзначення визначених на державному рівні пам’ятних дат (Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав, Дня Чорнобильської трагедії, Дня перемоги над нацизмом у Другій світовій війні, Дня визволення Лубенщини від фашистських загарбників, Дня партизанської слави, Дня ветерана, Дня захисника України, Міжнародного дня інвалідів,  Дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС)  – 200 грн.

 

  1. Рішення про надання одноразової грошової допомоги та її розмір (або відмови у наданні) приймається Комісією.

 

  1. Розмір одноразової грошової допомоги визначається, виходячи із суми коштів, затверджених в районному бюджеті на реалізацію заходів Програми економічного і соціального розвитку Лубенського району на 2018 рік, затвердженої рішенням двадцять шостої сесії Лубенської районної ради сьомого скликання від 22 грудня 2017 року та Програми соціального захисту населення Лубенського району «Турбота» на 2018 - 2019 роки, затвердженої рішенням двадцять п’ятої  сесії Лубенської районної ради сьомого скликання від 06 грудня 2017 року (зі змінами).

 

  1. Виплата одноразової грошової допомоги здійснюється Управлінням

 

5

після прийняття Комісією рішення про надання одноразової грошової допомоги та надходження коштів на рахунки Управління.

 

  1. Виплата одноразової грошової допомоги здійснюється шляхом поштового переказу або перерахуванням коштів на особисті банківські рахунки заявників.

 

 

 

Керівник апарату районної

державної адміністрації          

 

 

 

 

              О.Г. Пірова

 

Наверх ↑