Відбулося засідання призовної комісії

Версія для друкуВерсія для друку

Відбулося засідання призовної комісії Про хід весняного призову громадян України  на строкову військову службу до лав Збройних Сил України, Національної Гвардії України та інших військових формувань йшлося на відкритому засіданні призовної комісії, яка 11 квітня відбулася в стінах Лубенського районного військового комісаріату за участю представників друкованих ЗМІ та телебачення під головуванням першого заступника голови Лубенської райдержадміністрації, голови районної призовної комісії Сіряченка Сергія Миколайовича. Під час засідання обговорили хід проведення заходів призовної кампанії, яка триватиме з 1 квітня по 30 червня поточного 2019 року.

Плановий медичний огляд юнаків 1992-2001 років народження, які мешкають та зареєстровані на території Лубенського району та міста Лубни розпочався з 1 березня. Призов громадян на строкову військову службу включає проходження ними медичної і районної призовної комісій, відбір найбільш підготовленої, придатної за станом здоров’я молоді та відправлення призовників до військових частин.

Наголошено, що всі військовослужбовці, призвані на строкову військову службу, проходитимуть службу в пунктах постійної дислокації військових частин, жоден військовослужбовець строкової військової служби до виконання бойових завдань в операції об’єднаних сил на території Донецької та Луганської областей залучатися не буде. Також було уточнено, що за юнаками, які на момент призову офіційно працевлаштовані, буде зберігатися робоче місце та середньомісячна заробітна плата.

Підсумовуючи, перший заступник голови райдержадміністрації наголосив на важливості співпраці військового комісаріату з органами національної поліції щодо розшуку призовників які ухиляються від призову, акцентував увагу на проведенні активної інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо умов проходження строкової служби, військово-патріотичного виховання молоді, а також заходів щодо своєчасного та якісного обстеження юнаків призовного віку в закладах охорони здоров’я міста.

Наверх ↑