Довідка про роботу зі зверненнями громадян у Лубенській райдержадміністрації за 2018 рік

Версія для друкуВерсія для друку

Довідка

про роботу зі зверненнями громадян у Лубенській райдержадміністрації

за 2018 рік

 

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», відповідних розпоряджень голів облдержадміністрації та райдержадміністрації, з метою вирішення важливих проблем окремої людини і суспільства в цілому районною державною адміністрацією протягом 2018 року проводилася робота щодо кваліфікованого, неупередженого та всебічного розгляду питань, які порушувалися мешканцями району.

Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2018 року розглянута 29.08.2018 під час засідання колегії райдержадміністрації, за результатами якої надані відповідні доручення.

На виконання пункту 5 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 про забезпечення щомісячного проведення дня контролю, у звітному періоді розглянуто стан виконання структурними підрозділами райдержадміністрації доручень керівництва щодо розгляду 12 звернень.

На виконання п. 3 вказаного Указу для об’єктивного та всебічного дослідження, вирішення проблем, порушених у зверненнях громадян, проведено 12 засідань постійно діючої комісії при Лубенській райдержадміністрації.

Згідно із графіком перевірок дотримання законодавства про звернення громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації та виконкомах сільських рад району загальним відділом апарату райдержадміністрації протягом 2018 року проведено 14 перевірок. Перевірено стан дотримання вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян у частині виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади у 5 сільських радах.

Протягом 2018 року організовано роботу щодо систематичного звітування керівників структурних підрозділів райдержадміністрації на нарадах у голови райдержадміністрації про виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 (прозвітували керівники 8 управлінь та відділів райдержадміністрації) та інформування сільських голів (проінформували сільські голови 6 сільських рад).

Протягом 2018 року керівництвом райдержадміністрації проведено 62 особистих прийоми та 45 виїзних, під час яких розглянуто 71 звернення. Питання, порушені під час виїзних прийомів, вирішувалися, по можливості, на місці.

У звітному періоді заступниками голови райдержадміністрації проведено 20 «гарячих» телефонних ліній, під час яких звернулося 25 громадян, та 6  «прямих» телефонних ліній голови райдержадміністрації з жителями району. У рамках постійно діючої прямої телефонної лінії в органах виконавчої влади за участю заступників голови райдержадміністрації, начальників управлінь, відділів райдержадміністрації, керівників організацій, що належать до сфери управління міністерств та інших центральних органів виконавчої влади зателефонувало 95 громадян, які отримали ґрунтовні відповіді на свої питання.

В райдержадміністрації також діють телефони довіри у відділі з питань оборонно-мобілізаційної роботи та цивільного захисту райдержадміністрації та у відділі освіти, сім'ї, молоді та спорту райдержадміністрації, телефон для громадян з обмеженими фізичними можливостями та «гаряча» телефонна лінія в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації.

Правовою громадською приймальною при юридичному секторі райдержадміністрації надано 28 консультацій мешканцям району.

Протягом 2018 року районною державною адміністрацією опрацьовано 334 звернення, в яких порушено 349 питань, тоді як у 2017 році отримано 232 звернення, в яких порушено 232 питання, кількість звернень збільшилась на 43,9 %. З метою розв’язання своїх проблем у звітному періоді до райдержадміністрації письмово звернулись 263 особи (у 2017 році – 153 особи).

В ході особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації року прийнято 71 звернення (у 2017 році - 79). За допомогою мережі Інтернет до райдержадміністрації надійшло 2 звернення.

За видами звернень переважають заяви (302), також отримано 30 скарг та 2 пропозиції.

У 2018 році з Полтавської обласної державної адміністрації надійшло 25 звернень (у 2017 році - 12), з Лубенської районної ради – 4 (у 2017 році - 1), з Верховної Ради України – 2 (у 2017 році - 1), з Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області – 1 (у 2017 році - 0), з обласного контактного центру – 8 (у 2017 році - 8), з Урядової гарячої лінії – 181 (у 2017 році - 95).

Протягом звітного періоду від пільгової категорії громадян до райдержадміністрації надійшло 67 звернень. Значна кількість звернень надійшла від пенсіонерів – 78, що становить 23% від загальної кількості.

На «гарячу» телефонну лінію, що діє в управлінні соціального захисту населення, звернулося 185 осіб, на «телефон довіри» для осіб з обмеженими фізичними можливостями – 125 осіб.

         Найактуальнішими питаннями вже тривалий час залишаються питання соціального захисту населення – 183 (52,4 % від загальної кількості питань), зокрема, призначення житлових субсидій. Масове надходження лише у ІV кварталі 2018 року таких звернень (94), які надійшли через Урядову гарячу телефонну лінію та з обласного контактного центру, пов'язана з змінами умов надання  житлових субсидій.

Хвилювали жителів району також питання транспорту та зв’язку – 47 (13,4%). Також райдержадміністрацією розглядалися питання комунального господарства – 26 (6,6 %), охорони здоров'я – 22 (6,3 %) та освіти – 17 (4,8 %).

         У звітному періоді зареєстровано 1 анонімне звернення  (у 2017 році – 2) та 4 дублетних (у 2017 році – 1). З 9 до 7 зменшилась кількість повторних звернень у порівнянні з аналогічним періодом  2017 року.

Кількість колективних звернень в звітному періоді значно збільшилася – 33 звернення  проти 12 у попередньому періоді.

Аналіз звернень свідчить про те, що найбільша їх кількість, а саме  139 звернень (41,6 % від загальної кількості) або 8,4 звернення на 1 тисячу населення, спостерігалась від жителів Засульської ОТГ. Від жителів міста Лубни надійшло 35  звернень (10,4 %) або 0,7 звернень на 1 тисячу населення. В розрізі сільських рад найбільшу кількість заяв отримано від жителів Новооріхівської сільської ради – 23 (12,7) та Березотіцької сільської ради – 16 (12,3). Найменше звернень надійшло від жителів Ісковецької сільської ради – 5 (5,5) та Тишківської сільської ради – 5 (10).  

Середня кількість звернень громадян на 1 тисячу населення Лубенського району становить 10,7.

За підсумками розгляду звернень за 2018 рік вирішено позитивно 105 звернень (31,4 %), надані відповідні роз’яснення – 209 (62,6 %), переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» - 17 (5,1 %), у стадії розгляду – 3 (0,9%).

Протягом 2018 року до сільських рад Лубенського району (без врахування сільських рад, які входять до Засульської ОТГ та Шеківської сільської ради, яка у 2018 році ввійшла до  Сенчанської ОТГ) надійшло 754 звернення, що на 229 менше ніж у 2017 році.

Райдержадміністрація створює всі необхідні умови для реалізації громадянами своїх прав на звернення та продовжує працювати над виконанням Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008.

 

 

Наверх ↑