Довідка про роботу зі зверненнями громадян у Лубенській райдержадміністрації за І квартал 2018 року

Версія для друкуВерсія для друку

Довідка

про роботу зі зверненнями громадян у Лубенській райдержадміністрації

за І квартал 2018 року

 

Протягом І кварталу 2018 року райдержадміністрацією проводилась цілеспрямована робота щодо реалізації вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», відповідних розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації.

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 у звітному періоді розглянуто стан виконання доручень керівництва щодо розгляду 3 звернень, проведено 3 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації.

Згідно затвердженого графіку у І кварталі 2018 року проведено 3 перевірки стану організації роботи зі зверненнями громадян у виконкомах сільських рад та структурних підрозділах райдержадміністрації, під час яких надані методичні рекомендації та практична допомога щодо роботи зі зверненнями громадян. Перевірено стан дотримання сільськими радами вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян у частині виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади у 2 сільських радах.

Керівництвом райдержадміністрації проведено 17 особистих прийомів та 12 виїзних, під час яких розглянуто 17 звернень (у І кварталі 2017 року – 16).

У звітному періоді заступниками голови райдержадміністрації проведено 6 «гарячих» телефонних ліній, під час яких звернулося 12 громадян та 3 прямі телефонні лінії  голови райдержадміністрації з жителями району.

             У рамках постійно діючої прямої телефонної лінії в органах виконавчої влади за участю заступників голови райдержадміністрації, начальників управлінь, відділів райдержадміністрації, керівників організацій, що належать до сфери управління міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, у звітному періоді зателефонувало 27 громадян, які отримали ґрунтовні відповіді на свої питання.

В райдержадміністрації також діють телефони довіри у відділі з питань оборонно-мобілізаційної роботи та цивільного захисту райдержадміністрації та у відділі освіти, сім'ї, молоді та спорту райдержадміністрації, телефон для громадян з обмеженими фізичними можливостями та «гаряча» телефонна лінія в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації.

З початку 2018 року правовою громадською приймальнею надано 9 консультацій мешканцям району.

У звітному періоді як і в І кварталі 2017 року райдержадміністрацією отримано та опрацьовано 65 звернень громадян. В тому числі зареєстровано 48 письмових заяв, що на 1 звернення менше, ніж у І кварталі 2017 року.  Під час особистих і виїзних прийомів звернулося 17 громадян (у І кварталі 2017 року 16). За допомогою мережі Інтернет звернення до райдержадміністрації не надходили.

          У структурі звернень, що надійшли до районної державної адміністрації, загалом домінують заяви (61) і лише 3 скарги.

Як свідчить аналіз, найбільш актуальні проблеми, що турбують широкі верстви населення, залишаються у сферах соціального захисту, транспортного обслуговування, житлово-комунального господарства. Зменшилася кількість  звернень з питань  соціального захисту, хоча вона ще досить значна (33 звернення у звітному періоді проти 40 у аналогічному періоді минулого року). Також відбулося несуттєве зменшення кількості звернень (з 10 до 6) з питань транспорту і зв’язку. В той же час у порівнянні з минулим роком громадяни частіше зверталися з питань сім'ї, дітей, молоді (5 проти 1) та освіти (4 проти 1).

У І кварталі 2018 року до райдержадміністрації надійшло 17 звернень від громадян пільгових категорій.

         Для розгляду за належністю протягом І кварталу 2018 року до райдержадміністрації надійшло 6 звернень, а саме:

з вищестоящих органів влади (Полтавської облдержадміністрації) – 1

(І квартал 2017 року – 2);

         з Лубенської районної ради – 4 (І квартал 2017 року – 0);

         з обласного контактного центру через урядову гарячу телефонну лінію – 34 (І квартал 2017 року – 32);

з обласного контактного центру – 2 (І квартал 2017 року – 1).

У звітному періоді отримано 1 анонімне звернення (у І кварталі 2017 року – 0) та 1 дублетне (у І кварталі 2017 року – 1), а також 2 повторних звернення (у І кварталі 2017 року – 2).

В звітному періоді спостерігається значне збільшення кількості колективних звернень, а саме 9 звернень проти 2 у попередньому періоді.

Станом на 01.04.2018 райдержадміністрацією позитивно вирішено 15 звернень (23% від загальної кількості звернень), надані відповідні роз’яснення на 43 звернення (66,2%), переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» 1 звернення (1,5%), у стадії розгляду знаходяться 6 звернень (9,3%).

Стосовно    виконавської дисципліни слід зазначити, що структурні підрозділи райдержадміністрації дотримувалися встановлених термінів розгляду звернень громадян, які надходили на їх адресу.

Отже, організація роботи зі зверненнями громадян у Лубенській райдержадміністрації перебуває на постійному контролі і спрямована на задоволення інтересів та потреб населення.

 

 

 

Наверх ↑