Довідка про роботу зі зверненнями громадян у Лубенській райдержадміністрації за І квартал 2020 року

Версія для друкуВерсія для друку

Довідка

про роботу зі зверненнями громадян у Лубенській райдержадміністрації

за І квартал 2020 року

 

Протягом І кварталу 2020 року районною державною адміністрацією проводилась відповідна робота зі зверненнями громадян відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

У звітному періоді керівництвом райдержадміністрації проведено 9 особистих та 4 виїзних прийомів громадян, під час яких прийнято 17 заявників.

Заступниками голови райдержадміністрації проведено 3 «гарячих» телефонних лінії із мешканцями району, на які звернулося 4 громадянина.

У рамках постійно діючої прямої телефонної лінії в органах виконавчої влади за участю заступників голови райдержадміністрації, начальників управлінь, відділів райдержадміністрації, керівників організацій, що належать до сфери управління міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, у звітному періоді зателефонувало 7 громадян, які отримали ґрунтовні відповіді на свої питання.

В райдержадміністрації діють телефони довіри у відділі з питань оборонно-мобілізаційної роботи та цивільного захисту райдержадміністрації, у відділі освіти, сім'ї, молоді та спорту райдержадміністрації, а також телефон для громадян з обмеженими фізичними можливостями та «гаряча» телефонна лінія в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації.

У І кварталі 2020 року до райдержадміністрації надійшло 64 звернення, серед яких 47 письмових та 17 усних. Загальна кількість  звернень громадян за звітний період зменшилась у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року на  76 звернень. За допомогою мережі Інтернет звернення до райдержадміністрації не надходили.

Для розгляду за належністю до райдержадміністрації надійшли звернення від органів влади вищого рівня: з Полтавської облдержадміністрації – 3 (І квартал 2019 року – 4), від депутатів Верховної Ради України – 2 (І квартал 2019 року – 1).

Через Урядову «гарячу лінію» отримано 31 звернення (І квартал 2019 року – 93), з КБУ „Обласний контактний центр” – 2 (І квартал 2017 року – 10). Основні питання, які порушувались у зверненнях громадян відносяться до сфери соціального захисту – 32 звернення або 50% від загальної кількості звернень (І квартал 2019 року –  110 звернень або 78 %). У більшості випадків заявників турбували питання призначення житлових субсидій та соціальної допомоги.

З питань комунального господарства надійшло 10 звернень або 15,6 % (І квартал 2019 року –  3 або 2,1 %), транспорту і зв'язку 6 звернень або 9,3 %  (І квартал 2018 року –  10 або 8,4 %), аграрної політики – 6 звернень або 9,3 % (І квартал 2019 року –  6 або 4,2 %).

З початку 2020 року до райдержадміністрації надійшло 10 звернень від громадян пільгових категорій (у І кварталі 2019 року – 38).

Станом на 01.04.2020 спеціалістами управління соціального захисту населення райдержадміністрації у складі «мобільного соціального офісу» здійснено 7 виїздів до населених пунктів району, під час яких надана інформаційна допомога з питань чинного законодавства у сфері соціального захисту 31 особі.

На «гарячу» телефонну лінію, що діє в управлінні соціального захисту населення, звернулося 62 особи, на «телефон довіри» для осіб з обмеженими фізичними можливостями – 41 особа. Переважна більшість звернень стосувалася питань надання субсидій, пільг та одноразової грошової допомоги за рахунок коштів районного бюджету.

Райдержадміністрацією розглянуто 1 анонімне звернення (у І кварталі 2019 року – 2), 1 повторне звернення (у І кварталі 2019 року – 1), 6 колективних звернень (у І кварталі 2019 року – 7).

Всі звернення уважно розглянуті, надані обгрунтовані без порушення термінів розгляду відповіді заявникам, з яких:

позитивно вирішено 18 звернень, що становить 28,1 %;

надані роз'яснення на 41 звернення (64,0 %);

переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про зверенння громадян» 1 звернення (1,6 %);

не підлягало розгляду відповідно до статті 8 Закону України «Про зверенння громадян» 1 звернення (1,6 %);

в стадії розгляду – 3 звернення (4,7 %).

Наверх ↑