Довідка про роботу зі зверненнями громадян у Лубенській райдержадміністрації за І півріччя 2020 року

Версія для друкуВерсія для друку

Довідка

про роботу зі зверненнями громадян у Лубенській райдержадміністрації

за І півріччя 2020 року

 

У районній державній адміністрації протягом І півріччя 2020 року продовжувалась робота щодо забезпечення вимог, передбачених Законом України «Про звернення громадян» та Указом Президента України від 07 лютого 2008 року  № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

У звітному періоді керівництвом райдержадміністрації проведено 9 особистих та 4 виїзні прийоми громадян, під час яких прийнято 17 заявників.

Відповідно   до   розпорядження   голови   райдержадміністрації   від   16.03.2020 № 39 «Про запобігання поширенню на території Лубенського району коронавірусу COVID – 19» проведення особистих прийомів громадян в органах державної влади та органах місцевого самоврядування району скасовано.

Заступником голови райдержадміністрації проведено 6 «гарячих» телефонних ліній із мешканцями району, на які звернулося 7 громадян.

У рамках постійно діючої прямої телефонної лінії в органах виконавчої влади за участю заступників голови райдержадміністрації, начальників управлінь, відділів райдержадміністрації, керівників організацій, що належать до сфери управління міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, з початку року зателефонувало 7 громадян, які отримали ґрунтовні відповіді на свої питання.

У І півріччі 2020 року до райдержадміністрації надійшло 105 звернень громадян, серед яких 88 письмових, що на 56 звернень менше ніж у минулому звітному періоді,  та 17 усних, що на 43 звернення менше ніж у минулому звітному періоді Загальна кількість  звернень громадян за звітний період у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року зменшилась на  99 звернень. За допомогою засобів електронного зв’язку, а саме на електронну адресу райдержадміністрації, надійшло 4 електронних звернення, що становить 3,8% від загальної кількості звернень.

Із загальної кількості звернень 94,3 % складають заяви (клопотання), 5,7% - скарги.

Для розгляду за належністю надійшли звернення від органів влади вищого рівня: з Полтавської облдержадміністрації – 7 (І півріччя 2019 року – 8), від народних депутатів Верховної Ради України – 3 (І півріччя 2019 року – 1).

Через Урядову «гарячу лінію» отримано 49 звернень (І півріччя 2019 року – 106), з КБУ „Обласний контактний центр” – 8 (І півріччя 2019 року – 14).

У своїх зверненнях до райдержадміністрації громадяни порушили 112 питань, це на 98 питань менше ніж у аналогічному періоді минулого року.

Аналіз змісту звернень засвідчує, що найбільш актуальними продовжують залишатись питання соціальної сфери, їх кількість в І півріччі 2020 року склала 48, що становить 42,9% від загальної кількості.

З питань комунального господарства надійшло 13 звернень або 11,6%, екології та природних ресурсів – 6 звернень або 5,3%,  аграрної політики і земельних відносин – 9 звернень або 8,0%.

Особлива увага приділяється зверненням від найменш захищених категорій населення, зокрема інвалідів, ветеранів війни та праці, осіб, які постраждали від аварії на ЧАЕС, одиноких матерів, учасників бойових дій та членів їх сімей, внутрішньопереміщених осіб та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки. У І півріччі 2020 року від цієї категорії громадян надійшло 28 звернень (у І півріччі 2019 року – 51).

Станом на 01.07.2020 спеціалістами управління соціального захисту населення райдержадміністрації у складі «мобільного соціального офісу» здійснено 7 виїздів до населених пунктів району, під час яких надана інформаційна допомога з питань чинного законодавства у сфері соціального захисту 31 особі.

На «гарячу» телефонну лінію, що діє в управлінні соціального захисту населення, звернулося 165 осіб, на «телефон довіри» для осіб з обмеженими фізичними можливостями – 114 осіб. Переважна більшість звернень стосувалася питань надання субсидій, пільг та одноразової грошової допомоги за рахунок коштів районного бюджету.

Комісією з питань надання одноразової грошової допомоги населенню за рахунок коштів районного бюджету (Програма соціального захисту населення Лубенського району «Турбота») у 2020 році надано допомогу 39 особам на суму 30,5 тис. грн.

Райдержадміністрацією розглянуто 2 анонімні заяви та 4 дублетних звернення.

У звітному періоді зафіксовано 4 повторних звернення (у аналогічному періоді 2019 року – 2).

В І півріччі 2020 року надійшло 14 колективних звернень (13,3% від загальної кількості). В порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість колективних звернень збільшилась на 6 (2,9%). Кількість підписів громадян під колективними зверненнями становить 1301.

Всі звернення уважно розглянуті, надані обґрунтовані без порушення термінів розгляду відповіді заявникам, з яких:

позитивно вирішено 23 звернення, що становить 21,9%;

надані роз'яснення на 76 звернень (72,4%);

переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» 2 звернення (1,9%);

не підлягали розгляду відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян» 2 звернення (1,9%);

в стадії розгляду – 2 звернення (1,9%).

Наверх ↑