ПОЛОЖЕННЯ про відділ з питань оборонно-мобілізаційної роботи та цивільного захисту Лубенської районної державної адміністрації Полтавської області

Версія для друкуВерсія для друку

                                                                            ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                            розпорядження голови

                                                                            районної державної адміністрації

                                                                            14.06. 2018 № 213

 

 

ПОЛОЖЕННЯ 
про відділ з питань оборонно-мобілізаційної роботи та

цивільного захисту Лубенської районної державної адміністрації

Полтавської області

 

І. Загальні положення

1. Відділ з питань оборонно-мобілізаційної роботи та цивільного захисту Лубенської районної державної адміністрації Полтавської області (далі – відділ) є самостійним структурним підрозділом Лубенської районної державної адміністрації, що утворюється головою районної державної адміністрації, входить до її складу і в межах повноважень районної держаної адміністрації  забезпечує виконання покладених на нього завдань на території Лубенського району Полтавської області.

2. Відділ підпорядковується голові районної державної адміністрації, першому заступнику голови районної державної адміністрації відповідно до розподілу обов’язків, керівнику апарату районної державної адміністрації, підзвітний та підконтрольний відповідним підрозділам Полтавської обласної державної адміністрації.    

3. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, рішеннями відповідних міністерств і відомств, інших центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями голів обласної та районної державних адміністрацій, прийнятими  в  межах  їх  компетенції, а також цим Положенням.

4. Відділ є складовою частиною системи управління мобілізаційною підготовкою в районі.

5. Відділ є постійним органом управління районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту населення і територій (далі – ланки ЄДС ЦЗ).

6. Відділ забезпечує на території району реалізацію державної політики з питань прав громадян у сфері цивільного захисту шляхом організації заходів щодо попередження, ліквідації та мінімізації наслідків надзвичайних ситуацій; планування, організації і забезпечення оборонної роботи, мобілізаційної підготовки та мобілізації на території району, а також забезпечення режиму секретності у районній державній адміністрації та взаємодії з правоохоронними органами.

7. Основними завданнями відділу є :

1) планування, організація і забезпечення оборонної роботи, мобілізаційної підготовки та мобілізації, законності і правопорядку на території району;

2) реалізація та забезпечення в межах визначених законодавством прав громадян  у сфері цивільного захисту на території району;

3) участь в реалізації державної та місцевої політики, спрямованої на:       

             вирішення питань цивільного захисту, функціонування районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту щодо     запобігання та реагування на надзвичайні  ситуації техногенного та природного характеру; 

участь у розробці  заходів щодо захисту населення і території району під час надзвичайних ситуацій та проведення потенційно небезпечних заходів в умовах присутності цивільного населення;

сприяння органам внутрішніх справ у забезпеченні дотримання правил дорожнього руху та громадського правопорядку на території району;

4) розроблення і здійснення заходів щодо підтримки готовності органів управління та сил територіальної підсистеми цивільного захисту до дій за призначенням у мирний час та в особливий період;

5) сприяння сільським радам, відповідним територіальним структурним підрозділам, підприємствам, установам, організаціям всіх форм власності у протидії злочинним  проявам;

6) здійснення разом з іншими органами управління територіальної підсистеми цивільного захисту інформаційного забезпечення;

7) організація заходів з мобілізаційної підготовки та мобілізації, контроль за їх здійсненням на території району;

8) забезпечення своєчасного виконання розпоряджень голів обласної та районної державних адміністрацій;

9) запобігання розголошенню секретної інформації, випадкам втрат матеріальних носіїв цієї інформації, заволодінню секретною інформацією іноземними державами, іноземними юридичними особами, іноземцями, особами без громадянства та громадянами України, яким не надано допуску та доступу до неї;

10) недопущення необґрунтованого допуску та доступу осіб до секретної інформації;

11) забезпечення запровадження заходів режиму секретності під час виконання всіх видів робіт, пов'язаних з державною таємницею, та під час здійснення зовнішніх відносин;

12) своєчасне розроблення та реалізація разом з іншими структурними підрозділами районної державної адміністрації заходів, що забезпечують охорону державної таємниці;

13) виявлення та закриття каналів просочення (витоку) секретної інформації в процесі діяльності районної державної адміністрації, здійснення заходів технічного захисту інформації;

14) здійснення контролю за станом режиму секретності в районній державній адміністрації та на підпорядкованих їй підприємствах, в установах і організаціях;

15) забезпечення контролю за дотриманням установленого порядку доступу працівників до відомостей, що становлять державну таємницю;

16) забезпечення реалізації державної політики з питань взаємодії з районними підрозділами правоохоронних органів  щодо дотримання законності та правопорядку, а також з місцевими органами військового управління, військовими частинами та установами, розташованими на території району, з питань організації і ведення оборонної роботи;

        17) в разі оголошення зони надзвичайної ситуації в зв’язку із стихійним лихом, аварії, катастрофою, пожежі, інших надзвичайних ситуацій, здійснювати передбачені законодавством заходи, пов’язані з підтриманням у них громадського порядку, врятуванням людей, захистом їх прав та збереження матеріальних цінностей.

8. Відділ відповідно до визначених повноважень виконує такі функції:

а) з питань оборонної роботи:

готує проекти розпоряджень, доручень голови районної державної  адміністрації з питань законності і правопорядку, додержання прав та свобод громадян;

сприяє у проведенні заходів, спрямованих на охорону громадського порядку та дорожньої безпеки, боротьби із злочинністю;

забезпечує координацію дій та сприяння правоохоронним органам району, на які покладено обов’язки здійснювати боротьбу із злочинністю, її організованими формами, виконання вимог чинного законодавства України з питань зміцнення правопорядку та законності у межах компетентності, визначених Законом України «Про місцеві державні адміністрації», інших законодавчих актів України з питань правоохоронної діяльності;

координує діяльність консультативно-дорадчих органів, громадських формувань з охорони громадського порядку;

організовує взаємодію військових частин Збройних сил України з  підприємствами, установами та організаціями;

координує роботу підприємств, установ і організацій району з підготовки громадян до військової служби;

сприяє виконанню законодавства України про військовий обов’язок і військову службу громадянами, посадовими чи службовими особами підприємств, установ і організацій району;

бере участь в плануванні та координації дій місцевих органів виконавчої влади з підготовки і ведення територіальної оборони;

сприяє організації військового обліку і підготовки молоді району до військової служби, проведення призову громадян на строкову службу і військову службу за контрактом;

контролює ведення військового обліку і бронювання військовозобов’язаних підприємствами, установами і організаціями району;

приймає участь у заходах військово-патріотичного виховання громадян району;

планує і координує роботу по територіальній обороні району;

надає практичну та методичну допомогу органам місцевого самоврядування з питань оборонної роботи;

здійснює заходи з кібероборони (активного кіберзахисту) для захисту суверенітету держави та забезпечення її обороноздатності, запобігання збройному конфлікту та відсічі збройній агресії;

готує пропозиції та необхідні документи щодо фінансування заходів, пов'язаних з оборонною роботою, для подання їх до обласної державної адміністрації на погодження та включення до проекту державного бюджету, контролює цільове використання виділених коштів.

б) з питань мобілізаційної роботи:

бере участь    у    державному   регулюванні   мобілізаційної
підготовки та мобілізації;

організовує виконання структурними підрозділами районної державної адміністрації законів, інших нормативно-правових актів з питань мобілізаційної підготовки та мобілізації;

розробляє та подає керівництву районної державної адміністрації проекти нормативно-правових актів з питань мобілізаційної підготовки та мобілізації;

організовує наукове,  інформаційне, методологічне і методичне
забезпечення мобілізаційної підготовки та мобілізації;

бере участь  у   формуванні   проекту   основних   показників
мобілізаційних планів районної державної адміністрації та підприємств, що залучаються до виконання мобілізаційних завдань (замовлень);

подає пропозиції щодо формування довгострокових і річних програм мобілізаційної підготовки;

координує розроблення    проектів    мобілізаційних   планів, довгострокових і річних програм мобілізаційної підготовки і вживає заходів до забезпечення їх виконання;

організовує роботу   з   визначення   потреб    (обсягу)    у фінансуванні заходів з мобілізаційної підготовки;

подає пропозиції голові районної державної адміністрації щодо участі в
організації управління державою в особливий період;

подає пропозиції  щодо  встановлення  мобілізаційних  завдань
(замовлень) підприємствам,  установам  та  організаціям, що залучаються до їх виконання, а  також організовує їх доведення до виконавців;

організовує планування, розроблення і проведення на території району заходів з мобілізаційної підготовки та мобілізації, у тому числі з переведення районної державної адміністрації, підприємств, установ та  організацій, що залучаються до виконання мобілізаційних завдань (замовлень), на роботу в умовах особливого періоду та здійснює контроль за їх виконанням;

бере участь в укладанні договорів (контрактів) про виконання мобілізаційних завдань (замовлень) з підприємствами, установами  та організаціями, що залучаються до їх виконання;

вживає заходів до виконання підприємствами, установам  та  організаціями, що залучаються до їх виконання, мобілізаційних завдань (замовлень) відповідно до укладених договорів (контрактів);

подає пропозиції щодо передачі мобілізаційних завдань (замовлень) іншим підприємствам, установам та організаціям у разі ліквідації (реорганізації) підприємств, установ та організацій, що залучені до їх виконання;

подає пропозиції щодо створення, розвитку, утримання,
передачі, ліквідації та реалізації мобілізаційних потужностей на
підприємствах, в установах та організаціях, що залучені до виконання мобілізаційних завдань (замовлень);

здійснює контроль за створенням, зберіганням та
обслуговуванням мобілізаційного  резерву  матеріально-технічних  і
сировинних ресурсів на підприємствах, в установах та організаціях, що залучені до виконання мобілізаційних завдань (замовлень);

контролює здійснення заходів з мобілізаційної підготовки підприємствами, установами  та  організаціями, що залучаються до виконання мобілізаційних завдань, з метою сталого функціонування відповідної сфери управління та галузей економіки району в умовах особливого періоду;

організовує роботу, пов’язану з визначенням можливості задоволення потреб Збройних Сил, інших військових формувань, економіки району та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період;

організовує роботу з бронювання військовозобов'язаних та контроль за веденням їх обліку, забезпечує подання відповідної звітності, подає пропозиції щодо бронювання військовозобов'язаних на період мобілізації та на воєнний час;

розробляє заходи  щодо раціонального використання в особливий
період матеріально-технічних,  сировинних,  фінансових ресурсів та
виробничого потенціалу;

забезпечує подання  державним органам інформації,  необхідної
для планування та здійснення мобілізаційних заходів;

готує і доводить іншим структурним підрозділам районної державної адміністрації, підприємствам, установам та організаціям, що залучаються до виконання мобілізаційних завдань (замовлень), вказівки щодо виконання актів з питань мобілізаційної підготовки та мобілізації;

здійснює заходи щодо підвищення кваліфікації працівників відділу та працівників, залучених до мобілізаційної роботи, у тому числі шляхом проведення навчань та тренувань;

забезпечує додержання режиму секретності під час здійснення заходів з мобілізаційної підготовки;

готує щорічну доповідь про стан мобілізаційної готовності та про хід виконання довгострокових і річних програм мобілізаційної підготовки;

контролює стан справ, аналізує та узагальнює матеріали щодо виконання органами місцевого самоврядування делегованих повноважень у сфері оборонної та мобілізаційної роботи.

 

в) з питань цивільного захисту:

контролює дотримання підприємствами, установами, організаціями та органами місцевого самоврядування  правил, норм, стандартів у сфері захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру;

надає методичну допомогу органам місцевого самоврядування у сфері захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру;

координує діяльність ланки єдиної державної системи цивільного захисту, забезпечує стале її функціонування; 

забезпечує виконання заходів у сфері цивільного захисту району;

розробляє і здійснює заходи щодо удосконалення організації цивільного захисту, запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, реагування на них, ліквідації їх наслідків, захисту та забезпечення постраждалого населення;

подає голові районної державної адміністрації та відповідному структурному підрозділу обласної державної адміністрації:

пропозиції до проектів регіональних та районних програм щодо удосконалення організації цивільного захисту, запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації наслідків;

пропозиції щодо включення до проектів місцевих бюджетів витрат на розвиток і функціонування органів управління та сил територіальної підсистеми цивільного захисту, системи зв’язку та централізованого оповіщення, здійснення заходів щодо захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, ліквідації їх наслідків;

здійснює у межах своїх повноважень збір, накопичення, обробку і аналіз інформації про стан техногенної та природної безпеки,  забезпечує оперативне інформування голови райдержадміністрації, відповідного структурного підрозділу обласної державної адміністрації;

подає голові районної державної адміністрації пропозиції щодо утворення та складу спеціальних комісій з ліквідації надзвичайних ситуацій, бере участь у їх роботі;

координує діяльність сил територіальної підсистеми цивільного захисту щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків;

забезпечує оповіщення керівного складу органів управління та сил територіальної підсистеми цивільного захисту, населення про загрозу виникнення надзвичайних ситуацій;

бере участь:

у прогнозуванні ймовірності виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, здійснює районування територій за наявністю потенційно небезпечних об’єктів і об’єктів підвищеної небезпеки та загрози виникнення стихійного лиха;

у підготовці для подання голові районної державної адміністрації пропозицій щодо розподілу коштів резервного фонду відповідного бюджету для ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, надання матеріальної та фінансової допомоги населенню, яке постраждало внаслідок надзвичайних ситуацій;

в організації відновлювальних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, що проводяться силами територіальної підсистеми цивільного захисту;

у впровадженні в практику досягнень науки і техніки з питань запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, зменшення впливу негативних наслідків та проведення робіт з їх ліквідації;

у розробленні для подання в установленому порядку голові райдержадміністрації планів цивільного захисту і заходів щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та їх наслідків;

в організації та проведенні підготовки органів, управління та сил територіальної підсистеми цивільного захисту, населення до дій при надзвичайних ситуаціях у мирний час та в особливий період;

у розробці та організації здійснення заходів щодо евакуації населення із зон надзвичайних ситуацій та зон можливих бойових дій в особливий період;

у межах своїх повноважень у виконанні завдань з мобілізаційної підготовки та мобілізаційної готовності;

організовує та в установленому порядку здійснює контроль за створенням, накопиченням, збереженням, розподілом і цільовим використанням матеріальних резервів для запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків;

сприяє під час проведення робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій застосуванню за призначенням сил оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, спеціалізованих та невоєнізованих формувань;

надає пропозиції, організовує та контролює виконання заходів щодо забезпечення дотримання вимог законодавства щодо створення, зберігання, утримання, використання та реконструкції захисних споруд цивільного захисту;

здійснює облік та веде документацію з утримання захисних споруд цивільного захисту, які перебувають на балансі (утриманні), контролює стан утримання таких споруд, контролює стан утримання таких споруд та забезпечує готовність цих споруд до укриття людей у разі виникнення надзвичайних ситуацій;

разом з територіальним органом служби надзвичайних ситуацій подає голові районної державної адміністрації пропозиції щодо потреби в засобах радіаційного і хімічного захисту для забезпечення непрацюючого населення і сил територіальної підсистеми цивільного захисту, а також місць їх зберігання;

організовує накопичення та зберігання засобів радіаційного і хімічного захисту для забезпечення непрацюючого населення і сил територіальної підсистеми цивільного захисту та їх своєчасну видачу під час загрози виникнення або виникненні радіаційних і хімічних аварій та в особливий період;

перевіряє готовність комунальних аварійно-рятувальних служб до реагування на надзвичайні ситуації;

розробляє і здійснює у межах своїх повноважень заходи щодо участі органів управління та сил територіальної підсистеми цивільного захисту в територіальній обороні;

організовує та проводить перевірки готовності органів управління та сил територіальної підсистеми цивільного захисту до виконання покладених на них завдань;

готує та виносить на розгляд голови районної державної адміністрації пропозиції щодо оголошення окремих місцевостей зонами надзвичайних ситуацій у разі виникнення надзвичайних ситуацій;

організовує роботу розрахунково-аналітичних груп з оцінки радіаційного і хімічного стану в умовах надзвичайних ситуацій;

організовує та забезпечує роботу районної комісії з питань техногенно- екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій;

організовує роботу із забезпечення готовності системи зв’язку та централізованого оповіщення;

організовує роботу евакуаційної комісії в районі;

забезпечує отримання та доведення до органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій розпоряджень про переведення територіальної підсистеми цивільного захисту у вищу ступень готовності;

здійснює аналіз та оцінку криміногенної обстановки в районі, виявлення тенденцій її ускладнення, визначення пріоритетних напрямів боротьби з організованими формами злочинності та вжиття заходів щодо локалізації злочинного впливу криміналітету на суспільні, економічні та політичні процеси в районі;

готує пропозиції голові районної державної адміністрації щодо забезпечення координації та сприяння діяльності всіх державних органів, які задіяні до виконання комплексних і цільових програм профілактики злочинності і забезпечення правопорядку;

проводить аналіз та здійснює узагальнення звітів про нещасні випадки невиробничого характеру, наданих комунальною міською  лікарнею;

координує діяльність органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з питань профілактики травматизму невиробничого характеру;

г) з питань режимно-секретної роботи:

не допускає необґрунтованого допуску та доступу осіб до секретної інформації;

організовує та забезпечує контроль за виконанням вимог законодавства у сфері охорони державної таємниці, у тому числі за дотриманням в установленому порядку поводження з матеріальними носіями секретної інформації, станом пропускного і внутрішньо-об’єктового режиму, охороною режимного приміщення, своєчасністю і правильністю засекречування, зміни грифу секретності або розсекречування матеріальних носіїв інформації, виконує заплановані заходи щодо запобігання розголошення секретної інформації під час підготовки і проведення нарад, конференцій, виставок, а також відвідування районної державної адміністрації іноземними делегаціями, групами чи окремими іноземцями та проведення роботи з ними;

запобігає витоку секретної інформації;

забезпечує запровадження режиму секретності під час проведення всіх видів секретних робіт;

готує документи на допуск до державної таємниці працівникам, які згідно з номенклатурою посад, мають право на допуск до державної таємниці, а також проекти розпоряджень про надання їм доступу до державної таємниці;

організовує та веде секретне діловодство, архівне зберігання секретних документів;

бере участь у розробці розгорнутих переліків відомостей, що становлять державну таємницю, а також переліків посадових осіб, які мають право надавати носіям інформації гриф секретності, контролює своєчасність та правильність засекречування;

забезпечує контроль за дотриманням установленого порядку доступу працівників до відомостей, що становлять державну таємницю, у зв’язку з чим перевіряє відповідність форми наданого їм допуску до державної таємниці ступеню секретності відомостей, до яких надається доступ, візує проекти розпоряджень голови районної державної адміністрації про призначення осіб на посади, включені до номенклатури посад працівників районної державної адміністрації, зайняття яких потребує оформленню допуску до державної таємниці;

готує документи на отримання дозволу для провадження діяльності, пов’язаної з державною таємницею та на допуск до державної таємниці працівників районної державної адміністрації;

забезпечує ведення обліку, зберігання, використання і знищення
документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову
інформацію;

організовує за розпорядженням голови районної державної адміністрації службові розслідування за фактами розголошення державної таємниці та втрати її матеріальних носіїв, а також інших порушень вимог законодавства у сфері охорони державної таємниці та беруть у них участь. Веде облік та проводить аналіз цих фактів;

формує на підставі пропозицій керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації номенклатуру посад працівників районної державної адміністрації, зайняття яких потребує оформлення допуску до державної таємниці, оформляє разом з відділом  організаційної роботи та управління персоналом апарату районної державної адміністрації необхідні документи щодо надання працівникам допуску до державної таємниці;

організовує навчання працівників районної державної адміністрації, діяльність яких пов’язана з державною таємницею, а також перевірку знання ними вимог нормативних документів з питань охорони державної таємниці;

проводить роз’яснювальну роботу з метою запобігання порушенням законодавства у сфері охорони державної таємниці особами, яким надано допуск та доступ до державної таємниці, у тому числі у зв’язку з їх виїздом за межі України у службові відрядження та в особистих справах, а також участю у міжнародних заходах на території України.

Відділ виконує інші функції, що випливають з покладених на нього завдань.

          9. Відділ для здійснення повноважень та виконання завдань, що визначені, має право:

1) залучати спеціалістів інших структурних підрозділів районної державної адміністрації, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), об’єднань громадян (за згодою) до розгляду питань, що належать до його компетенції;

2) одержувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів районної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, документи та інші матеріали, а від місцевих органів статистики безоплатно статистичні дані, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

3) вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи районної державної адміністрації у галузі забезпечення законності і правопорядку, цивільного захисту, мобілізації і мобілізаційної підготовки;

4) користуватись в установленому порядку інформаційними базами районної державної адміністрації, системами зв’язку і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами;

5) залучати до участі у виконанні окремих питань і робіт спеціалістів, фахівців інших структурних підрозділів, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), представників громадських об’єднань (за згодою);

6) брати участь у засіданнях Колегії районної державної адміністрації, нарадах, інших заходах, що проводяться в районній державній адміністрації, сесійних засіданнях місцевих рад;

7) розробляти і надавати на розгляд районної ради, районної державної адміністрації, комісії з питань ТЕБ та НС, евакуаційної комісії пропозиції щодо захисту населення і території району від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру;

8) готувати проекти рішень районної ради та розпоряджень голови районної державної адміністрації з питань, що входять до компетенції відділу;

9) скликати в установленому порядку наради, проводити семінари, конференції з питань, що належать до компетенції відділу;

10) виконувати інші завдання, покладені головою районної державної адміністрації, галузевим заступником, керівником апарату районної державної адміністрації в межах компетенції відділу.

11) залучати в установленому порядку науковців, експертів та консультантів для опрацювання окремих питань з мобілізаційної підготовки та мобілізації, а також спеціалістів структурних підрозділів районної державної адміністрації для розгляду питань, що належать до його компетенції;

12) перевіряти і визначати ефективність здійснення структурними підрозділами районної державної адміністрації, заходів з мобілізаційної підготовки та мобілізації;

13) контролювати здійснення заходів щодо мобілізаційної підготовки та мобілізації, стан мобілізаційної готовності;

14) подавати голові районної державної адміністрації пропозиції щодо заохочення працівників, які брали участь у розробленні та підготовці заходів з мобілізаційної підготовки, а також про накладення стягнень на осіб, які допустили порушення законодавства про мобілізаційну підготовку та мобілізацію;

15) залучати спеціалістів районної державної адміністрації до здійснення заходів щодо охорони державної таємниці;

16) здійснювати перевірки стану й організації роботи з питань захисту державної таємниці і забезпечення режиму секретності у підрозділах районної державної адміністрації, а також у підвідомчих їм установах та підприємствах, давати відповідні рекомендації;

17) здійснювати перевірки додержання режиму секретності на робочих місцях працівників, що мають допуск до державної таємниці, вмісту спецсховищ (приміщень, сейфів, металевих шаф, спецваліз, спецпапок тощо), наявності документів, виробів та інших матеріальних носіїв секретної інформації;

18) порушувати перед головою районної державної адміністрації питання про призначення службових розслідувань за фактами порушень режиму секретності та секретного діловодства, про притягнення осіб до відповідальності згідно з законом, а також давати рекомендації щодо обов'язкових для виконання вказівок керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації та підвідомчих їм установ, підприємств з питань забезпечення режиму секретності;

19) брати участь у службових розслідуваннях, у встановленому порядку вимагати від працівників районної державної адміністрації письмових пояснень щодо фактів розголошення ними секретних відомостей, втрати матеріальних носіїв секретної інформації, інших порушень режиму секретності;

20) вносити пропозиції голові районної державної адміністрації про припинення робіт, пов'язаних з державною таємницею, в структурних підрозділах, якщо умови для їх виконання не відповідають вимогам режиму секретності; опечатувати приміщення, де ведуться такі роботи або зберігаються матеріальні носії секретної інформації;

21) одержувати від громадян, яким оформляються документи на допуск до державної таємниці, анкетні дані;

22) використовувати засоби зв'язку та вести в установленому порядку поштово-телеграфне листування з іншими державними органами та органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями та їх режимно-секретними органами (далі - РСО) з питань забезпечення режиму секретності, цивільного захисту, правоохоронної, мобілізаційної та  оборонної роботи;

23) мати печатку з найменуванням РСО, а також інші печатки та штампи установленої форми.

24) виконувати інші завдання, покладені головою районної державної адміністрації, галузевим заступником, керівником апарату районної державної адміністрації в межах компетенції відділу.

   10. У процесі виконання визначених повноважень відділ взаємодіє із структурними підрозділами районної державної адміністрації, структурними підрозділами обласної державної адміністрації, органами державної влади, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, депутатами, постійними комісіями районної ради, військовим комісаріатом і військовими частинами, які дислокуються на території району, Службою безпеки України, з підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та здійснення запланованих заходів.

11. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади керівником апарату райдержадміністрації згідно із законодавством про державну службу та Законом України «Про місцеві державні адміністрації» за погодженням управління з питань цивільного захисту Полтавської обласної державної адміністрації, відділу режимно-секретної роботи апарату Полтавської обласної державної адміністрації та управління Служби безпеки України в Полтавській області.

12. На посаду начальника відділу призначається особа, яка має вищу освіту, стаж роботи на посадах державної служби категорії „Б” чи „В”, служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше трьох років, та відповідний допуск до державної таємниці.

13. Начальник відділу:

1) здійснює керівництво роботою відділу, несе персональну відповідальність перед головою районної державної адміністрації за виконання покладених на відділ завдань;

2) розробляє функціональні обов’язки працівників відділу та визначає ступінь їх відповідальності, дає відповідні усні чи письмові доручення працівникам відділу;

3) розробляє та подає на затвердження голові районної державної адміністрації Положення про відділ, вносить пропозиції щодо змін до нього;

4) планує роботу відділу, вносить пропозиції щодо формування планів роботи районної державної адміністрації;

5) підписує і візує документи в межах своєї компетенції;

6) в установленому порядку вносить керівнику апарату  пропозиції про присвоєння рангів державних службовців, заохочення працівників відділу, накладення дисциплінарних стягнень;

7) організовує роботу по забезпеченню готовності системи зв’язку та централізованого оповіщення;

8) координує діяльність сил територіальної підсистеми цивільного захисту щодо запобігання виникнення надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків;

9) сприяє під час проведення робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій застосуванню за призначенням сил оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, спеціалізованих та невоєнізованих формувань;

10) вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях Колегії районної державної адміністрації та сесіях районної ради питань, що належать до компетенції відділу та розробляє проекти відповідних рішень;

11) звітує перед головою районної державної адміністрації, першим заступником голови районної державної адміністрації про виконання покладених на відділ завдань та планів роботи;

12) вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи відділу;

13) бере участь:

 у нарадах, засіданнях, колегіях, що проводяться в районній державній адміністрації, скликає наради з питань, що належать до компетенції відділу;              

у розробленні та організації здійснення заходів щодо евакуації населення із зон надзвичайних ситуацій та можливих бойових дій в особливий період;

14) розробляє і здійснює у межах своїх повноважень заходи щодо участі органів управління та сил місцевої ланки територіальної підсистеми цивільного захисту в територіальній обороні;

15) готує проекти розпоряджень голови районної державної адміністрації з питань, що належать до повноважень відділу;

16) організовує та забезпечує роботу місцевої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій;

17) за дорученням голови райдержадміністрації, першого заступника голови райдержадміністрації, керівника апарату райдержадміністрації може представляти райдержадміністрацію в інших управлінських структурах, на підприємствах, в установах і організаціях з питань, що відносяться до компетенції відділу;

18) в установленому порядку одержує від інших підрозділів райдержадміністрації, представницьких органів, органів місцевого самоврядування, підприємств установ та організацій інформацію, документи, матеріали, а від місцевих органів державної статистики – безоплатно статистичні дані, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

19) особисто забезпечує ведення мобілізаційної підготовки та мобілізації району, а також документів територіальної оборони та режиму-секретності, що надходять до відділу;

20) здійснює інші повноваження, визначені законодавством України.

14. На  період  відсутності  начальника  відділу  (відпустка,  відрядження  тощо) виконання  його  обов’язків  покладається  наказом керівника апарату на  головного спеціаліста  відділу  в  порядку,  встановленому  нормативно – правовими  актами.

15. Граничну чисельність працівників і штатний розпис відділу встановлює голова районної державної адміністрації з урахуванням характеру та обсягу роботи, що мають забезпечувати якісне виконання покладених на відділ завдань.

  16. Утримання відділу здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України в межах граничної чисельності та фонду оплати праці районної державної адміністрації.

17. Припинення діяльності відділу здійснюється шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації – за рішенням голови районної державної адміністрації, а у випадках, передбачених законами України, - за рішенням суду, відповідно до вимог чинного законодавства України.

 

 

Керівник апарату

райдержадміністрації                                                                          О.Г. Пірова

Наверх ↑