Відділ з питань надання адміністративних послуг та державної реєстрації Лубенської райдержадміністрації

Версія для друкуВерсія для друку

Організаційна структура

 

Посада

Прізвище, ім’я, по батькові

 

Начальник відділу

Мазнюк Любов Дмитрівна

 

Адміністратор

Левенко Вікторія Вікторівна

 

Адміністратор

Нестеренко Юлія Володимирівна

 

Державний реєстратор речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

Іващук Олена Григорівна

 

 

 

Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

Сергієнко Юлія Миколаївна

 

Контактні дані

37503

Полтавська область

м. Лубни, площа академіка Олексія Бекетова, 19

Телефони: (05361) 71 099

                  099 4312191

Електронна пошта: cnap_lrda@adm-pl.gov.ua

 

 

Основні напрямки діяльності, завдання та функції

Відповідно до Положення про відділ з питань надання адміністративних послуг та державної реєстрації Лубенської райдержадміністрації, затвердженого розпорядженням голови райдержадміністрації від 11.02.2020 року № 21, відділ є структурним підрозділом Лубенської районної державної адміністрації Полтавської області, що відповідає за організацію діяльності Центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації та здійснює реалізацію повноважень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань на території району.

 

До повноважень відділу належить:

  1. У частині надання адміністративних послуг через Центр надання адміністративних послуг райдержадміністрації:

  • організовує надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг, що надаються через Центр;

  • приймає від суб’єктів звернень документи, необхідні для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг;

  • здійснює видачу або забезпечує надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;

  • здійснює організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;

  • здійснює контроль за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;

  1. У частині державної реєстрації:

- прийом та видача документів, поданих для державної реєстрації;

- проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;

- ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

- взяття на облік безхазяйного нерухомого майна;

- здійснення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та проведення інших реєстраційних дій;

- ведення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань та надання відомостей з нього;

- формування та ведення реєстраційних справ;

- здійснення інших повноважень, передбачених нормативно-правовими актами.

 

 

Наверх ↑