ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУБНИМ’ЯСО" 37969771 (повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті) інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
1. Інформація про суб’єкта господарювання.
Україна, 37500, Полтавська обл., Лубенський р-н, місто Лубни, вул.Індустріальна, будинок 26
(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса),
контактний номер телефону)
2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.
Планована діяльність, її характеристика.
Планованою діяльністю передбачено «Реконструкція існуючої бійні ТОВ «Лубним’ясо», що розташована за адресою: Полтавська область, Лубенський район, місто Лубни, вул. Індустріальна, буд.26.
Технічна альтернатива 1.
Реконструкція існуючої бійні ТОВ «Лубним’ясо», продуктивністю понад 10 тонн на добу, здійснюватиметься шляхом встановлення дизельного генератора, дизельного теплогенератора та додаткового твердопаливного котла потужністю 300 кВт. В якості палива для котельні використовується дрова або пелети з деревини.
Технічна альтернатива 2.
Забезпечення теплопостачання підприємства від твердопаливної котельні, що використовує в якості палива вугілля.
3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Полтавська обл. Лубенський р-н Лубни вул. Індустріальна, буд.26
3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.
Лубенська територіальна громада
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.
Полтавська обл. Лубенський р-н Лубни вул. Індустріальна, буд.26.
ТОВ «Лубним’ясо» розташована в Полтавській області, Лубенський район, місто Лубни, вул. Індустріальна, буд.26 на земельних ділянках загальною площею 2,2475 га: земельна ділянка площею 0,9622 га (кадастровий номер: 5310700000:02:021:0025) та земельна ділянка площею 1,2853 га (кадастровий номер: 5310700000:02:021:0059). Земельні ділянки надані ТОВ «Лубним’ясо» згідно договорів оренди землі. Відведення додаткових територій для провадження планованої діяльності не передбачається
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.
Полтавська обл. Лубенський р-н Лубни вул. Індустріальна, буд.26.
Планована діяльність передбачається на території існуючого підприємства з існуючими договорами оренди, тому відведення нових земельних ділянок є недоцільним і територіальна альтернатива 2 не розглядається.
4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності.
Соціально-економічний вплив від даної планованої діяльності визначається сплатою податків в місцеві бюджети, збільшенням обсягів валової сільськогосподарської продукції, забезпеченням населення якісними продуктами харчування. Дотримання екологічних та санітарноепідеміологічних нормативів та запроектовані природоохоронні заходи забезпечать мінімальний залишковий рівень впливу планованої діяльності на умови життєдіяльності та здоров’я місцевого населення.
5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).
Загальна площа земельних ділянок під здійснення планованої діяльності – 2,2475 га. Максимальна продуктивність підприємства 1350 голів в місяць, середньою живою вагою 550 кг, поточна продуктивність 620 голів в місяць (15 т/добу півтуш та 3600 т/рік півтуш). На повну потужність 8910 т/рік, 35 т/добу. На території ТОВ «Лубним’ясо» розташовано предзабійний та забійний цех, площадка утримання корів, котельня в якій розташовані два твердопаливні котли потужністю 300 кВт та 200 кВт, дизельний генератор, склад ПММ, склад зберігання каустичної соди, ремонтна майстерня, дезінфекційні бар’єри, септик, вигрібна яма та місце зберігання каниги та осаду вигрібної ями. Технологією передбачено первинну та вторинну обробку м’яса великої рогатої худоби, нарізання та дооброблення стейків, фарші, формовані вироби. Водопостачання підприємства здійснюється згідно договору №571 від 01.02.2023 про надання послуг з центрального водопостачання та центрального водовідведення з Комунальним підприємством «Лубни-водоканал». Електропостачання підприємства здійснюється згідно договору №30284-Г від 12.10.2021 про постачання електричної енергії з ПрАТ «МХП ЕКО ЕНЕРДЖИ». У випадку відсутності мереживної електроенергії підприємство використовує власну, яка генерується за рахунок сонячних панелей. Передача відходів здійснюється згідно договору про надання послуг з поводження з побутовими відходами, що включають вивезення та захоронення твердих побутових відходів від 01.01.2023 р. з ТОВ «Чисте місто плюс» та договору №ЛЕБ/09/У/35/38621520/2020 від 01.10.2020 р. про утилізацію відходів з ДП «УКРВЕТСАНЗАВОД». Режим роботи – п’ятиденний, кількість робочих днів на рік – 256, кількість мін на добу – 1, тривалість зміни – 8 годин. Чисельність працівників -183
6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1.
Дотримання екологічних, санітарно-гігієнічних, протипожежних, містобудівельних й територіальних обмежень згідно діючих нормативних документів: - по забрудненню атмосферного повітря – значення гранично допустимих концентрацій (ГДК) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі; - по утворенню відходів: мінімізація утворення, облік та утилізація згідно чинного законодавства України; - по ґрунту, поверхневих та підземних водах: значення гранично допустимих концентрацій (ГДК) забруднюючих речовин, відсутність інтенсивного прямого впливу, виключення забруднення поверхневих вод; - по акустичному впливу: в межах допустимих рівнів шумового навантаження; - дотримання правил пожежної безпеки.
щодо технічної альтернативи 2.
аналогічні обмеження, що й за технічною альтернативою 1.
щодо територіальної альтернативи 1.
Планована діяльність передбачається на території існуючого підприємства з наявним договором оренди та існуючою інженерною інфраструктурою; - забезпечення меж санітарнозахисної зони та допустимого рівня впливу шкідливих факторів на цій межі.
щодо територіальної альтернативи 2.
не розглядається.
7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1.
Екологічні, санітарно-гігієнічні, протипожежні і територіальні обмеження встановлюються при проектуванні і експлуатації об'єкту щодо: - дотримання нормативного стану якості повітряного басейну; - дотримання нормативного стану якості водного басейну, ґрунтів; - дотримання технологій, передбачених проектом при провадженні планованої діяльності; - вжиття заходів, направлених на запобігання аваріям, обмеження і ліквідація їх наслідків та захист людей і довкілля від їх впливу.
щодо технічної альтернативи 2.
Аналогічні технічній альтернативі 1
щодо територіальної альтернативи 1.
Додаткового еколого-інженерного захисту не потрібно.
щодо територіальної альтернативи 2.
Територіальна альтернатива 2 не розглядається.
8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
щодо технічної альтернативи 1.
Сфера, джерела та види можливого впливу планованої діяльності на довкілля розглядатиметься для наступних компонентів: - клімат і мікроклімат; - повітряне середовище; - водне середовище; - земельні ресурси; - рослинний та тваринний світ.
щодо технічної альтернативи 2.
Аналогічні технічній альтернативі 1.
щодо територіальної альтернативи 1.
Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля можливі в межах санітарно-захисної зони та виділених ділянок під провадження планованої діяльності.
щодо територіальної альтернативи 2.
Територіальна альтернатива 2 не розглядається.
9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).
Друга категорія
8 Харчову промисловість Харчову промисловість: виробництво продуктів харчування шляхом обробки та переробки: сировини тваринного походження (крім молока) продуктивністю виходу готової продукції понад 75 тонн на добу; сировини рослинного походження продуктивністю виходу готової продукції понад 300 тонн на добу (середній показник за квартал); молока, якщо обсяг одержаного молока перевищує 200 тонн на добу (на основі середньорічного показника); пакування та консервування тваринних і рослинних продуктів у обсязі понад 50 тонн на добу; виробництво молочних продуктів в обсязі понад 20 тонн на добу; виробництво пива та солоду в обсязі понад 50 тонн на добу; виробництво кондитерських виробів та патоки в обсязі понад 20 тонн на добу; виробництво крохмалю; підприємства з переробки риби і риб’ячого жиру; бійні продуктивністю понад 10 тонн на добу; цукрові заводи;"
10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).
Підстав немає
11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД, буде виконаний у відповідності із п.2 ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» 2059-VIII від 23 травня 2017 року.
12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.
Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:
підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;
проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.
13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.
14. Рішення про провадження планованої діяльності.
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде
Висновок з оцінки впливу на довкілля
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
що видається Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України.
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до
Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України , вул. Митрополита Василя Липківського, 35, Київ 03035, OVD@mepr.gov.ua, (044) 206-31-50, (044) 206-31-40, Контактна особа: Грицак Олена Анатоліївна, заступник директора Департаменту екологічної оцінки – начальник відділу оцінки впливу на довкілля.
(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)
{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}