У 2018 РОЦІ ЛУБЕНСЬКИМ ВІДДІЛОМ ДРАЦС ЗАРЕЄСТРОВАНО НА 10% БІЛЬШЕ ШЛЮБІВ, АНІЖ У 2017

Версія для друкуВерсія для друку

У 2018 РОЦІ ЛУБЕНСЬКИМ ВІДДІЛОМ ДРАЦС ЗАРЕЄСТРОВАНО НА 10% БІЛЬШЕ ШЛЮБІВ, АНІЖ У 2017 21 лютого у приміщенні Лубенського міськрайонного відділу ДРАЦС ГТУЮ у Полтавській області проведено «круглий стіл» для секретарів сільських рад на тему: «Надання адміністративних послуг відділами реєстрації актів цивільного стану   через центри надання адміністративних послуг- новий порядок».

У засіданні брали участь начальник відділу з питань організації діяльності центру надання адміністративних послуг Лубенської райдержадміністрації Вікторія Левенко та заступник начальника Лубенського міськрайонного відділу управління державної міграційної служби Полтавської області Лариса Кравець, які зупинилися на основних напрямках  своєї роботи.

Начальник відділу Тетяна Благадир, підбила підсумки роботи за 2018 рік. За її словами, робота Лубенського міськрайонного відділу ДРАЦС Головного територіального управління юстиції у Полтавській області у 2018 році була направлена на забезпечення стабільного та належного виконання покладених на нього завдань.

За 2018 рік відділом зареєстровано – 1906 актових записів цивільного стану, що у порівнянні з 2017 роком майже на 10% більше   (у 2017- 1712   році) з них:

Народжень – 337(на 14% менше, ніж у 2017 – 396), померлих – 811 (на 1 % більше, ніж у 2017 – 804), шлюбів – 371 (на 10% менше, ніж у 2017 – 416), розлучень – 144 (на 128 % більше, ніж у 2017 – 63), 24 зміни імені (на 17% менше, ніж у 2017 – 29).

За ІV квартал 2018  року по виконавчих комітетах сільських рад Лубенського району зареєстровано – 204 актових записи цивільного стану з них: народження – 22, померлих – 171, шлюбів – 11.

Кількість померлих за 2018 рік на 474 перевищує кількість народжених, що становить 58%  (за 2017 рік - 51%).

Відсоток розірвання шлюбів за 2018 рік у співвідношенні  до шлюбів складає різницю в 227 актових записів та становить 61%  (за 2017 рік  відповідно -  84% ) що на  23% більше, ніж за аналогічний період 2018 року.

У 2018 році поновлено актових записів – 4, розглянуто справ про внесення змін до актових записів цивільного стану – 70, у тому числі в зв’язку з усиновленням – 3. Іноземними громадянами усиновлення не проводилося.

На підтвердження проведеної державної реєстрації актів цивільного стану видано – 2793 відповідних свідоцтв, що на – 147 свідоцтв більше  ніж у 2017 році (у 2017 році – 2646).

Цифра порушень за 2018 рік становить – 11:  реєстрація народжених – 11, реєстрація смерті – не було, загальне число, в порівнянні з 2017 роком у відсотковому співвідношенні рівноцінне,  (2017році:  6 народжень і 5 смертей).

За несвоєчасне проведення державної реєстрації народження дитини було складено – 11, ( у 2017 – 3) протоколів про адміністративні правопорушення.

У 2018 році перевірено – 7 (з них 2 – за 4 квартал) виконавчих комітетів сільських рад, яким відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану» та «Про місцеве самоврядування в Україні» делеговані повноваження з державної реєстрації народження та визначення походження дитини, смерті, шлюбу.

Станом на 01.01.2019,  12 – виконавчих комітетів сільських рад забезпечені охороною (на сьогоднішній день – 13).

Станом на 01.01.2019 року  з 15 виконавчих комітетів сільських рад району складають актові записи в електронному вигляді за допомогою Державного реєстру актів цивільного стану громадян складаються 4 виконавчими комітетами.

У 2018 році відділом зареєстровано 3 народження та 3 смерті осіб, які народилися та померли на території АТО та Криму на підставі рішень суду про встановлення відповідних фактів.

З моменту впровадження послуги видачі свідоцтв про народження дітей безпосередньо в пологовому відділення КП "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради  станом на 01.01.2019 року скористалося – 195 громадян та отримали свідоцтва про народження немовлят. Також, під час проведення державної реєстрації народження прийнято 154 документи  для реєстрації місця проживання новонародженої дитини.

 За 2018 рік послугою з  проставлення електронного апостилю на офіційних документах звернулося 57  громадян та опрацьовано 79 документів.

На особистому прийомі начальника відділу отримали вичерпні консультації 55 громадян.

Наверх ↑