Довідка про роботу зі зверненнями громадян у Лубенській райдержадміністрації за 2019 рік

Версія для друкуВерсія для друку

Довідка

про роботу зі зверненнями громадян у Лубенській райдержадміністрації

за 2019 рік

У районній державній адміністрації  робота зі зверненнями громадян протягом  2019 року проводилась у порядку, визначеному Законом України  "Про звернення громадян" (зі змінами), Указом Президента України від 07.02.2008 № 109 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпорядженнями голови облдержадміністрації, райдержадміністрації та іншими нормативно-правовими актами, що регламентують цю роботу.

Лубенською райдержадміністрацією та її структурними підрозділами проводиться відповідна робота по забезпеченню реалізації громадянами Конституційного права на звернення. Зокрема, організовані особисті прийоми громадян за місцем їх проживання, здійснюється телефонний зв'язок за допомогою «гарячих» та «прямих» телефонних ліній з населенням району.

Постійно проводяться перевірки дотримання законодавства про звернення громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації та виконкомах сільських рад району, засідання комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації та «Дні контролю».

Протягом 2019 року загальним відділом райдержадміністрації перевірено виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008  у  8 сільських радах та у 8 структурних підрозділах райдержадміністрації. На нарадах у голови райдержадміністрації періодично звітуються про стан роботи зі зверненнями громадян керівники структурних підрозділів райдержадміністрації та голови сільських рад.

         Протягом звітного періоду проведено 73 особистих прийоми громадян керівництвом райдержадміністрації, з яких: виїзних – 38, в приміщенні адміністративного будинку – 53. Під час особистих та виїзних прийомів звернулося 88 громадян, що на 17 більше ніж у 2019 році.

Головою райдержадміністрації у звітному періоді проведено 3 «прямі» телефонні лінії, а заступниками голови райдержадміністрації – 22 «гарячих» телефонних лінії із мешканцями району, під час яких звернулося 33 заявника.

             У рамках постійно діючої прямої телефонної лінії в органах виконавчої влади за участю заступників голови райдержадміністрації, начальників управлінь, відділів райдержадміністрації, керівників організацій, що належать до сфери управління міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, у звітному періоді зателефонувало 70 громадян, які отримали ґрунтовні відповіді на свої питання.

В райдержадміністрації діють телефон довіри з питань законності та дотримання прав громадян у відділі з питань оборонно-мобілізаційної роботи та цивільного захисту райдержадміністрації, телефон довіри для осіб з обмеженими фізичними можливостями та гаряча телефонна лінія в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації

Правовою громадською приймальною при юридичному секторі райдержадміністрації надано 35 консультацій мешканцям району.

 Протягом 2019 року до райдержадміністрації надійшло 324 звернення (2018 рік – 334), в яких порушено 332 питання (2018 рік – 349), серед яких поштою – 236 (2018 рік – 263), під час особистих прийомів – 88 (2018 рік – 71). У звітному періоді електронні звернення не надходили.

У 2019 році райдержадміністрацією отримано 5 анонімних звернень (2018 рік – 1) та 6 дублетних (2018 рік – 4).

За видами звернень переважають заяви та клопотання, які складають 94,7%,  скарги становлять 5,3 % від загальної кількості звернень. З пропозиціями до райдержадміністрації громадяни не звертались.

Значно зменшилась кількість колективних звернень, а саме: 9 звернень у 2019 році проти 33 у минулому році. З урахуванням колективних заяв до райдержадміністрації звернулося 569 осіб (2018 рік – 2048).

Зменшилась і кількість звернень, які надійшли від  органів влади вищого рівня, а саме: з Полтавської облдержадміністрації – 12  (2018 рік – 25), від депутатів Верховної Ради України – 1 (2018 рік – 2).

Також по 1 зверненню отримано від Засульської сільської ради  та Служби безпеки України в Полтавській області (2018 рік – 0).

         Протягом звітного періоду райдержадміністрацією розглянуто 227 звернень, що надійшли з Урядової гарячої лінії (2018 рік – 181), та 16 звернень з Обласного контактного центру (2018 рік – 8). Найчастіше громадяни телефонували з питань соціального захисту, зокрема, призначення житлових субсидій, а також виплати пільг та субсидій у грошовій формі.Райдержадміністрацією отримано 5 повторних заяв (2018 рік – 7).

Порівняльний аналіз змісту звернень, що надійшли до райдержадміністрації протягом 2018 та 2019 років, свідчить про збільшення кількості звернень громадян з питань соціального захисту – 219 звернень або 62,7% проти 183 або 52,4%. Другий за значимістю для громадян комплекс питань комунального господарства  становить 27 звернень (2018 рік – 26) або 8,1%. Спостерігається зменшення кількість заяв з питань транспорту і зв'язку – 20 звернень або 6,0% проти 47 у  2018 році.

З початку 2019 року від категорії громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, надійшло 80 звернень. Значна кількість заяв отримана від пенсіонерів – 78, що становить 24,1% від загальної кількості звернень.

         Протягом 2019 року спеціалістами управління соціального захисту населення райдержадміністрації у складі «мобільного соціального офісу» здійснено 34 виїзди до населених пунктів району, під час яких надана інформаційна допомога з питань чинного законодавства у сфері соціального захисту 170 особам. На «гарячу» телефонну лінію, що діє в управлінні соціального захисту населення, звернулося 308 осіб, на «телефон довіри» для осіб з обмеженими фізичними можливостями – 157 осіб.

Комісією з питань надання одноразової грошової допомоги населенню за рахунок коштів районного бюджету (Програма соціального захисту населення Лубенського району «Турбота») у 2019 році надано допомогу 388 особам на суму 249 тис. грн.

Із загальної кількості розглянутих звернень позитивно вирішено 93 або 28,7 %, на 219 звернень або 67,6% надано  роз'яснення, 7 звернень або 2,2 % переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян», 5 звернень або 1,5 % не підлягали розгляду відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян».

 

 

Наверх ↑