Довідка про роботу зі зверненнями громадян у Лубенській райдержадміністрації за 2021 рік

Версія для друкуВерсія для друку

Довідка

про роботу зі зверненнями громадян у Лубенській райдержадміністрації

за 2021 рік

 

 На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008  № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» районною державною адміністрацією проведено аналіз роботи зі зверненнями громадян за 2021 рік.

На виконання вимог Указу  Президента  України від 07.02.2008 №109/2008 проведено 10 Днів контролю і 6 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при районній державній адміністрації.

            У 2021 році до райдержадміністрації надійшло 206 письмових звернень, що на 7 звернень менше ніж у минулому звітному періоді. За допомогою засобів електронного зв’язку, а саме на електронну адресу райдержадміністрації, отримано 2 звернення (2020 рік – 4).

Слід відмітити значне збільшення звернень від органів влади вищого рівня. Зокрема, від Полтавської облдержадміністрації надійшло 38 звернень  (2020 рік – 15). Від Лубенської районної ради отримано 3 звернення, по 1 зверненню – від Чорнухинської та Миргородської райдержадміністрацій.

            Через Урядову «гарячу лінію» надійшло 106 звернень (2020 рік – 127), з КБУ „Обласний контактний центр” – 3 звернення (2020 рік – 16).

У зверненнях громадян, розглянутих райдержадміністрацією протягом звітного періоду, порушено 207 питань різної тематики, що на 15 питань менше, ніж у минулому році. Найбільш численними є питання соціального захисту – 102 звернення або 49,2% від загальної кількості звернень (2020 рік –  130 звернень або 58,5 %).  Друге місце за актуальністю посіли питання комунального господарства – 17 звернень або 8,2 % (2020 рік –  24 звернення або 10,8%). З питань аграрної політики і земельних відносин надійшло 16 звернень або 7,7 %  (2020 рік –  13 звернень або 5,8%), праці і заробітної плати, охорони праці, промислової безпеки – 15 звернень або 7,2 %  (2020 рік –  9 звернень або 4,0%), транспорту і зв'язку – 14 звернень або 6,7 % (2020 рік –  8 звернень або 3,6 %).

На «гарячу» телефонну лінію, що діє в управлінні соціального захисту населення, звернулося 137 осіб, на «телефон довіри» для осіб з обмеженими фізичними можливостями – 67 осіб. Переважна більшість звернень стосувалася питань надання субсидій, державної соціальної допомоги, пільг.

У звітному періоді до райдержадміністрації надійшло 15 дублетних звернень (2020 рік – 6), а також 17 повторних та неодноразових звернень (2020 рік – 10). Отримано 14 колективних звернень, це на 3 звернення менше ніж у 2020 році.

Відповідно   до   розпорядження   голови   райдержадміністрації   від   16.03.2020 № 39 «Про запобігання поширенню на території Лубенського району коронавірусу COVID – 19» проведення особистих прийомів громадян скасовано.

Незважаючи на карантинні обмеження, жителі Лубенського району мали можливість звертатися до райдержадміністрації з будь-яким питанням за допомогою сучасних електронних сервісів, зокрема, електронної пошти районної державної адміністрації та телефонного зв'язку. Керівництвом райдержадміністрації проведено 19 «гарячих» та 5 «прямих» телефонних ліній із мешканцями району.

Всі 207 звернень, отриманих Лубенською райдержадміністрацією, уважно розглянуті, надані обгрунтовані без порушення термінів розгляду відповіді заявникам, з яких:

позитивно вирішено 12 звернень, що становить 5,8 %;

надані роз'яснення на 176 звернень (85,4 %);

переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян»  – 17 звернень (8,3 %);

не підлягає розгляду відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян» – 1 звернення (0,5%).

 

 

 

Наверх ↑