Довідка про роботу зі зверненнями громадян у Лубенській районній військовій адміністрації за І півріччя 2023 року

Версія для друкуВерсія для друку

Довідка

про роботу зі зверненнями громадян у

Лубенській районній військовій адміністрації

за І півріччя 2023 року

 

Робота зі зверненнями громадян у Лубенській районній військовій адміністрації проводилася відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян».

У І півріччі 2023 року до районної військової адміністрації надійшло 60 письмових звернень, що на 19 звернень більше ніж у минулому звітному періоді. За допомогою засобів електронного зв’язку, а саме на електронну адресу районної військової адміністрації, надіслано 17 звернень (І півріччя 2022 року – 2).

         Із загальної кількості звернень 51 становлять заяви, 7 – скарги і 2 – пропозиції.

          Від органів влади вищого рівня надійшло 19 звернень (І півріччя 2022 року – 9), зокрема, від Полтавської облдержадміністрації – 18 і з Міністерства соцiальної політики України – 1.

         Через Урядову «гарячу лінію» КБУ «Обласний контактний центр» отримано 9 звернень (І півріччя 2022 року – 5).

Найбільша кількість звернень надійшла з  питань забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 8 звернень (І півріччя 2022 року –  7); 5 звернень – з питань праці і заробітної плати (І півріччя 2022 року –  2); по 4 звернення –  з питань праці і соціального захисту (І півріччя 2022 року –  4) та комунального господарства (І півріччя 2022 року –  6).

З початку 2023 року до районної військової адміністрації надійшло 28 звернень від громадян пільгових категорій (у І півріччі 2022 року – 5).

У звітному періоді зареєстровано 14 повторних звернень (у І півріччі 2022 року – 1) та 5 дублетних звернень (у І півріччі 2022 року – 3).

Отримано 4 колективних звернення (у І півріччі 2022 року – 7).

Всі звернення уважно розглянуті, надані обгрунтовані без порушення термінів розгляду відповіді заявникам, з яких:

позитивно вирішено 5 звернень, що становить 8,3 %;

надані роз'яснення на 49 звернень (81,7 %);

переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» 2 звернення (3,3%);

в стадії розгляду – 4 звернення (6,7 %).

Для унеможливлення порушень термінів або неналежного виконання завдань, поставлених в процесі розгляду звернень громадян, на виконання пункту 5 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 про забезпечення щомісячного проведення дня контролю, у звітному періоді розглянуто стан виконання доручень керівництва щодо розгляду 6 звернень.

 

Наверх ↑