ЛУБЕНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
05.03.2018 м. Лубни № 90
Про виплату одноразової
грошової допомоги населенню
району за рахунок коштів
районного бюджету
Відповідно до статті 91 Бюджетного кодексу України, статей 6, 23, 39, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», Програми економічного і соціального розвитку Лубенського району на 2018 рік, затвердженої рішенням двадцять шостої сесії Лубенської районної ради сьомого скликання від 22 грудня 2017 року, та Програми соціального захисту населення Лубенського району «Турбота» на 2018 – 2019 роки, затвердженої рішенням двадцять п`ятої сесії Лубенської районної ради сьомого скликання від 06 грудня 2017 року (зі змінами), з метою посилення соціального захисту осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, та раціонального використання коштів, затверджених у районному бюджеті для надання населенню додаткової соціальної підтримки:
1. Затвердити Положення про комісію з питань надання одноразової грошової допомоги населенню району за рахунок коштів районного бюджету (додається).
2. Затвердити Порядок надання одноразової грошової допомоги населенню району за рахунок коштів районного бюджету (додається).
2
5. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови Лубенської районної державної адміністрації від 09 березня 2017 року № 95 «Про виплату одноразової грошової допомоги населенню району за рахунок коштів районного бюджету», зареєстроване в Головному територіальному управлінні юстиції у Полтавській області 29 березня 2017 року за № 65/2512.
6. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови районної державної адміністрації Нестеренка І.І.
Голова
районної державної
адміністрації Т. КАЧАНЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови Лубенської
районної державної адміністрації
05 березня 2018 року № 90
ПОЛОЖЕННЯ
про комісію з питань надання одноразової грошової допомоги
населенню району за рахунок коштів районного бюджету
І. Загальні положення
ІІ. Завдання та повноваження Комісії
2
одержує в установленому порядку від громадян, місцевих органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на неї завдань;
вирішує питання щодо розміру грошової допомоги громадянам району з місцевого бюджету;
приймає рішення про надання чи відмову у наданні одноразової грошової допомоги населенню району у разі невідповідності поданих документів вимогам Порядку надання одноразової грошової допомоги населенню району за рахунок коштів районного бюджету, затвердженого цим розпорядженням.
ІІІ. Склад Комісії
організовує роботу Комісії;
головує на її засіданнях;
здійснює керівництво роботою Комісії;
підписує протоколи, що приймаються Комісією.
ІV. Організація роботи Комісії
3
беруть участь в усіх засіданнях Комісії та прийнятті нею рішень;
вносять пропозиції до порядку денного засідання Комісії;
ознайомлюються зі всіма документами, що надходять до Комісії.
Керівник апарату районної державної адміністрації
|
|
О.Г. Пірова |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови Лубенської
районної державної адміністрації
05 березня 2018 року № 90
ПОРЯДОК
надання одноразової грошової допомоги населенню району
за рахунок коштів районного бюджету
І. Загальні положення
членів сімей загиблих (померлих) учасників антитерористичної операції та військовослужбовцям, які отримали поранення, контузію, каліцтво чи захворювання під час участі в антитерористичній операції;
громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах;
громадських організацій з метою вшанування громадян з нагоди відзначення визначених на держаному рівні пам’ятних дат.
Порядком, є Управління соціального захисту населення Лубенської райдержадміністрації (далі – Управління).
2
ІІ. Умови надання грошової допомоги
копії сторінок паспорта з даними про прізвище, ім`я та по батькові і місце реєстрації;
копія реєстраційного номера облікової картки платників податків, або серія (за наявності) та номер (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган Державної фіскальної служби і мають відмітку в паспорті/запис в електронному безконтактному носії або в паспорті слово «відмова»);
довідка військової частини (органу, підрозділу) або інших підприємств, установ, організацій про безпосередню участь особи в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення і захисті незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України (за потреби);
довідка органу реєстрації або відповідного житлово-експлуатаційного підприємства, організації чи органу місцевого самоврядування про склад сім'ї військовослужбовця, військовозобов’язаного чи резервіста;
медична довідка про обставини травми (поранення, контузії, каліцтва);
копія лікарського свідоцтва про смерть (форма 106/о);
копія свідоцтва про смерть військовослужбовця (військовозобов’язаного, резервіста);
копія свідоцтва про народження військовослужбовця (військовозобов’язаного, резервіста) – для виплати одноразової грошової допомоги батькам загиблого (померлого);
копія свідоцтва про шлюб – для виплати грошової допомоги дружині (чоловікові);
копії сторінок паспортів повнолітніх членів сім’ї з даними про прізвище, ім’я та по батькові і місце реєстрації;
копія свідоцтва про народження дитини – для виплати одноразової грошової допомоги дитині;
реквізити банківського рахунку для отримання одноразової грошової допомоги;
згода на обробку та використання персональних даних.
Одноразова грошова допомога виплачується одному з членів
сім’ї загиблого (померлого) військовослужбовця, які брали участь в
3
антитерористичній операції, за умови подання письмової згоди довільної форми про виплату допомоги цій особі від інших членів сім’ї загиблої (померлої) особи. У разі відсутності такої згоди виплата проводиться рівними частинами членам сім’ї загиблого (померлого) військовослужбовця.
Члени сім’ї загиблого (померлого) військовослужбовця, які брали участь в антитерористичній операції, визначаються відповідно до Сімейного кодексу України.
Для отримання одноразової грошової допомоги за зверненнями громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах, разом із заявою, в якій зазначаються обґрунтовані причини надання їм грошової допомоги, подаються такі документи:
копії сторінок паспорта з даними про прізвище, ім`я та по батькові і місце реєстрації;
копія реєстраційного номера облікової картки платників податків або серія (за наявності) та номер (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган Державної фіскальної служби і мають відмітку в паспорті/запис в електронному безконтактному носії або в паспорті слово «відмова»);
довідка з лікувального закладу про необхідність лікування (за потреби);
акт про пожежу/обстеження наслідків стихійного лиха (за потреби);
довідку органу реєстрації або відповідного житлово-експлуатаційного підприємства, організації чи органу місцевого самоврядування про склад сім'ї заявника;
акт обстеження житлово-побутових умов проживання заявника (за потреби);
згода на обробку та використання персональних даних.
Для отримання одноразової грошової допомоги за зверненням громадських організацій з метою вшанування громадян з нагоди відзначення визначених на державному рівні пам’ятних дат, надається список осіб, які потребують грошової допомоги, до якого по кожній особі, наведеній в списку, додаються:
копії сторінок паспорта з даними про прізвище, ім`я та по батькові і місце реєстрації;
копія реєстраційного номера облікової картки платників податків або серія (за наявності) та номер (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган Державної фіскальної служби і мають відмітку в паспорті/запис в електронному безконтактному носії або в паспорті слово «відмова»);
копія документа (посвідчення, довідки), що підтверджує право особи на пільги відповідно до законодавства;
згоду на обробку та використання персональних даних.
4
разі, якщо:
особою, яка звертається за допомогою, подано не повний пакет
документів, визначений пунктом 1 Розділу ІІ цього Порядку;
виявлено недостовірні дані у поданих на розгляд документах.
військовослужбовцям, які отримали поранення, контузію, каліцтво чи захворювання під час участі в антитерористичній операції – до 5000 грн.;
у разі лікування онкологічного захворювання, необхідності оперативного втручання, проведення довготривалого лікування – до 2000 грн.;
у разі пожежі чи стихійного лиха, внаслідок чого завдані збитки майну та/або здоров’ю потерпілого – до 2000 грн. (в залежності від рівня завданих збитків);
за інших обставин (наприклад, скрутне матеріальне становище, звільнення з місць позбавлення волі, смерть одного з членів сім’ї, збитки завдані аварійною ситуацією житлово-комунальної системи, необхідність придбання ліків тощо) – до 500 грн.;
5
після прийняття Комісією рішення про надання одноразової грошової допомоги та надходження коштів на рахунки Управління.
Керівник апарату районної державної адміністрації
|
|
О.Г. Пірова |