ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
Комунальне підприємство "Лубни-водоканал" Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області 36770447
(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця,ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
1. Інформація про суб’єкта господарювання.
Україна, 37500, Полтавська обл., місто Лубни, ВУЛИЦЯ АВІАТОРСЬКА, будинок 52 380668560258
(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)
2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.
Планована діяльність, її характеристика.
Видобування питних підземних вод з ділянок Лубенська 1, Лубенська 2, Лубенська 3, Кононівська, Тернівська родовища Лубенське для господарсько-питного водопостачання населення м. Лубни та вторинних водокористувачів м. Лубни Полтавської області.
Технічна альтернатива 1.
Планується видобування питних підземних вод з родовища Лубенське, що складається з п’яти ділянок: Ділянка Лубенська 1 (свердловини №№ 2029/2, 648-В/5, 3875/6, 3875/6а, 7-3477/7д, 649-В/7л, 3477/8, 3477/2/9, 544-В/10, 3142/11, 2/12, 3477/14, 3600/15); Ділянка Лубенська 2 (свердловини №№ 3600/1, 3475/4, 3477/5, 3477/6а, 3477/6, 3142/10, 3142/11, 3477/12, 3477/14, 650-В/15); Ділянка Лубенська 3 (свердловини №№ 1а, 2а, 3551/1. 3551/2, 3875/6, 7, 10, 11, 3551/12); Ділянка Кононівська (свердловина № 8); Ділянка Тернівська (свердловина № 3551/2/16 (1Л)). Планується провести ліквідаційний тампонаж свердловин у межах ділянки Лубенська 1 (колишня водозабірна ділянка № 1 відповідно до спеціального дозволу на користування надрами № 4971 від 19.02.2019 р.) - №№ 2029/1, 546-В/4; у межах ділянки Лубенська 2 (колишня водозабірна ділянка № 2 відповідно до спеціального дозволу на користування надрами № 4971 від 19.02.2019 р.) - №№ 3477/2, 3477/3, 3477/8, 3142/9; у межах Ділянки Лубенська 3 (колишня водозабірна ділянка № 3 відповідно до спеціального дозволу на користування надрами № 4971 від 19.02.2019 р.) - №№ 5, 3551/9.
Технічна альтернатива 2.
В якості технічної альтернативи 2 планованої діяльності розглядається тампонування свердловин водозабірних ділянок Лубенська 1, Лубенська 2, Лубенська 3, Кононівська, Тернівська родовища Лубенське та буріння нових свердловин для видобування питних підземних вод з метою господарсько-питного водопостачання.
3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Полтавська обл. Лубенський р-н Лубни Місто Лубни, та околиці міста Лубни у напрямках населених пунктів: село Вільшанка, село Кононівка, село Терни.
3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.
Лубенська територіальна громада.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.
Полтавська обл. Лубенський р-н Лубни Місто Лубни, та околиці міста Лубни у напрямках населених пунктів: село Вільшанка, село Кононівка, село Терни..
На балансі КП «Лубни-водоканал» знаходиться 42 свердловини розташованих на земельних ділянках, що оформлені правом постійного користування, з відповідним цільовим призначенням, документи оформлені у відповідності до чинного законодавства. Об’єкти планованої діяльності з видобування питних підземних вод з родовища Лубенське, розташовані за такою прив’язкою на місцевості: Ділянка Лубенська 1 - південно-східна околиця м. Лубни, вул. Достоєвського, 63; Ділянка Лубенська 2 – північно-східна околиця м. Лубни, адм. межі с. Вільшанка; Ділянка Лубенська 3 – північно-західна частина м. Лубни, вул. Індустріальна, 9; Ділянка Кононівська - свердловина № 8 розташована на відстані близько 5 км на південний схід від найближчої ділянки № 3 (у напрямку с. Кононівка); Ділянка Тернівська - свердловина № 3551/2/16(Л) розташована на відстані близько 3 км на південний захід від найближчої ділянки № 1, на південній околиці м. Лубни в напрямку с. Терни, на території Лубенського лісотехнічного коледжу.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.
Полтавська обл. Лубенський р-н Лубни Місто Лубни, та околиці міста Лубни у напрямках населених пунктів: село Вільшанка, село Кононівка, село Терни..
Розгляд місця провадження планованої діяльності за територіальними альтернативами недоцільно, у зв’язку з тим, що водозабірні ділянки родовища Лубенське, водоносного горизонту у відкладах канівської і бучацької серій еоцену розвідані, свердловини існуючі, розташовані на земельних ділянках, що оформлені правом постійного користування. Загальний стан експлуатаційних запасів підземних вод є задовільний, запаси забезпечені в кількості, затвердженої ДКЗ України протоколом від 18.04.2024 р. № 5706.
4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності.
Соціально-економічний вплив від планованої діяльності носить позитивний характер. Видобування питних підземних вод забезпечує їх використання для господарсько-питного водопостачання м. Лубни Полтавської області. Водопостачання здійснюється цілодобово. Якість питної води відповідає вимогам ДСанПіН 2.2.4-171-10. Підприємство здійснює плату податків до Державного та місцевого бюджетів (в тому числі - рентної плати за користування надрами), що сприяє стабільній загально соціально-економічній ситуації регіону через забезпеченість робочих місць та забезпеченням якісною продукцією. Планована діяльність є безпечна для місцевого населення і відповідає діючому природоохоронному законодавству.
5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності
(потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).
Планується видобування питних підземних вод з родовища Лубенське, свердловинами, що облаштовані на водоносний горизонт у відкладах канівської і бучацької серій еоцену. У 2024 році запаси корисної копалини затверджені ДКЗ України протоколом від 18.04.2024 р. № 5706 у кількості: Ділянка Лубенська 1 (свердловини №№ 2029/2, 648-В/5, 3875/6, 3875/6а, 7-3477/7д, 649-В/7л, 3477/8, 3477/2/9, 544-В/10, 3142/11, 2/12, 3477/14, 3600/15) запаси категорія А - 2400 м3/добу; категорія В - 160 м3/добу; категорія А+В - 2560 м3/добу; Ділянка Лубенська 2 (свердловини №№ 3600/1, 3475/4, 3477/5, 3477/6а, 3477/6, 3142/10, 3142/11, 3477/12, 3477/14, 650-В/15) запаси категорія А - 2600 м3/добу; категорія В - 400 м3/добу; категорія А+В - 3000 м3/добу; Ділянка Лубенська 3 (свердловини №№ 1а, 2а, 3551/1. 3551/2, 3875/6, 7, 10, 11, 3551/12) запаси категорія А - 1110 м3/добу; категорія В - 650 м3/добу; категорія А+В - 1760 м3/добу; Ділянка Кононівська (свердловина № 8) запаси категорія А - 105 м3/добу; категорія В - 135 м3/добу; категорія А+В -240 м3/добу; Ділянка Тернівська (свердловина № 3551/2/16 (1Л)) запаси категорія А - 210 м3/добу; категорія В - 30 м3/добу; категорія А+В - 240 м3/добу. Запаси разом по усім ділянкам родовища затверджені у кількості категорія А - 6425 м3/добу; категорія В - 1375 м3/добу; категорія А+В - 7800 м3/добу. Глибина за паспортами свердловин, Ділянки Лубенська 1, від 103 до 120 м, потужність свердловин від 12 до 48 м3/годину. Глибина за паспортами свердловин, Ділянки Лубенська 2, від 100 до 120 м, потужність свердловин від 12 до 48 м3/годину. Глибина за паспортами свердловин Ділянки, Лубенська 3, від 160 м до 190 м, потужність свердловин від 12 до 30 м3/годину. Глибина, за паспортом, свердловини № 8 Ділянки Кононівська 190 м, потужність свердловини 12 м3/годину. Глибина, за паспортом, свердловини № 3551/2/16 (1Л) Ділянки Тернівська 170 м, потужність свердловини 16 м3/годину. Ліміт забору води з підземних джерел згідно Дозволу на Спеціальне водокористування № 172/ПЛ/49д-21 від 11.10.2021 року (термін дії до 11.10.2024 року) становить 7827.971 м3/добу, та 2772,793 тис. м3/рік. Свердловини знаходяться в павільйонах підземного типу, а навколо них належним чином організовані зони санітарної охорони. Технічний стан свердловин, запірної арматури, контрольно-вимірювальних приладів і транспортуючих водопроводів задовільний. Насосне обладнання на свердловинах встановлене типу ЕЦВ які по потужності відповідають паспортному дебіту свердловин. По свердловинах дебіт контролюється витратомірами лічильниками води.Відповідно до рекомендацій Протоколу ДКЗ України від 18.04.2024 р. № 5706 планується провести ліквідаційний тампонаж свердловин у межах ділянки Лубенська 1 (колишня водозабірна ділянка № 1 відповідно до спеціального дозволу на користування надрами № 4971 від 19.02.2019 р.) - №№2029/1, 546-В/4; у межах ділянки Лубенська 2 (колишня водозабірна ділянка № 2 відповідно до спеціального дозволу на користування надрами № 4971 від 19.02.2019 р.) - №№ 3477/2, 3477/3, 3477/8, 3142/9; у межах Ділянки Лубенська 3 (колишня водозабірна ділянка № 3 відповідно до спеціального дозволу на користування надрами № 4971 від 19.02.2019 р.) - №№ 5, 3551/9.
6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1.
При провадженні планованої діяльності будуть враховані екологічні, санітарно - гігієнічні, протипожежні, містобудівні й територіальні обмеження згідно з вимогами чинних нормативних документів. Екологічні обмеження встановлюються згідно природоохоронного законодавства України, зокрема Водного кодексу. Врахування специфіки впливу експлуатації свердловин питних підземних вод на навколишнє середовище проводиться відповідно до вимог чинного законодавства. - Обмеження впливу на повітряне середовище шляхом дотримання вимог гранично допустимих концентрацій (ГДК) шкідливих речовин в атмосферному повітрі; -Обмеження впливу на водне середовище у відповідності до Водного кодексу України та інших чинних нормативно-правових актів; - Обмеження впливу на рослинний і тваринний світ у відповідності до законодавчих вимог щодо: збереження біорізноманіття об’єктів рослинного і тваринного світу; збереження умов місцезростання об’єктів рослинного світу; недопустимості погіршення середовища існування, шляхів міграції та умов розмноження диких тварин; запобігання небажаним змінам природних рослинних угруповань та негативному впливу на них господарської діяльності тощо; - Обмеження впливу на ґрунти шляхом дотримання значень ГДК забруднюючих речовин в ґрунті, нормативів радіаційної безпеки, дотримання вимог Земельного Кодексу України, Закону України «Про охорону земель», Закону України «Про управління відходами».
щодо технічної альтернативи 2.
Теж саме що для технічної альтернативи 1.
щодо територіальної альтернативи 1.
Територія планованої діяльності знаходиться за межами зон охорони пам’яток культурної спадщини, меж історичних ареалів, зон ландшафту, що охороняється, зон охорони археологічного культурного шару та інших зон. Деякі з об’єктів планованої діяльності перетинаються (розташовані в межах) з об’єктами природно-заповідного фонду, прибережних
смуг поверхневих водних об’єктів. Обмеження планованої діяльності полягає у дотриманні нормативного стану навколишнього середовища, дотримання вимог діючого природоохоронного законодавства України.
щодо територіальної альтернативи 2.
Не розглядається.
7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1.
Відповідно до Протоколу ДКЗ України від 18.04.2024 р. № 5706 ділянки Лубенська 1, Лубенська 2, Лубенська 3, Кононівська, Тернівська родовища Лубенське питних підземних вод визнано підготовленими для промислової експлуатації. Свердловини існуючі додаткового еколого-інженерного захисту не потрібно. Свердловини знаходяться в павільйонах підземного типу, що побудовані відповідно до державних будівельних норм. Використовується закрита система забору, розподілу води, яка задовольняє умовам які не допускають забруднення глибинних водоносних горизонтів. Інженерна підготовка і захист території здійснюється існуючою інфраструктурою. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист територій для проведення робіт з ліквідаційний тампонажу свердловин у межах ділянки Лубенська 1 (колишня водозабірна ділянка № 1 відповідно до спеціального дозволу на користування надрами № 4971 від 19.02.2019 р.) - №№ 2029/1, 546-В/4, у межах ділянки Лубенська 2 (колишня водозабірна ділянка № 2 відповідно до спеціального дозволу на користування надрами № 4971 від 19.02.2019 р.) - №№ 3477/2, 3477/3, 3477/8, 3142/9; у межах Ділянки Лубенська 3 (колишня водозабірна ділянка № 3 відповідно до спеціального дозволу на користування надрами № 4971 від 19.02.2019 р.) - №№ 5,3551/9.
щодо технічної альтернативи 2.
Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист територій для проведення робіт з тампонажу свердловин водозабірних ділянок Лубенська 1, Лубенська 2, Лубенська 3, Кононівська, Тернівська родовища Лубенське та буріння нових свердловин для видобування питних підземних вод задля забезпечення господарсько – питного водопостачання м. Лубни Полтавської області.
щодо територіальної альтернативи 1.
На балансі КП «Лубни-водоканал» знаходиться 42 свердловини розташованих на земельних ділянках, що оформлені правом постійного користування, з відповідним цільовим призначенням, документи оформлені у відповідності до чинного законодавства. Зони санітарної охорони витримано, передбачені заходи що не допускають забруднення глибинних водоносних горизонтів.
щодо територіальної альтернативи 2.
Не розглядається.
8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
щодо технічної альтернативи 1.
Сфера можливого впливу охоплює: вплив на атмосферне повітря – при видобуванні питних підземних вод негативний вплив на атмосферне повітря не відбувається, при проведення робіт з ліквідаційного тампонажу декількох свердловин зумовлений тимчасовим впливом від роботи техніки та механізмів, після завершення робіт відсутній, загалом вплив прийнятний; вплив на рослинний та тваринний світ – не впливатиме на рослинний та тваринний світ, їх популяції та міграції. Діяльність не передбачає знесення рослинних насаджень, прийнятний; вплив на клімат та мікроклімат - вплив не передбачається, оскільки відсутні джерела, що впливають на клімат та мікроклімат, прийнятний; вплив на техногенне середовище – пам’ятки архітектури, історії та культури (як об’єкти забудови), зони рекреації, культурного ландшафту й інші елементи техногенного середовища в зоні впливу об’єкта відсутні, прийнятний; вплив на соціальне середовище – задоволення господарсько-питних потреб населення м. Лубни Полтавської області. Якість питної води відповідає вимогам ДСанПіН 2.2.4-171-10, прийнятний; вплив на водне середовище – видобування питних підземних вод здійснюватиметься для забезпечення господарсько-питного водопостачання. Загальний стан експлуатаційних запасів підземних вод є задовільний, запаси забезпечені в кількості, затвердженої ДКЗ, видобування здійснюватиметься з дотриманням умов і лімітів встановлених дозвільними документами, з дотриманням чинного природоохоронного законодавства. Використовується закрита система забору, розподілу води, яка задовольняє умовам які не допускають забруднення глибинних водоносних горизонтів. При проведення робіт з ліквідаційного тампонажу декількох свердловин, роботи здійснюватимуться таким чином, що не впливатиме на стан та якість водного середовища. Дотримання зони санітарної охорони виключає забруднення водного середовища, вплив прийнятний; вплив на геологічне середовище – свердловини пробурені на водоносний горизонт у відкладах канівської і бучацької серій еоцену, існуючі і робочі їх технічний стан задовільний. При проведення робіт з ліквідаційного тампонажу декількох свердловин, роботи здійснюватимуться таким чином, що матиме прийнятний вплив на геологічне середовище. Буріння додаткових свердловин, а також будівництво нових об’єктів і споруд не передбачається, вплив прийнятний; вплив на ґрунти – свердловини пробурені на водоносний горизонт у відкладах канівської і бучацької серій еоцену, існуючі і робочі їх технічний стан задовільний. При проведення робіт з ліквідаційного тампонажу декількох свердловин, проведення будь-яких земляних робіт не планується, загалом вплив прийнятний.
щодо технічної альтернативи 2.
Сфера можливого впливу проведення робіт з тампонажу існуючих, робочих свердловин на усіх ділянках родовища та буріння нових свердловин питних підземних вод для забезпечення господарсько – питного водопостачання охоплює: вплив на атмосферне повітря – вплив викидів забруднюючих речовин при роботі техніки, обладнання та механізмів довготривалий, негативний; вплив на рослинний та тваринний світ – зумовлений порушенням ґрунтово-рослинного покриву; вплив на тваринний світ не відбуватиметься, прийнятний; вплив на клімат та мікроклімат - негативних впливів на клімат і мікроклімат не передбачається, оскільки відсутні значні виділення теплоти, інертних газів, вологи, прийнятний; вплив на техногенне середовище – у межах допустимого, пам’ятки архітектури, історії та культури (як об’єкти забудови), зони рекреації, культурного ландшафту й інші елементи техногенного середовища в зоні впливу об’єкта відсутні, прийнятний; вплив на соціальне середовище – при дотриманні нормативних відстаней та заходів, прийнятний; вплив на водне середовище – можливими джерелами забруднення підземних горизонтів під час буріння свердловини є: буровий розчин, який використовується при розкритті водоносних горизонтів, негативний; вплив на геологічне середовище – вплив виявляється у вигляді порушення нормативного стану геологічного розрізу в процесі тампонажу та буріння свердловин, негативний; вплив на ґрунти – при проведенні земляних робіт, здійснюється негативний вплив на верхні шари ґрунту під час тампонажу та буріння нових свердловин. Після здійснення рекультивації вплив – прийнятний.
щодо територіальної альтернативи 1.
Теж саме, що для технічної альтернативи 1.
щодо територіальної альтернативи 2.
Не розглядається.
9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).
Друга категорія
13 Господарську діяльність Господарську діяльність, що призводить до скидання забруднюючих речовин у водні об’єкти, та забір води з водних об’єктів за умови, що водозабір підземних вод перевищує 300 кубічних метрів на добу"
10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).
Підстав немає
11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Згідно пункту 13 та пункту 14 частини 3 статті 3 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля» від 23.05.2017 р. № 2059-VIII планована діяльність належить до другої категорії видів планованої діяльності та об`єктів, що можуть чинити вплив на довкілля. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля відповідає ст.6 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля» від 23.05.2017 № 2059-VIII та Додатку 4 Постанови КМУ від 13.12.2017 р. № 1026.
12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.
Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:
підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;
проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного
впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.
13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм
підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.
14. Рішення про провадження планованої діяльності.
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде
Спеціальний Дозвіл на користування надрами для видобування питних підземних вод
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
що видається Державною службою геології та надр України
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до
Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України , Адреса: 03035 м. Київ, вул.Митрополита Василя Липківського, 35;, e-mail: [email protected];, тел. (044) 206-31-40, 206-31-50;, контактна особа – заступник директора департаменту – начальник відділу оцінки впливу на довкілля Департаменту екологічної оцінки – Грицак Олена Анатоліївна.
(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)
{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}