Архівний відділ
Архівний Відділ
Адреса:
площа академіка Олексія Бекетова, 19, м.Лубни, 37503, кім. 52
Телефон: +38(05361) 7-10-99
Електронна пошта: : [email protected]
Начальник відділу БРЮХОВЕЦЬКА Віта Іванівна
ГРАФІК РОБОТИ:
Понеділок - Четвер 08.00-17.00 (перерва 12.00-12.45);
П’ятниця 08.00-15.45 (перерва 12.00-12.45);
ГРАФІК
особистого прийому громадян в архівному відділі Лубенської районної державної адміністрації
№ п/п |
Посада |
ПІП |
Дні прийому |
Години прийому |
1 |
Начальник відділу (місто Лубни) |
Брюховецька Віта Іванівна |
понеділок, середа
|
09.00-15.00 перерва 12.00-12.45 |
2 |
Головний спеціаліст відділу (віддалене робоче місце Пирятин) |
Малинка Неля Миколаівна |
понеділок, середа
|
09.00-15.00 перерва 12.00-12.45 |
3 |
Головний спеціаліст відділу (віддалене робоче місце Гребінка) |
Синенко Ольга Миколаївна |
вівторок, середа
|
09.00-15.00 перерва 12.00-12.45 |
4 |
Головний спеціаліст відділу (віддалене робоче місце Оржиця) |
Тищенко Світлана Василівна |
понеділок, четвер
|
09.00-15.00 перерва 12.00-12.45 |
5 |
Головний спеціаліст відділу (віддалене робоче місце Чорнухи) |
Шафорост Раїса Григорівна |
вівторок, четвер
|
09.00-15.00 перерва 12.00-12.45 |
6 |
Головний спеціаліст відділу (віддалене робоче місце Хорол) |
Широколава Любов Володимирівна |
середа, п’ятниця |
09.00-15.00 перерва 12.00-12.45 |
Санітарний день: остання п'ятниця кожного місяця
ПЕРЕЛІК
послуг, які надаються архівним відділом
Лубенської районної державної адміністрації
1.Підготовка:
- архівних довідок ,
- архівних копій,
- архівних витягів
- Науково-технічне опрацювання документів
- Надання у користування споживачам документів для ознайомлення
- Погодження:
- номенклатур справ,
- описів справ постійного зберігання та з особового складу,
- актів про вилучення до знищення справ (документів), не внесених до Національного архівного фонду
- Консультування з питань організації діяльності служб діловодства та архівних підрозділів
Зразок заяви громадян для отримання архівної довідки, архівного витягу. архівної копії з документів, що зберігаються в архівному відділі
Начальнику архівного відділу
райдержадміністрації
Віті БРЮХОВЕЦЬКІЙ __________________________________________
прізвище __________________________________________
ім'я, по-батькова
__________________________________________
адреса заявника
__________________________________________
№ телефону
ЗАЯВА
Прошу надати________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Довідка необхідна для подання __________________________________________________
Також власним підписом засвідчую, що я даю свою згоду на автоматизовану, а також без використання засобів автоматизації обробку (включаючи збирання, накопичення, зберігання та використання) моїх персональних даних відповідно до Закону України від 01.06.2010 року № 2297 – VІ «Про захист персональних даних».
До заяви додаються: _____________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________
«______»____________ 2024 року ______________ ________________________
підпис прізвище, ініціали
Працівники арівного відділу Лубенської районної державної адміністрації Полтавської області
Контактний номер телефону +38(0532) 71-099
37503 |
м. ЛУБНИ пл. академіка Олексія Бекетова, 19 |
Брюховецька Віта Іванівна Кікнадзе Ольга Володимирівна |
|
37400 |
м. ГРЕБІНКА вул. Магістральна, 38 |
Синенко Ольга Миколаївна |
|
37700 |
смт. ОРЖИЦЯ вул. Центральна, 24 |
Тищенко Світлана Василівна |
|
37000 |
м. ПИРЯТИН вул. Соборна, 42 |
Малинка Неля Миколаївна |
|
37800 |
м. ХОРОЛ вул. Незалежності, 88 |
Широколава Любов Володимирівна |
|
37100 |
сел. ЧОРНУХИ вул. Центральна, 39 |
Шафорост Раїса Григорівна |
|
Архівний відділ виконує запити соціально-правового характеру, тематичні, персональні та майнові.
Запити соціально-правового характеру - запити фізичної або юридичної особи, пов’язані із соціальним захистом, спрямовані на забезпечення їх законних прав та інтересів, у тому числі пенсійне забезпечення та отримання пільг і компенсацій відповідно до законодавства, що передбачають витребування інформації про:
Тематичні – запити, що стосуються надання інформації з певної проблематики, теми, події, факту за визначений хронологічний період.
Майнові – запити, що стосуються підтвердження майнових прав на землю та нерухоме майно (виділення земельних ділянок під будівництво об’єктів господарства, установ, закладів, житлових будинків, допоміжних приміщень; надання дозволу на реконструкцію та переробку існуючих споруд; закріплення при будинкової території за будинковолодіннями; введення в експлуатацію будівель та господарчих споруд; виділення житла; продаж домоволодінь; виготовлення копій ситуаційних, будівельних планів та відповідних рішень виконкомів)
Виконання запитів юридичних осіб здійснюють у строки, встановлені законодавством або зазначені у запиті.
Строк виконання запиту не може перевищувати 30 днів з моменту його реєстрації.
Для забезпечення інформаційної потреби за запитом рекомендовано фізичним особам обов'язково надавати заяву та паспорт (при потребі копію трудової книжки).
Юридичні особи обов'язково надають лист установи.
Надання архівних довідок, копій або витягів на запити фізичних і юридичних осіб, необхідних для соціального захисту громадян, здійснюється архівом – безоплатно.