Архівний відділ

Версія для друкуВерсія для друку

Архівний відділ є структурним  підрозділом  райдержадміністрації, підзвітний  і підконтрольний  голові  райдержадміністрації  та  Державному  архіву  Полтавської  області  і  діє  на  підставі  Положення  про  архівний  відділ.

Відповідно  до Положення  основним  завданням  роботи  архівного  відділу є поповнення, формування та  використання  архівної  інформації, а саме   контроль від  моменту  створення документів в  організаціях, установах, підприємствах до  передачі їх  на  державне  зберігання та  використання  цієї  інформації.

Архівний  відділ зберігає  документи  установ, організацій та  підприємств району  термін  зберігання  яких  постійно.

Архівний  відділ проводить  свою  роботу  згідно  плану, погодженого з  Державним  архівом  області. За  2017 рік  виконані і  перевиконані  всі  планові  показники.

 

 

 

ПЕРЕЛІК

послуг, які надаються архівним відділом 

Лубенської районної державної адміністрації

 

 1.Підготовка:

-  архівних довідок ,

- архівних копій,

- архівних витягів

 

  1. Науково-технічне опрацювання документів

 

 

  1. Надання у користування споживачам документів для ознайомлення

 

  1. Погодження:

 

  • номенклатур справ,
  • описів справ постійного зберігання та з особового складу,
  • актів про вилучення до знищення справ (документів), не внесених до Національного архівного фонду

 

  1. Консультування з питань організації діяльності служб діловодства та архівних підрозділів
  2.  
Архівний відділ виконує запити соціально-правового характеру, тематичні, персональні та майнові.
Запити соціально-правового характеру - запити фізичної або юридичної особи, пов’язані із соціальним захистом, спрямовані на забезпечення їх законних прав та інтересів, у тому числі пенсійне забезпечення та отримання пільг і компенсацій відповідно до законодавства, що передбачають витребування інформації про:
Тематичні – запити, що стосуються надання інформації з певної проблематики, теми, події, факту за визначений хронологічний період.
Майнові – запити, що стосуються підтвердження майнових прав на землю та нерухоме майно (виділення земельних ділянок під будівництво об’єктів господарства, установ, закладів, житлових будинків, допоміжних приміщень; надання дозволу на реконструкцію та переробку існуючих споруд; закріплення при будинкової території за будинковолодіннями; введення в експлуатацію будівель та господарчих споруд; виділення житла; продаж домоволодінь; виготовлення копій ситуаційних, будівельних планів та відповідних рішень виконкомів)
Виконання запитів юридичних осіб здійснюють у строки, встановлені законодавством або зазначені у запиті.
Строк виконання запиту не може перевищувати 30 днів з моменту його реєстрації. 
Надання архівних довідок, копій або витягів на запити фізичних і юридичних осіб, необхідних для соціального захисту громадян, здійснюється архівом – безоплатно.
 
 
Наверх ↑