Архівний відділ

Архівний відділ є структурним підрозділом райдержадміністрації, підзвітний і підконтрольний голові райдержадміністрації та Державному архіву Полтавської області і діє на підставі Положення про архівний відділ.
Відповідно до Положення основним завданням роботи архівного відділу є поповнення, формування та використання архівної інформації, а саме контроль від моменту створення документів в організаціях, установах, підприємствах до передачі їх на державне зберігання та використання цієї інформації.
Архівний відділ зберігає документи установ, організацій та підприємств району термін зберігання яких постійно.
Архівний відділ проводить свою роботу згідно плану, погодженого з Державним архівом області. За 2017 рік виконані і перевиконані всі планові показники.
ПЕРЕЛІК
послуг, які надаються архівним відділом
Лубенської районної державної адміністрації
1.Підготовка:
- архівних довідок ,
- архівних копій,
- архівних витягів
- Науково-технічне опрацювання документів
- Надання у користування споживачам документів для ознайомлення
- Погодження:
- номенклатур справ,
- описів справ постійного зберігання та з особового складу,
- актів про вилучення до знищення справ (документів), не внесених до Національного архівного фонду
- Консультування з питань організації діяльності служб діловодства та архівних підрозділів