Бланк анкети споживача послуг
АНКЕТА
щодо якості надання адміністративних послуг
1. Територіально-адміністративний центр надання адміністративних послуг (Центр):
-
місто
-
район
-
селище
2. Чи зручне місце розташування Центру:
-
так
-
ні
3. Чи всі адміністративні послуги, необхідні Вам, отримуєте через Центр:
-
так
-
ні (якщо отримуєте не всі адміністративні послуги через Центр, то які адміністративні послуги хотіли б отримувати)
4. Чи влаштовує Вас режим роботи Центру:
-
так
-
ні
5. Чи здійснюється прийом в Центрі згідно з графіком його роботи:
-
так
-
ні
6. Інформація, необхідна для отримання адміністративної послуги, розташована на:
-
інформаційних стендах;
-
інформаційних терміналах;
-
сайті Центру;
-
інформація відсутня
7. Чи вичерпна інформація, необхідна для отримання адміністративної послуги:
-
так
-
ні
8. Чи налагоджена «електронна черга» в Центрі:
-
так
-
ні
9. Чи облаштований Центр скриньками для зауважень та пропозицій:
-
так
-
ні
10. Як Ви подавали заяву на отримання адміністративної послуги:
-
особисто
-
надсилали поштою
-
за допомогою Інтернету
-
інше (вказати)
11. Чи вимагаються додаткові документи для надання адміністративної послуги (не передбачені законодавством):
-
так
-
ні
12. Чи пропонували Вам отримати адміністративну послугу через посередників (приватні фірми, громадські організації, благодійні фонди, юридичні компанії тощо) за додаткову плату:
-
так (за бажанням вказати адміністративні послуги, які пропонують отримати через посередників та назви фірм)
-
ні
13. Чи пропонували Вам самостійно погоджувати документи (рішення) в інших органах державної влади, органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки для отримання адміністративної послуги:
-
так (вкажіть які документи (рішення) та в яких органах влади/місцевого самоврядування)
-
ні
14. Чи надаються супутні послуги (ламінування, ксерокопіювання, банківські послуги, фотографування, продаж канцелярських товарів):
-
так (необхідне підкреслити, зазначити інші супутні послуги)
-
ні
15. Які основні проблеми в сфері надання адміністративних послуг (можливість позначати декілька варіантів відповідей):
-
незручний графік роботи Центру;
-
незручне місце розташування Центру;
-
наявність черг в Центрі;
-
відсутність бланків заяв, зразків документів;
-
не консультують з питань надання адміністративних послуг;
-
не дотримуються строків надання адміністративної послуги;
-
грубе, неповажне ставлення;
-
інше.
16. Чи покращилася якість надання адміністративних послуг зі створенням Центру:
-
так
-
ні
17. Чи були випадки вимагання винагороди в Центрі:
-
так
-
ні
18. Чи задоволені Ви рівнем обслуговування в Центрі:
-
відмінно
-
дуже добре
-
добре
-
задовільно
-
незадовільно
19. Ваші побажання щодо покращення роботи Центру надання адміністративних послуг