Основні заходи Лубенської райдержадміністрації з 12 по 18 липня 2021 року
Основні заходи Лубенської райдержадміністрації
з 12 по 18 липня 2021 року
12.07 08.30 |
Оперативно – розпорядчі наради у голови райдержадміністрації, першого заступника та заступника голови райдержадміністрації, керівника апарату райдержадміністрації за участю керівників управлінь, відділів, секторів райдержадміністрації. |
|
|
12.07 09.00 |
Участь у нараді з питання реконструкції приймального відділення та фізіотерапевтичного кабінету КП ЛЛМР. |
|
|
12.07 10.00 |
Апаратна нарада в голови облдержадміністрації в режимі відео конференції |
|
|
12.07 13.00
|
Оперативна – розпорядча нарада у голови райдержадміністрації з питання проведення вакцинації проти COVID-19 в Лубенському районі. |
|
|
12.07 14.00 |
Нарада у першого заступника голови райдержадміністрації з питань підготовки сільськогосподарських підприємств до початку жнивної компанії. |
|
|
12.07 15.00
|
Оперативна – розпорядча нарада у голови райдержадміністрації з питання закриття юридичних осіб ліквідованих райдержадміністрації. |
|
|
13.07 09.00
|
Участь у нараді з питання реконструкції приймального відділення та фізіотерапевтичного кабінету КП ЛЛМР. |
13.07 11.00 |
Оперативно – розпорядча нарада у голови райдержадміністрації з питання реалізації в Лубенському районі проєктів у рамках Національної програми «Велике будівництво». |
|
|
13.07 13.30 |
Нарада у першого заступника голови райдержадміністрації з питань закупівлі спеціального обладнання для комунального підприємства «Лубенська лікарня інтенсивного лікування» Лубенської міської ради. |
|
|
13.07 15.00 |
Оперативна – розпорядча нарада у голови райдержадміністрації про стан запобігання поширенню гострого респіраторного захворювання COVID – 19, спричиненого коронавірусною інфекцією SARS-CoV-2 в Полтавській області |
|
|
14.07 09.00 |
Участь у нараді з питання реконструкції приймального відділення та фізіотерапевтичного кабінету КП ЛЛМР. |
|
|
14.07 10.00 |
Оперативна – розпорядча нарада у голови райдержадміністрації з питань проведення робіт з розчистки повітряних ліній електропередач від порослі та сухостійних дерев. |
|
|
14.07 14.00 |
Нарада у першого заступника голови райдержадміністрації з питань проведення ремонтних робіт на дорогах Лубенського району. |
|
|
15.07 09.00 |
Участь у нараді з питання реконструкції приймального відділення та фізіотерапевтичного кабінету КП ЛЛМР. |
|
|
15.07 10.00 |
Робочий виїзд голови райдержадміністрації та його першого заступника на автомобільну дорогу «Чорнухи-Лубни» для огляду місця проведення ремонту мосту через річку Удай. |
|
|
15.07 13.00
|
Нарада у першого заступника голови райдержадміністрації з питань роботи служби у справах дітей Лубенської райдержадміністрації. |
|
|
16.07 09.00 |
Участь у нараді з питання реконструкції приймального відділення та фізіотерапевтичного кабінету КП ЛЛМР. |
|
|
16.07 10.00 |
Нарада у першого заступника голови райдержадміністрації з питання проведення комісії з перевірки дотримання протиепідемічних заходів при наданні послуг з перевезення пасажирів на період карантину. |
|
|
16.07 13.00 |
Оперативно – розпорядча нарада у голови райдержадміністрації з питань передачі майна державної форми власності. |
|
|
16.07. 15.30 |
Нарада у першого заступника голови райдержадміністрації з питань дотримання законодавства під час роботи Лубенської райдержадміністрації . |
|
|
Протягом тижня |
Забезпечення проведення гарячої телефонної лінії за участю керівництва райдержадміністрації згідно графіків. |
|
|
Протягом тижня |
Призначення населенню житлових субсидій та пільг на оплату комунальних послуг. |
|
|
Протягом тижня |
Організація інформаційно – роз’яснювальної роботи щодо військової служби за контрактом. |
|
|
Протягом тижня |
Проведення заходів щодо розробки документів територіальної оборони району. |
|
|
Протягом тижня |
Проведення заходів щодо організації санаторно – курортного лікування пільгових категорій громадян. |
Протягом тижня |
Організація інформаційно – роз’яснювальної роботи щодо недопущення виникнення та розповсюдження на території Лубенського району гострих респіраторних захворювань, спричинених коронавірусом COVID-19. |
Керівник апарату
райдержадміністрації О. ПІРОВА