Основні заходи Лубенської райдержадміністрації з 13 грудня по 19 грудня 2021 року
Основні заходи Лубенської райдержадміністрації
з 13 грудня по 19 грудня 2021 року
13.12 08:30 |
Оперативно – розпорядчі наради у голови райдержадміністрації та заступників голови райдержадміністрації, керівника апарату райдержадміністрації за участю керівників управлінь, відділів, секторів райдержадміністрації. |
|
|
13.12 09:30 |
Нарада у дитячій лікарні, відділення гемодіалізу, контроль за проведенням ремонтних робіт. |
|
|
13.12 10:00 |
Апаратна нарада в голови облдержадміністрації в режимі відео конференції. |
|
|
13.12 11:00 |
Відео нарада з Департаментом охорони здоров’я Полтавської області стосовно актуальних питань діяльності закладів охорони здоров’я. |
|
|
13.12 13:00
|
Нарада з питань роботи комунальних підприємств з видалення та транспортування побутових відходів на території Лубенського району. |
|
|
13.12 15:00 |
Нарада у голови з розглядую питань встановлення дії статусу осіб постраждалих від торгівлі людьми. |
|
|
14.12 08:30
|
Нарада з питання введення в експлуатацію об’єктів «Великого Будівництва» приймального відділення, фізіотерапевтичного кабінету КП ЛЛМР та Лубенської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 Лубенської міської ради. |
|
|
14.12 09:30 |
Нарада у дитячій лікарні, відділення гемодіалізу, контроль за проведенням ремонтних робіт. |
|
|
14.12 11:00 |
Відео нарада з Департаментом охорони здоров’я Полтавської області стосовно актуальних питань діяльності закладів охорони здоров’я. |
|
|
14.12 13:30 |
Нарада з питань підвищення ефективності роботи та підзвітності органів місцевого самоврядування. |
|
|
14.12 14:40 |
Нарада у голови райдержадміністрації з питань контролю та дотримання перевізниками карантинних обмежень і правил під час здійснення перевезення пасажирів на території Лубенського району. |
|
|
15.12 09:30 |
Нарада у дитячій лікарні, відділення гемодіалізу, контроль за проведенням ремонтних робіт. |
|
|
15.12 11:00 |
Відео нарада з Департаментом охорони здоров’я Полтавської області стосовно актуальних питань діяльності закладів охорони здоров’я. |
|
|
15.12 14:00 |
Нарада з питань укладання договорів оренди приміщень бувших адміністрацій. |
|
|
15.12 16:00 |
Нараді з питання роботи відділення Пенсійного фонду смт. Чорнухи. |
|
|
16.12 08:30 |
Нарада з питання введення в експлуатацію об’єктів «Великого Будівництва» приймального відділення та фізіотерапевтичного кабінету КП ЛЛМР та Лубенської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 Лубенської міської ради. |
|
|
16.12 09:30 |
Нарада у дитячій лікарні, відділення гемодіалізу, контроль за проведенням ремонтних робіт. |
|
|
16.12 11:00 |
Відео нарада з Департаментом охорони здоров’я Полтавської області стосовно актуальних питань діяльності закладів охорони здоров’я. |
|
|
16.12 13:00 |
Відвідування пунктів щеплення від COVID-19. |
|
|
16.12 15:30 |
Нарада з питань встановлення додаткових обмежувальних знаків на дорогах комунальної власності територіальних громад Лубенського району. |
|
|
17.12 09:30 |
Нарада у дитячій лікарні, відділення гемодіалізу, контроль за проведенням ремонтних робіт. |
|
|
17.12 11:00 |
Відео нарада з Департаментом охорони здоров’я Полтавської області стосовно актуальних питань діяльності закладів охорони здоров’я. |
|
|
17.12 13:20 |
Нарада у голови райдержадміністрації з питань підведення підсумків осіннього призову до лав збройних сил України на території Лубенського району. |
|
|
17.12 15:30 |
Нарада у голови райдержадміністрації з питань дотримання законодавства при розгляді звернень та скарг громадян Лубенського району. |
|
|
Протягом тижня |
Забезпечення проведення гарячої телефонної лінії за участю керівництва райдержадміністрації згідно графіків. |
|
|
Протягом тижня |
Призначення населенню житлових субсидій та пільг на оплату комунальних послуг. |
|
|
Протягом тижня |
Організація інформаційно – роз’яснювальної роботи щодо військової служби за контрактом.
|
Протягом тижня |
Проведення заходів щодо розробки документів територіальної оборони району. |
|
|
Протягом тижня |
Проведення заходів щодо організації санаторно – курортного лікування пільгових категорій громадян. |
|
|
Керівник апарату
райдержадміністрації О. ПІРОВА