Основні заходи Лубенської райдержадміністрації з 18 жовтня по 24 жовтня 2021 року

Версія для друкуВерсія для друку

Основні заходи Лубенської райдержадміністрації

з 18 жовтня  по 24 жовтня 2021 року

 

18.10

08:30

Оперативно – розпорядчі наради у голови  райдержадміністрації та заступників голови райдержадміністрації, керівника апарату райдержадміністрації за участю керівників управлінь, відділів, секторів райдержадміністрації.

 

 

18.10

09:00

Участь у нараді з питання реконструкції приймального відділення та фізіотерапевтичного кабінету КП ЛЛМР.

 

 

18.10

10:00

Апаратна нарада в голови облдержадміністрації в режимі відео конференції.

 

 

18.10

11:00

Відео нарада  з Департаментом охорони здоров’я Полтавської області стосовно актуальних питань діяльності закладів охорони здоров’я.

 

 

18.10

13:00

 

Нарада у  голови райдержадміністрації з питання завершення ремонтних робіт амбулаторії в селі Засулля.

 

 

18.10

14:00

Відвідування пунктів щеплення від COVID-19.

 

 

19.10

09:00

 

Участь у нараді з питання реконструкції приймального відділення та фізіотерапевтичного кабінету КП ЛЛМР.

   

19.10

10:00

Нарада у голови райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян по Хорольський територіальній громаді.

 

 

19.10

11:00

Відео нарада  з Департаментом охорони здоров’я Полтавської області стосовно актуальних питань діяльності закладів охорони здоров’я.

 

 

19.10

14:00

Нарада у першого заступника голови райдержадміністрації з питань закупівлі газу для бюджетних установ.

 

 

20.10

09:00

Участь у нараді з питання реконструкції приймального відділення та фізіотерапевтичного кабінету КП ЛЛМР.

 

 

20.10

11:00

Відео нарада  з Департаментом охорони здоров’я Полтавської області стосовно актуальних питань діяльності закладів охорони здоров’я.

 

 

20.10

13:00

Нарада у голови райдержадміністрації з питання   відновлення доріг та тротуарів комунальної власності Пирятинської громади.

 

 

21.10

09:00

Участь у нараді з питання реконструкції приймального відділення та фізіотерапевтичного кабінету КП ЛЛМР.

 

 

21.10

10:00

Нарада у голови райдержадміністрації з питань розвитку територій  Лубенського району та залучення інвестицій.

 

 

21.10

11:00

Відео нарада  з Департаментом охорони здоров’я Полтавської області стосовно  актуальних питань діяльності закладів охорони здоров’я.

 

 

21.10

13:00

 

Нарада у заступника голови  райдержадміністрації з питань вакцинації працівників від COVID-19.

 

 

22.10

09:00

Участь у нараді з питання реконструкції приймального відділення та фізіотерапевтичного кабінету КП ЛЛМР.

 

 

22.10

11:00

Відео нарада  з Департаментом охорони здоров’я Полтавської області стосовно актуальних питань діяльності закладів охорони здоров’я.

 

 

22.10

14:00

Нарада з головами територіальних громад Лубенського району щодо сталого проходження опалювального сезону  2021-2022р.

 

 

23.10

09:00

Участь у нараді з питання реконструкції приймального відділення та фізіотерапевтичного кабінету КП ЛЛМР.

 

 

23.10

10:30

Нарада у голови  райдержадміністрації  з питань дотримання законодавства при розгляді звернень громадян до Лубенської  райдержадміністрації.

 

 

23.10

11:00

Відео нарада  з Департаментом охорони здоров’я Полтавської області стосовно актуальних питань діяльності закладів охорони здоров’я.

 

 

23.10

13:00

Нарада у  заступника голови  райдержадміністрації  з питань проведення вакцинації населення на території Лубенського району.

 

 

Протягом тижня

Забезпечення проведення гарячої телефонної лінії за участю керівництва райдержадміністрації згідно графіків.

 

 

Протягом тижня

Призначення населенню житлових субсидій та пільг на оплату комунальних послуг.

 

 

Протягом тижня

Організація інформаційно – роз’яснювальної роботи щодо військової служби за контрактом.

 

 

Протягом тижня

Проведення заходів щодо розробки документів територіальної оборони району.

 

 

Протягом тижня

Проведення заходів щодо організації санаторно – курортного лікування пільгових категорій громадян.

   

Керівник  апарату

райдержадміністрації                                                                      О. ПІРОВА

Наверх ↑