Основні заходи Лубенської райдержадміністрації з 26 квітня по 02 травня 2021 року
Основні заходи Лубенської райдержадміністрації
з 26 квітня по 02 травня 2021 року
26.04 09.00 |
Участь у нараді з питання реконструкції приймального відділення та фізіотерапевтичного кабінету КП ЛЛМР. |
|
|
26.04 11.00
|
Урочисте покладання квітів біля меморіалу «Лубенцям – учасникам ліквідації аварії на ЧАЕС», присвячене 35-м роковинам Чорнобильської катастрофи. |
|
|
26.04 14.00
|
Нарада у першого заступника голови райдержадміністрації про стан запобігання поширенню гострого респіраторного захворювання COVID – 19, спричиненого коронавірусною інфекцією SARS-CoV-2 в Полтавській області. |
|
|
26.04 15.30
|
Оперативно – розпорядча нарада у голови райдержадміністрації про стан забезпечення вакцинами Лубенського району. |
|
|
27.04 09.00
|
Участь у нараді з питання реконструкції приймального відділення та фізіотерапевтичного кабінету КП ЛЛМР. |
27.04 10.00 |
Розширене засідання колегії райдержадміністрації в режимі відеоконференції з питань: |
|
1. Про виконання в районі Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи». |
|
|
|
2. Про підсумки виконання районного бюджету Лубенського району за І квартал 2021 року. |
|
|
27.04 14.00 |
Нарада у заступника голови райдержадміністрації з питання проведення щеплень в Лубенському районі. |
|
|
28.04 09.00 |
Участь у нараді з питання реконструкції приймального відділення та фізіотерапевтичного кабінету КП ЛЛМР. |
|
|
28.04 10.30 |
Нарада у першого заступника голови райдержадміністрації про стан запобігання поширенню гострого респіраторного захворювання COVID – 19, спричиненого коронавірусною інфекцією SARS-CoV-2 в Полтавській області. |
|
|
28.04 13.00 |
Нарада у заступника голови райдержадміністрації з питання розгляду заяв щодо виплат соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям Лубенського району. |
|
|
28.04 15.30 |
Нарада у першого заступника голови райдержадміністрації з питання функціонування підсистеми цивільного захисту Лубенського району. |
|
|
29.04 09.00 |
Участь у нараді з питання реконструкції приймального відділення та фізіотерапевтичного кабінету КП ЛЛМР. |
|
|
29.04 11.00 |
Оперативно – розпорядча нарада у голови райдержадміністрації з питання організації проведення робіт по утриманню доріг загального користування та доріг комунальної власності. |
|
|
29.04 14.00 |
Нарада з питань впровадження заходів з енергоефективності. |
|
|
29.04 15.30 |
Нарада у першого заступника голови райдержадміністрації з питання виконавської дисципліни в Лубенській районній державній адміністрації. |
30.04 09.00 |
Участь у нараді з питання реконструкції приймального відділення та фізіотерапевтичного кабінету КП ЛЛМР. |
|
|
30.04 11.30 |
Нарада у першого заступника голови райдержадміністрації про стан запобігання поширенню гострого респіраторного захворювання COVID – 19, спричиненого коронавірусною інфекцією SARS-CoV-2 в Полтавській області. |
|
|
30.04 15.00 |
Оперативно – розпорядча нарада у голови райдержадміністрації щодо дотримання карантинних заходів під час здійснення перевезення пасажирів на автомобільному транспорті. |
Протягом тижня |
Забезпечення проведення постійно діючої прямої телефонної лінії за участю керівників органів виконавчої влади. |
|
|
Протягом тижня |
Призначення населенню житлових субсидій та пільг на оплату комунальних послуг. |
|
|
Протягом тижня |
Організація інформаційно – роз’яснювальної роботи щодо військової служби за контрактом. |
|
|
Протягом тижня |
Проведення заходів щодо розробки документів територіальної оборони району. |
|
|
Протягом тижня |
Проведення заходів щодо організації санаторно – курортного лікування пільгових категорій громадян. |
Протягом тижня |
Засідання оперативного штабу щодо недопущення виникнення коронавірусу на території Лубенського району. |
Протягом тижня |
Організація інформаційно – роз’яснювальної роботи щодо недопущення виникнення та розповсюдження на території Лубенського району гострих респіраторних захворювань, спричинених коронавірусом COVID-19. |
Керівник апарату
райдержадміністрації О. ПІРОВА