Етикет та імідж як складові культури управління публічного службовця

Версія для друкуВерсія для друку

Етикет та імідж як складові культури управління публічного службовця

 

10-11 жовтня відбулося дистанційне навчання державних службовців обласної та районних військових адміністрацій, посадових осіб місцевого самоврядування за загальною короткостроковою програмою «Етикет та імідж як складові культури управління публічного службовця».

Програма розроблена Полтавським регіональним центром підвищення кваліфікації у співпраці з Мариною Єщенко, доктором філософії з освітніх педагогічних наук, професором кафедри освітніх галузей Полтавської академії неперервної освіти імені М.В. Остроградського.
Впродовж дводенного навчання учасники розглянули теми: «Професійна етика публічних службовців», «Імідж та репутація публічних осіб», «Норми професійної етики керівника», «Діловий етикет».
Заняття провела Марина Єщенко, доктор філософії з освітніх педагогічних наук, професор кафедри освітніх галузей Полтавської академії неперервної освіти імені М.В. Остроградського.
Сертифікати про підвищення кваліфікації отримали 85 державних службовців та посадових осіб органів місцевого самоврядування.

Наверх ↑