Довідка про роботу зі зверненнями громадян у Лубенській райдержадміністрації за 2017 рік
Версія для друку
Наверх ↑
Довідка
про роботу зі зверненнями громадян у Лубенській райдержадміністрації
за 2017 рік
Лубенська районна державна адміністрація проводить роботу із зверненнями громадян відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голови облдержадміністрації та райдержадміністрації.
У звітному періоді проведено:
- 2 засідання колегії райдержадміністрації за підсумками роботи із зверненнями громадян протягом 2016 року та за підсумками роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації за І півріччя 2017 року, за результатами яких прийняте розпорядження голови райдержадміністрації та відповідні доручення;
- 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян;
- 11 «Днів контролю», в рамках яких перевірявся стан виконання доручень даних керівництвом райдержадміністрації щодо розгляду звернень громадян;
- перевірки стану роботи із зверненнями громадян у 8 структурних підрозділах райдержадміністрації та 8 виконавчих комітетах сільських рад, під час яких надавалась методична і практична допомога з цих питань;
- перевірки стану дотримання сільськими радами вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян у частині виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади у 8 сільських радах.
На нарадах у голови райдержадміністрації заслухані звіти про організацію роботи зі зверненнями громадян керівників 8 структурних підрозділів райдержадміністрації, сільських голів 8 сільських рад.
Для більш ефективної роботи із пропозиціями, заявами та скаргами громадян з 16.05.2017 по 19.05.2017 проведено стажування секретарів виконкомів сільських рад Лубенського району з питань організації роботи зі зверненнями громадян.
Згідно із затвердженими графіками особистих та виїзних прийомів громадян у звітному періоді головою райдержадміністрації та заступниками голови райдержадміністрації проведено 57 особистих прийомів громадян та 47 виїзних прийомів, під час яких звернулося 73 особи, що на 4 більше, ніж у 2016 році.
З початку 2017 року головою райдержадміністрації проведено 9 «прямих» телефонних ліній, заступниками голови райдержадміністрації – 17 «гарячих» телефонних ліній, якими скористалися 12 осіб.
У рамках постійно діючої прямої телефонної лінії в органах виконавчої влади за участю заступників голови райдержадміністрації, начальників управлінь, відділів райдержадміністрації, керівників організацій, що належать до сфери управління міністерств та інших центральних органів виконавчої влади у звітному періоді зателефонували та отримали ґрунтовні відповіді на свої питання 104 громадянина.
На «гарячу» телефонну лінію, що діє в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації, надійшло 230 звернень від жителів району, на «телефон довіри» для осіб з обмеженими фізичними можливостями звернулося 133 особи.
В райдержадміністрації продовжують діяти телефони довіри у відділі з питань оборонно-мобілізаційної роботи та цивільного захисту райдержадміністрації, а також у відділі освіти, сім'ї, молоді та спорту райдержадміністрації.
Враховуючи вимоги чинного законодавства з регулювання звернень громадян до органів виконавчої влади постійно надає юридичну допомогу громадська приймальня, що діє в юридичному секторі апарату райдержадміністрації. Консультаційна робота здійснюється як на особистому прийомі так і за допомогою постійно діючої прямої телефонної лінії юридичного сектору райдержадміністрації із залученням юристів, спеціалістів, відділів, управлінь та служб райдержадміністрації. У такий спосіб у 2017 році надана допомога 31 мешканцю району.
Особлива увага приділяється вирішенню проблем з якими звертаються пільгові категорії громадян. Протягом звітного періоду до райдержадміністрації звернулося 4 учасники війни та бойових дій, 17 інвалідів, 3 ветерани праці, 6 членів багатодітних сімей, 11 одиноких матерів, 6 учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, 62 пенсіонера.
Протягом 2017 року за результатами розгляду звернень комісією з питань надання одноразової допомоги населенню району за рахунок коштів районного бюджету (Програма соціального захисту населення Лубенського району «Турбота») надано допомогу 404 особам на суму 271,5 тис.грн.
Спеціалістами управління соціального захисту населення райдержадміністрації у складі «мобільного соціального офісу» здійснено 25 виїздів до населених пунктів району, під час яких надана інформаційна допомога з питань чинного законодавства у сфері соціального захисту 142 особам.
Протягом 2017 року до районної державної адміністрації звернулося 232 громадянина, що на 186 менше, ніж у минулому році. В тому числі одержано 153 або 65,9 % письмових звернень та 79 або 34,1 % усних звернення. Електронні звернення до райдержадміністрації протягом 2017 року не надходили.
Серед отриманих звернень переважають заяви, а саме 210 або 90,5 % від загальної кількості. Частка скарг (21) становить 9,0 %, пропозицій (1) – 0,5 %.
Через органи влади вищого рівня, зокрема, облдержадміністрацію, отримано 12 звернень, це вдвічі більше, ніж у 2016 році, з них 3 повторних та 1 неодноразове.
По 1 зверненню надійшло з Державного агентства автомобільних доріг України (УКРАВТОДОРУ), Лубенської міської ради, Лубенської районної ради, від представника Уповноваженого ВРУ з прав людини.
Значна кількість заяв, а саме 103, що становить 44,3 % від загальної кількості звернень, отримано через комунальну бюджетну установу «Обласний контактний центр», з них 2 анонімних.
Слід зазначити, що порівняно з минулим роком кількість колективних звернень зменшилася з 14 до 12 заяв, під якими свої підписи поставили 215 осіб.
Впродовж звітного періоду до райдержадміністрації надійшло 9 повторних та 5 неодноразових звернень.
У звітному періоді до райдержадміністрації надійшло 1 дублетне звернення (у 2016 році – 2).
Аналізуючи стан надходження звернень із населених пунктів Лубенського району слід зазначити, що найбільше заяв протягом 2017 року надійшло від жителів Засульської ОТГ – 72 звернення або 4,3 звернення звернень на 1 тисячу населення, Калайдинцівської сільської ради – 11 звернень (6,4 звернення), Ісковецької сільської ради – 10 звернень (11,1 звернень), Новооріхівської сільської ради – 9 звернень (5 звернень), Березотіцької сільської ради – 8 звернень (6,2 звернення), Вовчицької сільської ради – 8 звернень (5,3 звернення), Окіпської сільської ради – 8 звернень (17,0 звернень). Середня кількість звернень громадян на 1 тисячу населення Лубенського району становить 7,4.
Найбільшу частку в структурі питань, з якими звертались громадяни протягом 2017 року, продовжують займати питання соціального захисту – 108 звернень або 46,5 % від загальної кількості звернень, транспорту і зв’язку – 25 або 10,7 % , комунального господарства – 19 або 8,2 %, охорони здоров′я – 15 або 6,4 %.
По 46 зверненням громадян, які надійшли до райдержадміністрації, прийняті позитивні рішення, що становить 19,8 % від загальної кількості звернень, роз'яснення отримали 178 заявників (76,7 %). 8 заяв (3,5 %) надіслано за належністю іншому органу влади чи установі для розгляду.
Районна державна адміністрація постійно працює над вирішенням проблем життєзабезпечення населення, удосконаленням роботи із зверненнями громадян та посиленням контролю за виконанням Закону України “Про звернення громадян”.