Довідка про роботу зі зверненнями громадян у Лубенській райдержадміністрації за 2020 рік

Версія для друкуВерсія для друку

Довідка

про роботу зі зверненнями громадян у Лубенській райдержадміністрації

за 2020 рік

Протягом 2020 року робота зі зверненнями громадян у Лубенській райдержадміністрації проводилася відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян», розпоряджень голів облдержадміністрації та райдержадміністрації з питань поліпшення роботи із зверненнями громадян.

Протягом 2020 року здійснено 9 особистих та 4 виїзні прийоми громадян, під час яких прийнято 17 заявників. Керівництвом райдержадміністрації проведено 10 «гарячих» телефонних ліній із мешканцями району, на які звернулося 9 громадян.

У рамках постійно діючої прямої телефонної лінії в органах виконавчої влади за участю заступників голови райдержадміністрації, начальників управлінь, відділів райдержадміністрації, керівників організацій, що належать до сфери управління міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, зателефонувало 7 громадян, які отримали ґрунтовні відповіді на свої питання.

В райдержадміністрації діють телефони довіри у секторі з питань оборонно-мобілізаційної роботи та режимно-секретної роботи, цивільного захисту та взаємодії з правоохоронними органами  райдержадміністрації, у відділі освіти райдержадміністрації, а також телефон для громадян з обмеженими фізичними можливостями та «гаряча» телефонна лінія в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації.

На виконання Програми правової освіти населення Лубенського району  при юридичному секторі райдержадміністрації діє правова громадська приймальня, метою якої є надання усної інформаційно-консультативної допомоги громадянам, проведення правової освіти населення та вирішення в комплексі юридичних питань. У 2020 році мешканцям району надано 44 консультації.

Протягом звітного періоду до райдержадміністрації надійшло 213 звернень громадян, що на  111 звернень менше ніж у минулому році. Із загальної кількості звернень – 196 письмових, що на 40 звернень менше та 17 усних, що на 71 звернення менше ніж у 2019 році. За допомогою засобів електронного зв’язку, а саме на електронну адресу райдержадміністрації, надійшло 4 електронних заяви, що становить 1,9% від загальної кількості звернень.

Для розгляду за належністю отримано 15 звернень від органів влади вищого рівня, а саме: з Полтавської облдержадміністрації – 12 (2019 рік – 12), від народних депутатів Верховної Ради України – 3 (2019 рік – 1).

Через Урядову «гарячу лінію» надійшло 127 звернень (2019 рік – 129), з КБУ „Обласний контактний центр” – 16 (2019 року – 16), які в переважній більшості стосувалися  питань, пов’язаних з призначенням і виплатою житлових субсидій та державної соціальної допомоги.

У зверненнях громадян порушено 222 питання різної тематики, що на 110 менше, ніж за аналогічний період минулого року (332). Найбільша кількість звернень протягом 2020 року надійшла з питань соціального захисту - 130 заяв, що становить 58,5% від загальної кількості. Найчастіше громадяни зверталися з приводу призначення і виплати соціальної допомоги та житлових субсидій.

Особлива увага приділяється зверненням від найменш захищених категорій населення, зокрема інвалідів, ветеранів війни та праці, осіб, які постраждали від аварії на ЧАЕС, одиноких матерів, учасників бойових дій та членів їх сімей, внутрішньопереміщених осіб та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки. З початку 2020 року від цієї категорії громадян надійшло 74 звернення (2019 рік – 80). Значна кількість заяв отримана від пенсіонерів – 40 (2019 рік – 78), що становить 18,8% від загальної кількості звернень.

Протягом 2020 року спеціалістами управління соціального захисту населення райдержадміністрації у складі «мобільного соціального офісу» здійснено 7 виїздів до населених пунктів району, під час яких надана інформаційна допомога з питань чинного законодавства у сфері соціального захисту 31 особі.

На «гарячу» телефонну лінію, що діє в управлінні соціального захисту населення, звернулося 292 особи, на «телефон довіри» для осіб з обмеженими фізичними можливостями – 218 осіб. Переважна більшість звернень стосувалася питань надання субсидій, державної соціальної допомоги та одноразової грошової допомоги за рахунок коштів районного бюджету.

Комісією з питань надання одноразової грошової допомоги населенню за рахунок коштів районного бюджету (Програма соціального захисту населення Лубенського району «Турбота») у 2020 році надано допомогу 39 особам на суму 30,5 тис. грн.

У звітному періоді райдержадміністрацією розглянуто 2 анонімні заяви та 6 дублетних звернень. Зафіксовано 10 повторних та неодноразових звернень (у 2019 році – 5).

У 2020 році значно збільшилась кількість колективних звернень – 17 проти 9 у 2019 році, під якими поставили підписи 1325 осіб.

Всі звернення, які надійшли до райдержадміністрації у 2020 році, уважно розглянуті, надані обґрунтовані без порушення термінів розгляду відповіді заявникам.

За підсумками розгляду позитивно вирішено 69 питань, що становить 32,4% від загальної кількості звернень. Переслані за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» 4 звернення (1,9%). Не підлягали розгляду відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян» 2 звернення (0,9%). Надано роз’яснення з посиланням на правові норми або повідомлено про необхідність вжиття додаткових дій для подальшого вирішення порушених проблем на 138 звернень (64,8%).

         Робота райдержадміністрації й надалі буде спрямована на виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

 

Наверх ↑