Довідка про роботу зі зверненнями громадян у Лубенській райдержадміністрації за 9 місяців 2018 року
Довідка
про роботу зі зверненнями громадян у Лубенській райдержадміністрації
за 9 місяців 2018 року
З метою підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, усунення недоліків та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Лубенською районною державною адміністрацією проаналізовано стан роботи зі зверненнями громадян.
З метою унеможливлення порушень термінів або неналежного виконання завдань, поставлених в процесі розгляду звернень громадян, на виконання пункту 5 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 про забезпечення щомісячного проведення дня контролю, у звітному періоді розглянуто стан виконання доручень керівництва щодо розгляду 9 звернень.
На виконання п. 3 вказаного Указу для об’єктивного та всебічного дослідження, вирішення проблем, порушених у зверненнях громадян, при Лубенській райдержадміністрації утворена постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. Проведено 9 засідань постійно діючої комісії.
Протягом звітного періоду загальним відділом апарату райдержадміністрації забезпечено проведення перевірок додержання законодавства про звернення громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації та сільських радах Лубенського району. За 9 місяців 2018 року проведено 11 перевірок. Також перевірено стан дотримання вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян у частині виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади у 5 сільських радах. Крім того 14.05.2018 проведено комплексну перевірку стану здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади виконавчими комітетами Тарандинцівської та Духівської сільських рад, в тому числі організацію роботи зі зверненнями громадян.
На нарадах у голови райдержадміністрації про роботу зі зверненнями громадян звітували керівники 6 структурних підрозділів райдержадміністрації та проінформували сільські голови 5 сільських рад.
Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2017 рік розглянута під час засідання колегії райдержадміністрації 21.02.2018, а за І півріччя 2018 року – 29.08.2018. Результатом розгляду стало розпорядження голови райдержадміністрації від 21.02.2018 № 69 «Про підсумки роботи зі
зверненнями громадян за 2017 рік» та відповідні доручення щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян.
У звітному періоді здійснено 37 виїзних та 41 особистий прийом, під час яких розглянуто 46 звернень (за 9 місяців 2017 року – 53). Питання, порушені під час виїзних прийомів, вирішувалися, по можливості, на місці.
У звітному періоді проведено 15 «гарячих» телефонних ліній, під час яких до заступників голови райдержадміністрації звернулося 20 громадян. Продовжує діяти прямий телефонний зв’язок голови райдержадміністрації з жителями району.
У рамках постійно діючої прямої телефонної лінії в органах виконавчої влади за участю заступників голови райдержадміністрації, начальників управлінь, відділів райдержадміністрації, керівників організацій, що належать до сфери управління міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, у звітному періоді зателефонувало 74 громадянина, які отримали ґрунтовні відповіді на свої питання.
З метою надання усної інформаційно-консультативної допомоги громадянам, проведення правової освіти населення та вирішення в комплексі юридичних питань при юридичному секторі райдержадміністрації діє правова громадська приймальня. Консультаційна робота здійснюється як на особистому прийомі так і за допомогою постійно діючої прямої телефонної лінії юридичного сектору. За 9 місяців поточного року мешканцям району надана 21 консультація.
З початку 2018 року до райдержадміністрації надійшло 187 звернень громадян, що на 15 більше в порівнянні з аналогічним періодом 2017 року.
На особистому прийомі та під час виїзних прийомів головою райдержадміністрації та заступниками прийнято 46 громадян, що на 13 менше ніж у 2017 році. Протягом дев'яти місяців розглянуто та опрацьовано 140 письмових звернень громадян, що на 22 більше ніж у 2017 році. За допомогою мережі Інтернет до райдержадміністрації надійшло 1 звернення.
За видами звернень переважають заяви (162), також отримано 24 скарги та 1 пропозиція.
У своїх зверненнях громадяни зверталися до:
Полтавської обласної державної адміністрації – 17,
Лубенської районної ради – 4,
Верховної Ради України – 2,
Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області – 1,
обласного контактного центру – 6,
на Урядову гарячу телефонну лінію – 79.
За 9 місяців поточного року у зверненнях до райдержадміністрації громадянами порушено 202 питання проти 172 у минулому році.
Найбільш чисельною групою є питання соціального захисту населення – 75 (37,3 % від загальної кількості питань). Переважно це питання, що стосуються виплати соціальної допомоги, призначення житлових субсидій та перевірки правильності їх нарахування. Майже всі вони надійшли через Урядову гарячу телефонну лінію.
Не втрачають актуальності звернення з питань транспорту та зв’язку – 34 (16,8%). Продовжують надходити звернення з питань комунального господарства – 20 (9,9%), охорони здоров'я – 15 (7,4%) та освіти – 15 (7,4%).
Серед звернень, отриманих райдержадміністрацією протягом 9 місяців 2018 року, 40 (21,4%) надійшло від пільгових соціально незахищених категорій громадян. В рамках проектів «Учасник АТО» та «Південно-Східні регіони» з обласного контактного центру через урядову гарячу телефонну лінію отримано 3 звернення.
З початку 2018 року спеціалістами управління соціального захисту населення райдержадміністрації у складі «мобільного соціального офісу» здійснено 26 виїздів до населених пунктів сільських рад Лубенського району, під час яких надана інформаційна допомога з питань чинного законодавства у сфері соціального захисту 140 особам. На «гарячу» телефонну лінію, що діє в управлінні соціального захисту населення, звернулося 128 осіб, на «телефон довіри» для осіб з обмеженими фізичними можливостями – 90 осіб.
Протягом 9 місяців 2018 року за результатами розгляду звернень, комісією з питань надання одноразової допомоги населенню за рахунок коштів районного бюджету (Програма соціального захисту населення Лубенського району «Турбота») надано допомогу 210 особам на суму 158,4 тис.грн.
У звітному періоді як і в минулому році отримано 1 анонімне звернення та 3 дублетних (за 9 місяців 2017 року – 1), а також 5 повторних звернень (за 9 місяців 2017 року – 7).
Аналіз звернень свідчить про те, що кількість колективних звернень в звітному періоді значно збільшилася – 28 звернень (14,9% від загальної кількості звернень) проти 12 у попередньому періоді (6,9%).
Всі заяви, які надійшли до райдержадміністрації протягом 9 місяців 2018 року, детально вивчені та розглянуті, письмові відповіді надані у встановлені терміни.
За результатами розгляду позитивно вирішено 39 звернень (20,8% від загальної кількості звернень), переслано за належністю 17 звернень (9,0%), у стадії розгляду знаходяться 4 звернення (2,1%), по решті заяв та скарг (127 або 68,1%) громадянам надавались відповідні роз’яснення, консультації та рекомендації.
Райдержадміністрацією вживаються заходи щодо виявлення найбільш актуальних проблем громадян, посилення контролю за вирішенням поставлених громадянами питань та підвищення відповідальності працівників та керівників управлінь, відділів та служб райдержадміністрації щодо належного реагування на пропозиції, заяви та скарги мешканців району.