Довідка про роботу зі зверненнями громадян у Лубенській райдержадміністрації за 9 місяців 2019 року

Версія для друкуВерсія для друку

Довідка

про роботу зі зверненнями громадян у Лубенській райдержадміністрації

за 9 місяців 2019 року

 

У районній державній адміністрації у звітному періоді продовжувалась робота щодо забезпечення вимог, передбачених Законом України «Про звернення  громадян»  та  Указом  Президента  України від 07 лютого 2008 року

№ 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

З метою здійснення контролю стан роботи із зверненнями громадян розглядається двічі на рік на засіданнях колегії райдержадміністрації. Підсумки роботи із зверненнями громадян за 2018 рік підведені на засіданні колегії райдержадміністрації 20.02.2019, за результатами якої прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від 20.02.2019 № 29. Підсумки за I півріччя 2019 року розглянуті на засіданні колегії 18.09.2019, під час якої дані відповідні доручення щодо підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян.

На виконання вимог Указу  Президента  України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 проведено 7 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.

З метою підвищення персональної відповідальності за належний, якісний та своєчасний розгляд звернень громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації проведено 7 «Дні контролю».

Вивчено стан роботи зі зверненнями громадян у архівному відділі, відділі освіти, сім'ї, молоді та спорту, службі у справах дітей, відділі культури і туризму райдержадміністрації, управлінні соціального захисту населення,  Духівській, Жданівській, Калайдинцівській, Новооріхівській, Остапівській, Березотіцькій сільських радах.

На нарадах у голови райдержадміністрації про роботу зі зверненнями громадян прозвітували керівники 6 структурних підрозділів райдержадміністрації.

Протягом звітного періоду проведено 73 особистих прийоми громадян керівництвом райдержадміністрації, з яких: виїзних – 32, в приміщенні адміністративного будинку – 41. Під час особистих та виїзних прийомів звернулося 73 громадянина, що на 27 більше ніж за 9 місяців 2018 року.

Головою райдержадміністрації у звітному періоді проведено 3 «прямі» телефонні лінії, а заступниками голови райдержадміністрації – 16 «гарячих» телефонних ліній із мешканцями району, на які звернулося 28 громадян.

             У рамках постійно діючої прямої телефонної лінії в органах виконавчої влади за участю заступників голови райдержадміністрації, начальників управлінь, відділів райдержадміністрації, керівників організацій, що належать до сфери управління міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, у звітному періоді зателефонувало 52 громадянина, які отримали ґрунтовні відповіді на свої питання.

З метою надання усної інформаційно-консультативної допомоги громадянам, проведення правової освіти населення та вирішення в комплексі юридичних питань при юридичному секторі райдержадміністрації діє правова громадська приймальня. З початку 2019 року мешканцям району надано 27 консультацій.

Протягом 9 місяців 2019 року до керівництва райдержадміністрації надійшло 249 звернень, серед яких поштою – 176, під час особистих прийомів – 73. Загальна кількість звернень громадян за звітний період збільшилась в порівнянні з аналогічним періодом 2018 року на 62 звернення (9 місяців 2018 року – 187). За допомогою мережі Інтернет звернення до райдержадміністрації не надходили.

За видами звернень домінують заяви та клопотання, які складають 94,3 %,  скарги становлять 5,7 % від загальної кількості звернень.

В звітному періоді спостерігається значне зменшення кількості колективних звернень, а саме: 9 звернень проти 28 у аналогічному періоді минулого року.

З урахуванням колективних заяв до райдержадміністрації звернулося 494 особи (9 місяців 2018 року – 1825), що на 1331 заявника більше.

Для розгляду за належністю до райдержадміністрації надійшли звернення від органів влади вищого рівня, а саме:

з Полтавської облдержадміністрації – 9  (9 місяців 2018 року – 17),

від депутата Верховної Ради України – 1 (9 місяців 2018 року – 2).

із Засульської сільської ради – 1 (9 місяців 2018 року – 0).

         Протягом звітного періоду райдержадміністрацією розглянуто 129 звернень, що надійшли з Урядової гарячої лінії (9 місяців 2018 року – 79), та 16 звернень з Обласного контактного центру (9 місяців 2018 року – 6). Найчастіше громадяни телефонували з питань соціального захисту, зокрема, призначення житлових субсидій, а також виплати пільг та субсидій у грошовій формі.

Найбільша кількість звернень надійшла до райдержадміністрації від жителів Засульської ОТГ – 70 (28,1% від загальної кількості звернень). В розрізі сільських рад найбільшу кількість заяв отримано від жителів Новооріхівської сільської ради – 25 (10%), Вовчицької сільської ради – 20 (8,8.%). Від жителів міста Лубни надійшло 13  звернень (5,2 %).

Кількість повторних звернень (4) у порівнянні з минулим роком зменшилась (5).

У звітному періоді райдержадміністрацією отримано 3 анонімні звернення (9 місяців 2018 року – 1) та 6 дублетних (9 місяців 2018 року – 3).

Порівняльний аналіз змісту звернень, що надійшли до райдержадміністрації протягом 9 місяців 2018 та 2019 років, свідчить про збільшення кількості звернень громадян з питань соціального захисту (165 звернень проти 75, збільшення на 90 звернень).

Значно зменшилась кількість заяв з питань транспорту і зв'язку – 19 звернень проти 34 за 9 місяців 2018 року. По 20 звернень надійшло у звітному і минулому періоді з питань комунального господарства, по 12 звернень – з питань аграрної політики та комунального господарства (9 місяців 2018 року – 9) та охорони здоров'я (9 місяців 2018 року – 15).

Всього у зверненнях громадян порушено 255 різноманітних питань (9 місяців 2018 року – 202).

З початку 2019 року від громадян пільгових категорій надійшло 65 звернень. Також значна кількість заяв надійшла від пенсіонерів – 57, що становить 22,8% від загальної кількості звернень.

         Станом на 01.10.2019 спеціалістами управління соціального захисту населення райдержадміністрації у складі «мобільного соціального офісу» здійснено 26 виїздів до населених пунктів району, під час яких надана інформаційна допомога з питань чинного законодавства у сфері соціального захисту 129 особам. На «гарячу» телефонну лінію, що діє в управлінні соціального захисту населення, звернулося 239 осіб, на «телефон довіри» для осіб з обмеженими фізичними можливостями – 141 особа. Переважна більшість звернень стосувалася питань надання субсидій, пільг та одноразової грошової допомоги за рахунок коштів районного бюджету.

Позитивно вирішено 71 звернення, що становить 28,5 %, надані  роз'яснення щодо шляхів вирішення питань на 166 звернень (66,7 %), переслані за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» 7 звернень (2,8 %), не підлягали розгляду відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян» 3 звернення (1,2 %), в стадії розгляду 2 звернення (0,8 %).

Діяльність районної державної адміністрації спрямована на об’єктивний, всебічний розгляд звернень громадян, дотримання термінів їх виконання та вирішення порушених у зверненнях питань.

Наверх ↑