Довідка про роботу зі зверненнями громадян у Лубенській райдержадміністрації за 9 місяців 2020 року

Версія для друкуВерсія для друку

Довідка

про роботу зі зверненнями громадян у Лубенській райдержадміністрації

за 9 місяців 2020 року

 

Робота зі зверненнями громадян у Лубенській районній державній адміністрації організована відповідно до закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади та місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, відповідних розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації.

З початку 2020 року керівництвом райдержадміністрації проведено 9 особистих та 4 виїзні прийоми громадян, під час яких прийнято 17 заявників.

Відповідно   до   розпорядження   голови   райдержадміністрації   від   16.03.2020 № 39 «Про запобігання поширенню на території Лубенського району коронавірусу COVID – 19» проведення особистих прийомів громадян в органах державної влади та органах місцевого самоврядування району скасовано.

          Заступником голови райдержадміністрації проведено 8 «гарячих» телефонних ліній із мешканцями району, на які звернулося 8 громадян.

         За 9 місяців 2020 року до райдержадміністрації надійшло 158 звернень громадян, що на  91 звернення менше ніж у минулому звітному періоді. Із загальної кількості звернень – 141 письмове, що на 35 звернень менше та 17 усних, що на 56 звернень менше ніж за 9 місяців 2019 року. За допомогою засобів електронного зв’язку, а саме на електронну адресу райдержадміністрації, надійшло 4 електронних заяви, що становить 2,5% від загальної кількості звернень.

         Із загальної кількості звернень 95,3 % складають заяви (клопотання), 4,7% - скарги.

         Для розгляду за належністю отримані звернення від органів влади вищого рівня, а саме: з Полтавської облдержадміністрації – 11 (9 місяців 2019 року – 9), від народних депутатів Верховної Ради України – 3 (9 місяців 2019 року – 1).

         Через Урядову «гарячу лінію» отримано 83 звернення (9 місяців 2019 року – 129), з КБУ „Обласний контактний центр” – 12 (9 місяців 2019 року – 16), які здебільшого містили в собі  питання, пов’язані з призначенням житлових субсидій та виплати соціальної допомоги.

У зверненнях громадян, що надійшли до райдержадміністрації протягом звітного періоду, порушено 167 питань різної тематики, що на 88 менше, ніж за аналогічний період минулого року (255).

Аналіз змісту звернень засвідчує, що найбільш актуальною групою питань у звітному періоді є питання соціальної сфери, їх кількість за 9 місяців 2020 року склала 83 заяви, що становить 49,7% від загальної кількості. Пріоритетним питанням для громадян є пришвидшення призначення та виплати соціальної допомоги та житлових субсидій.

Серед актуальних питань, з якими звертаються громадяни до райдержадміністрації, залишаються питання комунального господарства – 21 звернення або 12,6%, екології та природних ресурсів та аграрної політики і земельних відносин – по 12 звернень або 7,2%,  праці і заробітної плати та охорони здоров'я – по 8 звернень або 4,8%.

Особлива увага приділяється зверненням від найменш захищених категорій населення, зокрема інвалідів, ветеранів війни та праці, осіб, які постраждали від аварії на ЧАЕС, одиноких матерів, учасників бойових дій та членів їх сімей, внутрішньопереміщених осіб та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки. З початку 2020 року від цієї категорії громадян надійшло 53 звернення (за 9 місяців 2019 року – 65). Також значна кількість заяв надійшла від пенсіонерів – 33, що становить 20,1% від загальної кількості звернень.

         З початку 2020 року спеціалістами управління соціального захисту населення райдержадміністрації у складі «мобільного соціального офісу» здійснено 7 виїздів до населених пунктів району, під час яких надана інформаційна допомога з питань чинного законодавства у сфері соціального захисту 31 особі.

На «гарячу» телефонну лінію, що діє в управлінні соціального захисту населення, звернулося 230 осіб, на «телефон довіри» для осіб з обмеженими фізичними можливостями – 164 осіб. Переважна більшість звернень стосувалася питань надання субсидій, пільг та одноразової грошової допомоги за рахунок коштів районного бюджету.

Комісією з питань надання одноразової грошової допомоги населенню за рахунок коштів районного бюджету (Програма соціального захисту населення Лубенського району «Турбота») у 2020 році надано допомогу 39 особам на суму 30,5 тис. грн.

Райдержадміністрацією розглянуто 2 анонімні заяви та 6 дублетних звернень.

У звітному періоді зафіксовано 6 повторних звернень (у аналогічному періоді 2019 року – 4).

За 9 місяців 2020 року надійшло 16 колективних звернень (10,1% від загальної кількості), під якими підписалися 1310 осіб.

Із загальної кількості розглянутих звернень позитивно вирішено 41 звернення, що становить 25,9% від загальної кількості звернень. Переслані за належністю відповідно до ст. 7 Закону України «Про звернення громадян» 3 звернення (1,9%). Не підлягали розгляду відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян» 2 звернення (1,3%). Надано роз’яснення з посиланням на правові норми або повідомлено про необхідність вжиття додаткових дій для подальшого вирішення порушених проблем на 103 звернення (65,2%). В стадії розгляду – 9 звернень (5,7%).

Наверх ↑