Довідка про роботу зі зверненнями громадян у Лубенській райдержадміністрації за 9 місяців 2021 року

Версія для друкуВерсія для друку

Довідка

про роботу зі зверненнями громадян у Лубенській райдержадміністрації

за 9 місяців 2021 року

 

У районній державній адміністрації протягом 9 місяців 2021 року продовжувалась робота щодо забезпечення вимог, передбачених Законом України «Про  звернення  громадян», Указом  Президента  України  від  07.02.2008

№ 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади» та Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 №348.

          За 9 місяців 2021 року до райдержадміністрації надійшло 183 письмових звернення, що на 25 звернень більше ніж у минулому звітному періоді. За допомогою засобів електронного зв’язку, а саме на електронну адресу райдержадміністрації, отримано 2 електронних звернення (9 місяців 2020 року – 4).

          Із загальної кількості отриманих звернень 172 становлять заяви і 11 – скарги. З урахуванням колективних заяв до райдержадміністрації звернулась 561 особа.

Слід відмітити значне збільшення звернень від органів влади вищого рівня, зокрема, від Полтавської облдержадміністрації надійшло 34 звернення  (9 місяців 2020 року – 11). Від Лубенської районної ради отримано 3 звернення, по 1 зверненню – від Чорнухинської та Миргородської райдержадміністрацій.

          Через Урядову «гарячу лінію» надійшло 97 звернень (9 місяців 2020 року– 83), з КБУ „Обласний контактний центр” – 3 звернення (9 місяців 2020 року – 12).

У зверненнях громадян, що надійшли до райдержадміністрації протягом звітного періоду, порушено 184 питання різної тематики, що на 17 менше, ніж за аналогічний період минулого року (167).

Найбільш актуальною групою питань у звітному періоді є питання соціального захисту – 99 звернень або 53,8% від загальної кількості звернень (9 місяців 2020 року –  83 звернення або 49,7 %). Друге місце за актуальністю посіли питання транспорту і зв'язку – 14 звернень або 7,6 % (9 місяців 2020 року –  7 звернень або 4,2 %) та комунального господарства – 14 звернень або 7,6 % (9 місяців 2020 року –  21 звернення або 12,6 %). З питань аграрної політики і земельних відносин надійшло 12 звернень або 6,5 %  (9 місяців 2020 року –  12 звернень або 7,2 %).

З початку 2021 року до райдержадміністрації надійшло 57 звернень від громадян пільгових категорій (9 місяців 2020 року – 53).

На «гарячу» телефонну лінію, що діє в управлінні соціального захисту населення, звернулося 104 особи, на «телефон довіри» для осіб з обмеженими фізичними можливостями – 66 осіб. Переважна більшість звернень стосувалася питань надання субсидій, державної соціальної допомоги, пільг.

У звітному періоді до райдержадміністрації надійшло 11 дублетних звернень (9 місяців 2020 року – 6), а також 13 повторних (9 місяців 2020 року – 6) та 3 неодноразових звернення:

Отримано 14 колективних звернень, це на 2 звернення менше ніж у аналогічному періоді минулого року. Питання стосувалися дотримання екологічних та санітарних норм, ремонту доріг, транспортного забезпечення,  заборгованості із виплати заробітної плати, невиплати коштів при звільненні, земельних питань та інші.

Відповідно   до   розпорядження   голови   райдержадміністрації   від   16.03.2020 № 39 «Про запобігання поширенню на території Лубенського району коронавірусу COVID – 19» проведення особистих прийомів громадян скасовано. Незважаючи на карантинні обмеження, жителі Лубенського району мали можливість звертатися до райдержадміністрації з будь-яким питанням за допомогою сучасних електронних сервісів, зокрема, електронної пошти районної державної адміністрації та телефонного зв'язку. Керівництвом райдержадміністрації проведено 13 «гарячих» та 4 «прямих» телефонних лінії із мешканцями району.

Всі 183 звернення уважно розглянуті, надані обгрунтовані без порушення термінів розгляду відповіді заявникам, з яких:

позитивно вирішено 12 звернень, що становить 6,6 %;

надані роз'яснення на 157 звернень (85,8 %);

переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян»  – 12 звернень (6,6 %);

не підлягає розгляду – 1 звернення (0,5%);

в стадії розгляду – 1 звернення (0,5%).

 

Наверх ↑