Довідка про роботу зі зверненнями громадян у Лубенській райдержадміністрації за І квартал 2019 року

Версія для друкуВерсія для друку

Довідка

про роботу зі зверненнями громадян у Лубенській райдержадміністрації

за І квартал 2019 року

 

Протягом І кварталу 2019 року районною державною адміністрацією проводилась відповідна робота зі зверненнями громадян відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2018 рік розглянута 20.02.2019 під час засідання колегії райдержадміністрації.

Для поліпшення роботи зі зверненнями громадян та оперативного реагування на проблеми у І кварталі 2019 року проведено 3 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації та 3 «Дні контролю» у структурних підрозділах райдержадміністрації.

На нарадах у голови райдержадміністрації про роботу зі зверненнями громадян прозвітував 1 відділу райдержадміністрації, проінформували сільські голови 2 сільських рад.

Відповідно до затвердженого графіку здійснені перевірки стану організації роботи зі зверненнями громадян у 2 виконкомах сільських рад та 1 структурному підрозділі райдержадміністрації, під час яких надані методичні рекомендації та практична допомога щодо роботи зі зверненнями громадян. Перевірено стан дотримання сільськими радами вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян у частині виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади у 1 сільській раді.

У звітному періоді керівництвом райдержадміністрації проведено 13 особистих та 12 виїзних прийомів громадян, під час яких прийнято 22 заявника.

          Головою райдержадміністрації  проведено 2 «прямі» телефонні лінії, а заступниками голови райдержадміністрації – 6 «гарячих» телефонних ліній із мешканцями району, на які звернулося 12 громадян.

             У рамках постійно діючої прямої телефонної лінії в органах виконавчої влади за участю заступників голови райдержадміністрації, начальників управлінь, відділів райдержадміністрації, керівників організацій, що належать до сфери управління міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, у звітному періоді зателефонувало 19 громадян, які отримали ґрунтовні відповіді на свої питання.

В райдержадміністрації діють телефони довіри у відділі з питань оборонно-мобілізаційної роботи та цивільного захисту райдержадміністрації, у відділі освіти, сім'ї, молоді та спорту райдержадміністрації, а також телефон для громадян з обмеженими фізичними можливостями та «гаряча» телефонна лінія в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації.

На «гарячу» телефонну лінію, що діє в управлінні соціального захисту населення, звернулося 79 осіб, на «телефон довіри» для осіб з обмеженими фізичними можливостями – 41 особа.

 

З метою надання усної інформаційно-консультативної допомоги громадянам, проведення правової освіти населення та вирішення в комплексі юридичних питань при юридичному секторі райдержадміністрації діє правова громадська приймальня. Консультаційна робота здійснюється як на особистому прийомі так і за допомогою постійно діючої прямої телефонної лінії юридичного сектору. З початку 2019 року мешканцям району надано 8 консультацій.

         У І кварталі 2019 року до райдержадміністрації надійшло 141 звернення, серед яких 119 письмових та 22 усних. Загальна кількість  звернень громадян за звітний період збільшилась в порівнянні з аналогічним періодом 2018 року на  76 звернень. За допомогою мережі Інтернет звернення до райдержадміністрації не надходили.

         Із загальної кількості звернень 96,5% складають заяви (клопотання), 3,5% - скарги. З урахуванням колективних заяв до райдержадміністрації звернулося 433 особи.

Для розгляду за належністю до райдержадміністрації надійшли звернення від органів влади вищого рівня: з Полтавської облдержадміністрації – 4  (І квартал 2018 року – 1), від депутата Верховної Ради України – 1 (І квартал 2018 року – 0). Також 1 звернення надійшло із Засульської сільської ради (І квартал 2018 року – 0).

         Через Урядову «гарячу лінію» отримано 93 звернення (І квартал 2018 року – 34), з КБУ „Обласний контактний центр” – 10 (І квартал 2017 року – 2). Основні питання, які порушувались у зверненнях громадян відносяться до соціального захисту – 110 звернень або 78% від загальної кількості звернень (І квартал 2018 року –  33 звернення або 57 %).

З питань транспорту і зв'язку отримано 10 звернень або 8,4 % (І квартал 2018 року –  6 або 9,2 %), з питань охорони здоров'я – 8 звернень або 6,7 % (І квартал 2018 року –  1 або 1,5 %).

У І кварталі 2019 року до райдержадміністрації надійшло 38 звернень від громадян пільгових категорій (у І кварталі 2018 року – 28).

Кількість повторних звернень (1) у порівнянні з минулим роком зменшилась (2), але від заявника, який вдруге зателефонував на Урядову гарячу лінію щодо призначення житлової субсидії, згодом надійшло ще 2 неодноразових звернення.

В звітному періоді спостерігається незначне зменшення кількості колективних звернень, а саме 7 звернень проти 9 у попередньому періоді. Питання, які порушувалися жителями району, стосувалися стану пасажирських перевезень та ремонту доріг.

У звітному періоді райдержадміністрацією отримано 2 анонімних звернення (у І кварталі 2018 року – 1) та 4 дублетних (у І кварталі 2018 року – 1).

Всі звернення уважно розглянуті, надані обгрунтовані без порушення термінів розгляду відповіді заявникам, з яких:

позитивно вирішено 51 звернення, що становить 36,2 %;

надані роз'яснення на 85 звернень (60,3 %);

переслані за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про зверенння громадян» 3 звернення (2,1 %);

не підлягали розгляду відповідно до статті 8 Закону України «Про зверенння громадян» 2 звернення (1,4 %).

Організація роботи зі зверненнями громадян у Лубенській райдержадміністрації перебуває на постійному контролі і спрямована на задоволення інтересів та потреб населення.

 

Наверх ↑