Довідка про роботу зі зверненнями громадян у Лубенській райдержадміністрації за І квартал 2021 року

Версія для друкуВерсія для друку

Довідка

про роботу зі зверненнями громадян у Лубенській райдержадміністрації

за І квартал 2021 року

 

У районній державній адміністрації протягом I кварталу 2021 року продовжувалась робота щодо забезпечення вимог, передбачених Законом України «Про звернення громадян» та Указом Президента України від 07 лютого 2008 року  № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

На виконання вимог Указу  Президента  України від 07.02.2008 №109/2008 проведено День контролю у відділі інфраструктури, будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації.

Видано розпорядження голови райдержадміністрації від 23.02.2021 № 37 про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2020 рік. Завдання розпорядження доведені до структурних підрозділів райдержадміністрації для організації відповідної роботи.

Відповідно   до   розпорядження   голови   райдержадміністрації   від   16.03.2020 № 39 «Про запобігання поширенню на території Лубенського району коронавірусу COVID – 19» проведення особистих прийомів громадян в органах державної влади та органах місцевого самоврядування району не проводиться.

Незважаючи на карантинні обмеження жителі Лубенського району мають можливість звертатися до райдержадміністрації з будь-яким питанням за допомогою різних сучасних електронних сервісів, зокрема, електронної пошти районної державної адміністрації та телефонного зв'язку.

          Виконувачем обов'язків голови райдержадміністрації проведено 2 «гарячих» телефонних лінії та 1 «пряма» телефонна лінія із мешканцями району, під час якої зафіксоване 1 звернення.                                                         

          У І кварталі 2021 року до райдержадміністрації надійшло 106 письмових звернень, що на 42 звернення більше ніж у минулому звітному періоді.

          Із загальної кількості звернень 102 становлять заяви і 4 – скарги.

          З урахуванням колективних заяв до райдержадміністрації звернулося 347 осіб.

Від органів влади вищого рівня, зокрема, від Полтавської облдержадміністрації надійшло 7 звернень  (І квартал 2020 року – 3). По одному зверненню отримано від Лубенської районної ради та Чорнухинської райдержадміністрації.

          Через Урядову «гарячу лінію» отримано 83 звернення (І квартал 2020 року – 31), з КБУ „Обласний контактний центр” як і в І кварталі 2020 року – 2 звернення.

Переважна більшість питань стосувалася сфери соціального захисту – 85 звернень або 80,2% від загальної кількості звернень (І квартал 2020 року –  32 звернення або 50,0 %). З питань транспорту і зв'язку надійшло 5 звернень або 4,7 %  (І квартал 2020 року –  6 або 9,3 %). По два звернення отримано з питань заробітної плати та комунального господарства.

З початку 2021 року до райдержадміністрації надійшло 33 звернення від громадян пільгових категорій (у І кварталі 2020 року – 10).

На «гарячу» телефонну лінію, що діє в управлінні соціального захисту населення, звернулося 26 осіб, на «телефон довіри» для осіб з обмеженими фізичними можливостями – 51 особа. Переважна більшість звернень стосувалася питань надання субсидій, державної соціальної допомоги, пільг.

У звітному періоді до райдержадміністрації надійшло 2 повторних звернення (у І кварталі 2020 року – 1), отримано 5 колективних звернень проти 6 у І кварталі 2020 року.

Всі звернення уважно розглянуті, надані обгрунтовані без порушення термінів розгляду відповіді заявникам, з яких:

позитивно вирішено 6 звернень, що становить 5,2 %;

надані роз'яснення на 96 звернень (91,0 %);

переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» 2 звернення (1,9 %);

в стадії розгляду – 2 звернення (1,9 %).

Робота зі зверненнями громадян у Лубенській районній державній адміністрації буде й надалі пріоритетною у повсякденній діяльності та спрямованою лише на поліпшення якості розгляду звернень та безумовне виконання вимог законодавства про звернення громадян.

 

 

Наверх ↑