Довідка про роботу зі зверненнями громадян у Лубенській райдержадміністрації за І півріччя 2018 року

Версія для друкуВерсія для друку

Довідка

про роботу зі зверненнями громадян у Лубенській райдержадміністрації

за І півріччя 2018 року

 

У Лубенській райдержадміністрації продовжується робота щодо забезпечення додержання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", відповідних розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації.

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 у звітному періоді розглянуто стан виконання доручень керівництва щодо розгляду 6 звернень, проведено 6 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації.

Згідно затвердженого графіку проводяться перевірки стану організації роботи зі зверненнями громадян у виконкомах сільських рад та структурних підрозділах райдержадміністрації. У І півріччі 2018 року проведено 7 перевірок, під час яких надані методичні рекомендації та практична допомога щодо роботи зі зверненнями громадян. Перевірено стан дотримання сільськими радами вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян у частині виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади у 3 сільських радах.

На нарадах у голови райдержадміністрації про роботу зі зверненнями громадян звітували керівники 4 структурних підрозділів райдержадміністрації та проінформували сільські голови 3 сільських рад.

У звітному періоді здійснено 24 виїзних та 32 особистих прийоми, під час яких головою райдержадміністрації та заступниками голови райдержадміністрації розглянуто 33 звернення (у І півріччі 2017 року – 35).

З метою надання можливості громадянам зберегти час та вирішити питання, що їх хвилюють безпосередньо по телефону, затверджено графіки проведення «гарячих» та прямих телефонних ліній керівництвом райдержадміністрації. У звітному періоді проведено 6 «гарячих» телефонних ліній, під час яких звернулося 12 громадян. Продовжує діяти прямий телефонний зв’язок голови райдержадміністрації з жителями району (проведено прямі телефонні лінії 25.01.2018, 28.02.2018, 29.03.2018).

             У рамках постійно діючої прямої телефонної лінії в органах виконавчої влади за участю заступників голови райдержадміністрації, начальників управлінь, відділів райдержадміністрації, керівників організацій, що належать до сфери управління міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, у звітному періоді зателефонувало 52 громадянина, які отримали ґрунтовні відповіді на свої питання.

В райдержадміністрації також діють телефони довіри у відділі з питань оборонно-мобілізаційної роботи та цивільного захисту райдержадміністрації та у відділі освіти, сім'ї, молоді та спорту райдержадміністрації, телефон для громадян з обмеженими фізичними можливостями та «гаряча» телефонна лінія в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації.

З метою надання усної інформаційно-консультативної допомоги громадянам, проведення правової освіти населення та вирішення в комплексі юридичних питань при юридичному секторі райдержадміністрації діє правова громадська приймальня. З початку 2018 року мешканцям району надано 16 консультацій.

У І півріччі 2018 року райдержадміністрацією отримано та опрацьовано 132 звернення громадян, що на 15 більше ніж у аналогічному періоді 2017 року. В тому числі зареєстровано 99 письмових заяв, що на 17 більше, ніж у І півріччі 2017 року. На особистому прийомі та під час виїзних прийомів головою райдержадміністрації та заступниками було прийнято 33 громадянина, що на 2 менше ніж у І півріччі 2017 року. За допомогою мережі Інтернет до райдержадміністрації надійшло 1 звернення.

У своїх заявах громадяни зверталися до Полтавської облдержадміністрації – 8, (І півріччя 2017 року – 6);      Лубенської районної ради – 4 (І півріччя 2017 року – 0);        обласного контактного центру через урядову гарячу телефонну лінію – 57 (І півріччя 2017 року – 49);обласного контактного центру – 5 (І півріччя 2017 року – 3).         

У структурі звернень, що надійшли до районної державної адміністрації, загалом домінують заяви (116) і лише 14 скарг та 1 пропозиція.

За шість місяців поточного року у зверненнях громадян до райдержадміністрації порушено 146 питань проти 117 у минулому році.

Найбільшу питому вагу складають заяви з питань соціального захисту – 53 (36,3% від загальної кількості звернень), в своїй більшості це питання призначення житлових субсидій та перевірки правильності їх нарахування.        

Друге місце  в тематичній структурі звернень займають питання транспорту та зв’язку – 23 (15,7%), зокрема, незадовільний стан пасажирських перевезень, порушення прав громадян пільгових категорій на безкоштовний проїзд, відновлення автобусних маршрутів.

         Не втрачають актуальності звернення з питань комунального господарства – 15 (10,3%) та освіти – 9 (6,1%).

Аналіз звернень свідчить про те, що найбільша їх кількість, а саме  51 звернення (38,6 % від загальної кількості звернень) або 3 звернення на 1 тисячу населення спостерігалась від жителів Засульської ОТГ. Від жителів міста Лубни надійшло 19  звернень (14,3% від загальної кількості звернень) або 0,4 звернення на 1 тисячу населення.

В розрізі сільських рад найбільшу кількість заяв отримано від жителів

Вищебулатецької сільської ради – 15 звернень (7,5 звернень на 1 тисячу населення), Войнихівської сільської ради – 13 звернень (7,6), Новооріхівської сільської ради – 8 звернень (7,7), Новаківської сільської ради – 7 звернень (7,7), Тарандинцівської сільської ради – 7 звернень (5,8).

У І півріччі 2018 року до райдержадміністрації надійшло 45 звернень від громадян пільгових категорій.

         З початку 2018 року спеціалістами управління соціального захисту населення райдержадміністрації у складі «мобільного соціального офісу» здійснено 16 виїздів до населених пунктів сільських рад Лубенського району, під час яких надана інформаційна допомога з питань чинного законодавства у сфері соціального захисту 94 особам. На «гарячу» телефонну лінію, що діє в управлінні соціального захисту населення, звернулося 86 осіб, на «телефон довіри» для осіб з обмеженими фізичними можливостями – 53 особи.

         Протягом І півріччя 2018 року за результатами розгляду звернень, комісією з питань надання одноразової грошової допомоги населенню за рахунок коштів районного бюджету (Програма соціального захисту населення Лубенського району «Турбота») надано допомогу 172 особам на суму 133,4 тис.грн.

У звітному періоді як і в минулому році отримано 1 анонімне звернення  та 2 дублетних (у І півріччі 2017 року – 1), а також 3 повторних звернення (у І півріччі 2017 року – 4).

В звітному періоді спостерігається збільшення кількості колективних звернень, а саме 19 звернень проти 11 у попередньому періоді.

Станом на 01.07.2018 райдержадміністрацією позитивно вирішено 26 звернень (19,7% від загальної кількості звернень), надані відповідні роз’яснення на 93 звернення (70,5%), переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» 12 звернень (9,1%), у стадії розгляду знаходяться 1 звернення (0,7%).

Отже, організація роботи зі зверненнями громадян у Лубенській райдержадміністрації перебуває на постійному контролі і спрямована на задоволення інтересів та потреб населення.

 

 

 

 

Наверх ↑