Довідка про роботу зі зверненнями громадян у Лубенській райдержадміністрації за І півріччя 2019 року

Версія для друкуВерсія для друку

Довідка

про роботу зі зверненнями громадян у Лубенській райдержадміністрації

за І півріччя 2019 року

 

Лубенська районна державна адміністрація у своїй роботі зі зверненнями громадян керується Конституцією України, Законом України "Про звернення громадян", Указом Президента України від 07.02.2008 р. № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року №348.

На виконання вимог Закону України “Про звернення громадян” та Указу Президента  України  від 07.02.2008 № 109/2008 питання про підсумки роботи зі зверненнями громадян двічі на рік розглядається на засіданнях колегії райдержадміністрації.

Для поліпшення роботи зі зверненнями громадян та оперативного реагування на проблеми у І півріччі 2019 року проведено 5 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації та 5 «Днів контролю» у структурних підрозділах райдержадміністрації.

На нарадах у голови райдержадміністрації про роботу зі зверненнями громадян прозвітували керівники 4 структурних підрозділів райдержадміністрації та проінформували сільські голови 4 сільських рад.

Відповідно до затвердженого графіку здійснені перевірки стану організації роботи зі зверненнями громадян у 4 виконкомах сільських рад та 4 структурних підрозділах райдержадміністрації, під час яких надані методичні рекомендації та практична допомога щодо роботи зі зверненнями громадян. Перевірено стан дотримання сільськими радами вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян у частині виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади у 2 сільських радах.

У звітному періоді керівництвом райдержадміністрації проведено 27 особистих та 32 виїзні прийоми громадян, під час яких прийнято 60 заявників.

Головою райдержадміністрації у звітному періоді проведено 3 «прямі» телефонні лінії, а заступниками голови райдержадміністрації – 11 «гарячих» телефонних ліній із мешканцями району, на які звернулося 19 громадян.

             У рамках постійно діючої прямої телефонної лінії в органах виконавчої влади за участю заступників голови райдержадміністрації, начальників управлінь, відділів райдержадміністрації, керівників організацій, що належать до сфери управління міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, у звітному періоді зателефонувало 34 громадянина, які отримали ґрунтовні відповіді на свої питання.

За звітний період до районної державної адміністрації надійшло 204 звернення, що на 72 звернення або майже у 1,5 рази більше ніж у минулому році, у тому числі на особистому прийомі отримано  60 звернень (І півріччя 2018 року – 33), поштою –  144 (І півріччя 2018 року – 99). За допомогою мережі Інтернет звернення до райдержадміністрації не надходили.

З урахуванням колективних заяв до райдержадміністрації звернулося 437 осіб.

За видами звернень домінують заяви та клопотання щодо вирішення певних питань, які складають 94,1 %,  скарги становлять 5,9 % від загальної кількості звернень.

Для розгляду за належністю до райдержадміністрації надійшли звернення від органів влади вищого рівня, а саме:

з Полтавської облдержадміністрації – 8  (І півріччя 2019 року – 8),

від депутата Верховної Ради України – 1 (І півріччя 2018 року – 0).

Також 1 звернення переслано Засульською сільською радою (І півріччя 2018 року – 0).

         Через Урядову «гарячу лінію» отримано 106 звернень (І півріччя 2018 року – 57), з КБУ „Обласний контактний центр” – 14 (І півріччя 2018 року – 5). Переважна більшість питань, з яких телефонували громадяни, стосується соціального захисту, зокрема, призначення житлових субсидій, а також виплати пільг та субсидій у грошовій формі.

Кількість повторних звернень (2) у порівнянні з минулим роком зменшилась (3), але від жителя с.Вовчик, який вдруге зателефонував на Урядову гарячу лінію щодо призначення житлової субсидії, згодом надійшло ще 2 неодноразових звернення.

В звітному періоді спостерігається значне зменшення кількості колективних звернень, а саме: 8 звернень проти 19 у аналогічному періоді минулого року. Найбільше підписів під колективних заявами поставили мешканці Снітинської сільської ради – 100 (питання ремонту дороги Хорошки-Снітино-Вовчик) та Вищебулатецької сільської ради – 58   (питання організації пасажирських перевезень).

Найбільша кількість звернень –  55 (29,6 % від загальної кількості) або 3,3 звернення на 1 тисячу населення, спостерігалась від жителів Засульської ОТГ. Від жителів міста Лубни надійшло 10  звернень (4,9 %) або 0,2 звернення на 1 тисячу населення. В розрізі сільських рад найбільшу кількість заяв отримано від жителів Вовчицької – 20 (13,3) та Новооріхівської сільських рад – 20 (11,3).

Середня кількість звернень на 1 тисячу населення Лубенського району становить 6,6.

У звітному періоді райдержадміністрацією отримано 2 анонімні (у І півріччі 2018 року – 1) та 5 дублетних (у І півріччі 2018 року – 2) заяв.

Всього у зверненнях громадян порушено 210 різноманітних питань. Найбільш поширеними залишаються питання соціального захисту, що становлять 67 % від усіх звернень (І півріччя 2018 року – 40 %). Зокрема, з початку 2019 року до райдержадміністрації як письмово, так і на особистому і виїзному прийомах звернувся 141 громадянин з  питань призначення житлових субсидій, безпідставної, на думку заявників, відмови у призначенні субсидій, тривалих термінів прийняття відповідних рішень та розмірів призначених субсидій, виплати пільг і субсидій у грошовій формі та виплати різних видів соціальної допомоги.

Значно зменшилась кількість звернень з питань транспорту і зв'язку  - 14 звернень або 6,6 % (І півріччя 2018 року –  23 або 17,4 %). З питань аграрної політики та комунального господарства надійшло по 8 звернень, що становить 5,2 %.

У І півріччі 2019 року до райдержадміністрації надійшло 61 звернення від громадян пільгових категорій або 29,9 % від загальної кількості звернень (у І півріччі 2018 року – 49 або 37,1 %). Аналіз статистичних даних за соціальним станом заявників свідчить, що значна кількість звернень надійшла від пенсіонерів – 47, що становить 23% від загальної кількості звернень.

         Всі звернення, які надійшли до Лубенської райдержадміністрації,  уважно розглянуті, надані обґрунтовані без порушення термінів розгляду відповіді заявникам, з яких:

позитивно вирішено 60 звернень, що становить 29,4 %;

надані роз'яснення щодо шляхів вирішення питань на 137 звернень (67,2 %);

переслані за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» 5 звернень (2,5 %);

не підлягали розгляду відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян» 2 звернення (0,9 %).

Лубенська райдержадміністрація створює всі необхідні умови для реалізації громадянами своїх прав на звернення та продовжує працювати над виконанням Указу Президента України від 07.02.2008р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та Закону України «Про звернення громадян».

 

 

Наверх ↑