Довідка про роботу зі зверненнями громадян у Лубенській райдержадміністрації за І півріччя 2021 року

Версія для друкуВерсія для друку

Довідка про роботу зі зверненнями громадян у Лубенській райдержадміністрації за І півріччя 2021 року

Протягом І півріччя 2021 року райдержадміністрація та її структурні підрозділи працювали над вдосконаленням роботи зі зверненнями громадян відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

На виконання вимог Указу  Президента  України №109/2008 проведено Дні контролю у відділі інфраструктури, будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації та у юридичному відділі апарату райдержадміністрації, а також 2 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при районній державній адміністрації.

Відповідно   до   розпорядження   голови   райдержадміністрації   від   16.03.2020 № 39 «Про запобігання поширенню на території Лубенського району коронавірусу COVID – 19» проведення особистих прийомів громадян скасовано.

Незважаючи на карантинні обмеження жителі Лубенського району мають можливість звертатися до райдержадміністрації з будь-яким питанням за допомогою різних сучасних електронних сервісів, зокрема, електронної пошти та телефонного зв'язку. Керівництвом райдержадміністрації проведено 8 «гарячих» та 2 «прямих» телефонних лінії із мешканцями району.   

          У І півріччі 2021 року до райдержадміністрації надійшло 148 письмових звернень, що на 43 звернення більше ніж у минулому звітному періоді. За допомогою засобів електронного зв’язку, а саме на електронну адресу райдержадміністрації, надіслано 1 електронне звернення.

          Із загальної кількості звернень 140 становлять заяви і 8 – скарги.

          З урахуванням колективних заяв до райдержадміністрації звернулося 561 особа.

Від органів влади вищого рівня, зокрема, від Полтавської облдержадміністрації надійшло 19 звернень  (І квартал 2020 року – 7), 3 звернення отримані від Лубенської районної ради.

          Через Урядову «гарячу лінію» отримано 92 звернення (І півріччя 2020 року – 49), з КБУ „Обласний контактний центр” – 2 звернення (І півріччя 2020 року – 8).

Найбільш актуальною групою питань у звітному періоді є питання соціального захисту – 95 звернень або 64,1% від загальної кількості звернень (І півріччя 2020 року –  85 звернень або 80,2 %).

Друге місце за актуальністю посіли питання праці і заробітної плати – 10 звернень або 6,8 % (І півріччя 2020 року –  7 звернень або 6,3 %).

З питань комунального господарства надійшло 9 звернень або 6 % (І півріччя 2020 року –  13 звернень або 11,6 %), транспорту і зв'язку – 8 звернень або 5,4 %  (І півріччя 2020 року –  7 звернень або 6,3 %).

З початку 2021 року до райдержадміністрації надійшло 49 звернень від громадян пільгових категорій (у І півріччі 2020 року – 28).

У звітному періоді до райдержадміністрації надійшло 2 повторних звернення та 14 колективних звернень.

Всі звернення уважно розглянуті, надані обгрунтовані без порушення термінів розгляду відповіді заявникам, з яких:

позитивно вирішено 9 звернень, що становить 6,1 %;

надані роз'яснення на 127 звернень (85,8 %);

переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян»  – 11 звернень (7,4 %);

в стадії розгляду – 1 звернення (0,7%).

Робота зі зверненнями громадян у Лубенській районній державній адміністрації буде й надалі пріоритетною у повсякденній діяльності та спрямованою на поліпшення якості розгляду звернень громадян та безумовне виконання вимог чинного законодавства про звернення громадян.

 

Наверх ↑