Довідка про роботу зі зверненнями громадян у Лубенській районній військовій адміністрації за І квартал 2024 року

Версія для друкуВерсія для друку
  1. Довідка про роботу зі зверненнями громадян у Лубенській районній військовій адміністрації за І квартал 2024 року

    Робота зі зверненнями громадян у Лубенській районній військовій адміністрації проводилася відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян».
    З метою налагодження більш ефективного діалогу влади з громадянами цілодобова «гаряча" телефонна лінія» функціонує в районній військовій адміністрації і в управлінні соціального захисту населення.
    Звернення громадян реєструються в системі електронного документообігу (програма „ASKOD“) відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, застосовується Класифікатор звернень громадян.
    У І кварталі 2024 року до районної військової адміністрації надійшло 49 письмових звернень, що на 10 звернень більше ніж у минулому звітному періоді. За допомогою засобів електронного зв’язку, а саме на електронну адресу районної військової адміністрації, надіслано 12 звернень. Організовано 19 особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації.
    Від органів влади вищого рівня надійшло 24 звернення (І квартал 2023 року – 7), зокрема, від Полтавської облдержадміністрації – 23 і з Міністерства у справах ветеранів – 1. Одне звернення отримано від Лубенської міської ради.
    Через Урядову «гарячу лінію» КБУ «Обласний контактний центр» звернулося 5 громадян (І квартал 2023 року – 8).
    Найбільша кількість звернень надійшла з  питань діяльності органів місцевого самоврядування – 5 та обороноздатності – 3.  По 2 звернення отримано з питань соціального захисту, освіти, діяльності місцевих органів виконавчої влади.
    З початку 2023 року до районної військової адміністрації надійшло 33 звернення від громадян пільгових категорій (у І кварталі 2023 року – 27).
    У звітному періоді зареєстровано 5 повторних звернень (у І кварталі 2023 року – 12), 10 неодноразових та дублетних звернень.
    Як і в І кварталі 2023 року отримана 1 колективна заява.
    Всі звернення уважно розглянуті, надані обгрунтовані без порушення термінів розгляду відповіді заявникам, з яких:
    позитивно вирішено 4 звернення, що становить 8,2 %;
    надані роз'яснення на 30 звернень (61,2 %);
    переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» 10 звернень (20,4 %);
    не підлягали розгляду відповідно до ст.8  Закону України «Про звернення громадян» 4 звернення (8,2 %);
    в стадії розгляду – 1 звернення (2,0 %).
    Робота районної військової адміністрації й надалі буде спрямована на виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

     

Наверх ↑