Довідка про роботу зі зверненнями громадян у Лубенській районній військовій адміністрації за 2023 рік

Версія для друкуВерсія для друку

Довідка про роботу зі зверненнями громадян у Лубенській районній військовій адміністрації за 2023 рік

 

Робота зі зверненнями громадян у Лубенській районній військовій адміністрації проводилася відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян».

З метою налагодження більш ефективного діалогу влади з громадянами в адміністрації забезпечено прямий телефонний зв'язок. Зокрема, працює цілодобова «гаряча» телефонна лінія, «гарячі» телефонні лінії із заступниками голови райдержадміністрації, «гаряча» телефонна лінія і «телефон довіри» в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації.

Особисті прийоми громадян начальником районної військової адміністрації та заступниками голови райдержадміністрації проводилися відповідно до графіку прийому громадян керівництвом районної військової адміністрації у 2023 році, затвердженого начальником районної військової адміністрації.

 Звернення громадян реєструються в системі електронного документообігу (програма «ASKOD») відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян. Застосовується Класифікатор звернень громадян.

У 2023 році до районної військової адміністрації надійшло 133 письмових звернення, що на 54 звернення більше ніж у 2022 році. За допомогою засобів електронного зв’язку, а саме на електронну адресу адміністрації, отримано 25 звернень (2022 рік – 11).

         Із загальної кількості звернень 120 становлять заяви, 11 – скарги і 2 – пропозиції. З урахуванням колективних заяв до районної військової адміністрації звернулося 548 осіб.

         Найбільша кількість звернень надійшла від жителів Лубенської територіальної громади – 74, Хорольської ТГ – 13, Гребінківської ТГ – 10, Оржицької і Пирятинської ТГ -  по 9 звернень, Новооржицької ТГ – 6 звернень, Чорнухинської ТГ – 1 звернення, від жителів інших районів – 11 звернень.

Від органів влади вищого рівня надійшло 48 звернень (2022  рік – 20), зокрема, від Полтавської облдержадміністрації – 46, з Міністерства соцiальної    політики України – 1, Міністерства у справах ветеранів України – 1. По одному зверненню отримано від Полтавської районної військової адміністрації і Полтавської обласної прокуратури. Через Урядову «гарячу лінію» КБУ «Обласний контактний центр» надійшло 21 звернення (2022 рік – 10).

Найбільша кількість звернень надійшла з питань комунального господарства – 15 звернень (2022 рік –  12) або 11,3 %; 12 звернень – з питань соціального захисту (2022 року –  8) або 9,0 %; по 10 звернень – з питань екології та природних ресурсів (2022 рік –  2) та з питань праці і заробітної плати (2022 рік –  3) або 7,5 %.

Протягом 2023 року до районної військової адміністрації надійшло 61 звернення від громадян пільгових категорій (2022 року – 66) і 2 звернення від внутрішньо переміщених осіб (2022 рік – 8 звернень).

         У звітному періоді районною військовою  адміністрацією отримано 19 повторних звернень (2022 рік – 1), 17 дублетних звернень (2022 рік – 4) і 13 колективних звернень (2022 рік – 14).

Всі звернення, які надійшли до районної військової адміністрації протягом 2023 року, уважно розглянуті, заявникам надані відповіді без порушення термінів розгляду. Позитивно вирішено 12 звернень, що становить 9,0 %; надані роз'яснення на 105 звернень (78,9 %); переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» 4 звернення (3,0 %); повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян» 7 звернень (5,3 %); у стадії розгляду 5 звернень (3,8 %).

         Робота районної військової адміністрації й надалі буде спрямована на виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

 

 

Наверх ↑