Довідка про роботу зі зверненнями громадян у Лубенській районній військовій адміністрації за 9 місяців 2023 року
Довідка
про роботу зі зверненнями громадян у
Лубенській районній військовій адміністрації
за 9 місяців 2023 року
Робота зі зверненнями громадян у Лубенській районній військовій адміністрації проводилася відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян».
За 9 місяців 2023 року до районної військової адміністрації надійшло 91 письмове звернення, що на 33 звернення більше ніж у минулому звітному періоді. За допомогою засобів електронного зв’язку, а саме на електронну адресу райдержадміністрації, надіслано 17 звернень (9 місяців 2022 року – 8).
Із загальної кількості звернень 80 становлять заяви, 9 – скарги і 2 – пропозиції. З урахуванням колективних заяв до районної військової адміністрації звернулося 242 особи.
Від органів влади вищого рівня надійшло 37 звернень (9 місяців 2022 року – 15), зокрема, від Полтавської облдержадміністрації – 36 і з Міністерства соцiальної політики України – 1. Одне звернення отримано від Полтавської районної військової адміністрації.
Через Урядову «гарячу лінію» КБУ «Обласний контактний центр» отримано 11 звернень (9 місяців 2023 року – 5).
Найбільша кількість звернень надійшла з питань забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 10 звернень (9 місяців 2022 року – 8) або 10,9 %; 9 звернень – з питань соціального захисту (9 місяців 2022 року – 6) або 9,9 %; по 8 звернень з питань екології та природних ресурсів (9 місяців 2022 року – 0) та з питань забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (9 місяців 2023 року – 8) або 8,8 %.
З початку 2023 року до районної військової адміністрації надійшло 41 звернення від громадян пільгових категорій (9 місяців 2022 року – 6).
У звітному періоді зареєстровано 18 повторних звернень (9 місяців 2022 року – 1), 10 дублетних звернень (9 місяців 2022 року – 4) та 7 колективних звернень (9 місяців 2022 року – 10).
Всі звернення уважно розглянуті, надані обгрунтовані без порушення термінів розгляду відповіді заявникам, з яких:
позитивно вирішено 8 звернень, що становить 8,8 %;
надані роз'яснення на 75 звернень (82,4 %);
переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» 4 звернення (4,4 %);
у стадії розгляду – 4 звернення (4,4 %).
Робота районної військової адміністрації й надалі буде спрямована на виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».