Про стан виконавської дисципліни за підсумками І півріччя 2019 року
Про стан виконавської дисципліни за підсумками І півріччя 2019 року
Аналіз стану виконання актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України інших органів вищого рівня, голови облдержадміністрації, райдержадміністрації свідчить про те, що в цілому організація виконання зазначених документів та здійснення контролю за ними носить системний, цілеспрямований характер. На основі постійного відстеження ходу реалізації завдань, визначених нормативними документами, оперативно вживаються заходи щодо своєчасного їх виконання та поліпшення стану виконавської дисципліни структурних підрозділах райдержадміністрації, виконавчих комітетах сільських рад в частині делегованих їм повноважень.
Протягом І півріччя 2019 року до апарату райдержадміністрації надійшло 313 контрольних документи. Зокрема, доручень голови та заступників голови облдержадміністрації – 17, депутатських звернень і запитів – 6.
За звітний період виконанню 254 документи органів вищого рівня.
Також до апарату райдержадміністрації надійшло 48 розпоряджень голови облдержадміністрації. Інформації про стан виконання розпоряджень голови облдержадміністрації направлені без порушень встановлених термінів.
Відділом внутрішньої політики та контролю апарату постійно здійснюється моніторинг виконання вхідної контрольної кореспонденції; особлива увага звертається на дотримання термінів виконання доручень, даних головою облдержадміністрації на засіданнях щотижневих нарад. На особливому контролі перебуває стан виконання розпорядження від 05.11.2018 № 935 «Про усунення недоліків».
Для дотримання термінів подання документів, недопущення заборгованості перед адресатами районним службам постійно готуються довідки про невиконані вчасно документи та нагадування про необхідність виконання документів за певний період. Ці заходи дають змогу контролювати рівень виконавської дисципліни та якість підготовки матеріалів.
Особлива увага відповідальних виконавців також звертається на виконання доручень голови райдержадміністрації, даних за підсумками проведення нарад та колегій, вчасне подання інформації.
Слід наголосити на системній роботі у напрямку освоєння програми документообігу АСКОД, налагодженні співпраці між структурами та з вищими інстанціями тощо.