З В І Т про виконання плану роботи районної державної адміністрації за ІІ квартал 2021 року
ЗАТВЕРДЖУЮ
В.о. голови районної
державної адміністрації
Є. СІРЧЕНКО
26.07.2021 року
З В І Т
про виконання плану
роботи районної державної адміністрації
за ІІ квартал 2021 року
№ п/п |
Зміст заходу |
Відмітка про виконання |
Термін виконання |
Відповідальні виконавці |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
І. Питання, які розглядалися районною радою
|
|||||
1. |
Про внесення змін до показників районного бюджету Лубенського району на 2021 рік. |
Зміни внесено на сесії районної ради від 18.26.2021 року. |
Червень. |
Сіряченко С.М., Єндоренко В.М. |
|
2. |
Про погодження звіту про виконання районного бюджету Лубенського району станом на 01.04.2021року. |
Погоджено постійною комісією районної ради з питань планування бюджету, фінансів та бюджетних відносин. |
Червень. |
Сіряченко С.М., Єндоренко В.М. |
|
ІІ. Питання, які розглядалися на нарадах у голови райдержадміністрації
|
|||||
Наради у голови районної державної адміністрації відбуваються протягом тижня за окремим планом.
|
|||||
3. |
Про проведення щорічної всеукраїнської акції «За чисте довкілля» та Дня благоустрою на території Лубенського району. |
Питання розглянуте на оперативно-розпорядчій нараді у керівника апарату райдержадміністрації. |
Квітень. |
Сіряченко С.М., Тіщенко А.А. |
|
4. |
Про закінчення 2020/2021 навчального року та участь випускників 11 класів у ЗНО. |
Повноваження з питань роботи установ освіти передані створеним міським та селищним громадам згідно з територіальним устроєм. |
Травень. |
Територіальні громади. |
|
5. |
Про святкування Великодня в умовах карантинних обмежень. |
Проведення масових заходів призупинено у зв’язку з поширенням коронавірусної інфекції COVID-19. |
Травень. |
Територіальні громади. |
|
6. |
Про надання пільг та соціальних гарантій ветеранам війни та членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни. |
Не розглядалося. |
Травень. |
Сіряченко С.М., Ісаєнко Н.В. |
|
7. |
Про виконання Примірного порядку передання документації щодо дітей – сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах від служб у справах дітей районних державних адміністрацій до служб у справах дітей виконавчих комітетів органів міських рад, сільських та селищних рад. |
Питання розглянуте на оперативно-розпорядчій нараді у керівника апарату райдержадміністрації 12.04.2021 року. |
Квітень. |
Сіряченко С.М., Стромко Н.М. |
|
ІІІ. Питання, які розглядалися на засіданнях колегії райдержадміністрації
|
|||||
8. |
Про виконання в районі Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи». |
Розглянуто на засіданні колегії 28.04.2021року, по результатах дані доручення від 28.04.2021 року. |
Квітень. |
Сіряченко С.М., Ісаєнко Н.В. |
|
ІV. Питання, які розглядалися на галузевих семінарах та нарадах
|
|||||
9. |
Ознайомлення зі змінами, внесеними до чинного законодавства. |
Доведено до відому Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин» №1423-ІХ від 28.04.2021 року. |
Травень. |
Пірова О.Г., Давиденко С.А. |
|
10. |
Забезпечення безпеки дітей в умовах пандемії COVID-19. |
Питання розглянуте на оперативно-розпорядчій нараді у керівника апарату райдержадміністрації 21.05.2021 року. |
Травень. |
Сіряченко С.М., Стромко Н.М. |
|
11. |
Нарада за участю юридичних осіб – джерел формування НАФ, які передають документи до архівного відділу Лубенської районної державної адміністрації з питань документування управлінської діяльності. |
Питання розглянуто на нараді з відповідальними за діловодні та архівні служби установ 26.04.2021року. |
Квітень. |
Сіряченко С.М., Брюховецька В. І. |
|
12. |
Самостійне упорядкування документів в установах-джерелах формування НАФ, що передають документи на державне зберігання. |
Питання розглянуто на нарадах з відповідальними за діловодні та архівні служби установ. |
Травень-червень. |
Сіряченко С.М., Брюховецька В. І. |
|
13. |
Про призначення пільг та субсидій на неопалювальний період. |
Семінари – навчання 07.04.2021 року, 16.04.2021 року. |
Квітень. |
Сіряченко С.М., Ісаєнко Н.В. |
|
14. |
Функціонування систем водопостачання.
|
Питання розглянуте на оперативно-розпорядчій нараді у керівника апарату райдержадміністрації |
Червень. |
Сірченко Є.О., Тіщенко А.А. |
|
15. |
Про проведення моніторингу реалізації інвестиційних проєктів в Лубенському районі. |
Щоквартально проводиться моніторинг реалізації інвестиційних проєктів в Лубенському районі. |
Червень. |
Сіряченко С.М., Логвин Л.М.
|
|
16. |
Засідання районної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій стипендій та інших соціальних виплат. |
14.05.2021 року проведено засідання районної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. |
Травень. |
Сіряченко С.М., Логвин Л.М.
|
|
17. |
Участь у роботі районних комісій, засідань, нарад з питань освіти, охорони здоров’я, культури та спорту. |
Згідно графіка проведення. |
Квітень – червень. |
Сіряченко С.М., Потерайло І.М. |
|
V. Питання, які розглядалися на оперативно – розпорядчих нарадах у заступника голови та керівника апарату райдержадміністрації
|
|||||
18. |
Про роботу з обліку виборчих дільниць, які існують на постійній основі. |
Питання розглянуте на оперативно-розпорядчій нараді у керівника апарату райдержадміністрації. 19.04.2021 року. |
Квітень. |
Пірова О.Г., Куліш Т.М. |
|
19. |
Про взаємодію відділу ведення Державного реєстру виборців та органів реєстрації виконавчих комітетів сільських рад. |
Питання розглянуте на оперативно-розпорядчій нараді у керівника апарату райдержадміністрації. 24.05.2021року. |
Травень. |
Пірова О.Г., Бутрим Т.О. |
|
20. |
Про надання державної та регіональної підтримки агропромислового комплексу області в 2021 році. |
Обговорено на оперативно-розпорядчій нараді у виконувача обов’язків голови райдержадміністрації 07.06.2021 року. |
Червень. |
Сіряченко С.М., Тарасенко Л.А. |
|
21. |
Про взаємодію відділу ведення Державного реєстру виборців та органу реєстрації виконавчих комітетів сільських рад. |
Питання розглянуто на оперативно-розпорядчій нараді у керівника апарату райдержадміністрації 24.05.2021 року. |
Травень. |
Пірова О.Г., Куліш Т.М. |
|
22. |
Щодо провадження діяльності з усиновлення у Чорнухинській, Оржицькій та Новооржицькій селищних радах. |
Питання розглянуто на оперативно-розпорядчій нараді у керівника апарату райдержадміністрації 19.04.2021 року. |
Квітень. |
Сіряченко С.М., Стромко Н.М.
|
|
23. |
Про організацію роботи щодо призначення пільг та субсидій з 1 травня 2021 року. |
Не розглядалося. |
Квітень. |
Созінова Т.А., Ісаєнко Н.В. |
|
24. |
Участь закладів культури та освіти територіальних громад району у відзначенні 35-х роковин з дня Чорнобильської трагедії. |
Повноваження передані створеним міським та селищним громадам згідно з новим територіальним устроєм. |
Квітень. |
Сіряченко С.М., Потерайло І.М. Територіальні громади. |
|
25. |
Участь закладів культури та освіти територіальних громад району у проведені традиційного літературного-мистецького свята «В сім’ї вольній, новій » с. Ісківці. |
Повноваження передані Лубенській міській громаді згідно з територіальним устроєм. Проведено 30.05.2021 року. |
Травень. |
Лубенська територіальна громада. |
|
№ п/п |
Зміст заходу
|
Відповідальні виконавці |
1 |
2 |
3 |
VI. Проведення організаційно-масових заходів
|
||
Протягом кварталу |
||
26. |
Проведення інформаційних кампаній з пропаганди альтернативних сімейних форм влаштування дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та патронатних сімей. Роздані буклети та плакати. |
Сіряченко С.М., Стромко Н.М.
|
27. |
Забезпечення технічного супроводу та функціонування системи відеоконференцзв’язку під час проведення нарад у голови райдержадміністрації та його заступників з питань, що відносяться до основних завдань діяльності державного органу. |
Пірова О.Г., Яременко О.М.
|
28. |
Заходи щодо підвищення кваліфікації державних службовців райдержадміністрації. Підвищили кваліфікацію 70 державних службовців, які отримали 129 сертифікатів. |
Пірова О.Г., Рябченко Н.А. |
29. |
Організація проведення опитувань громадської думки щодо оцінки діяльності центральних та місцевих органів виконавчої влади, соціально-економічної та суспільно-політичної ситуації у державі та районі зокрема з метою врахування у подальшій роботі. У звітному періоді не проводилися за рішенням керівника. |
Сіряченко С.М., Пазенко Л.В.
|
Квітень |
||
30. |
Участь в заходах на відзначення 35- річниці аварії на ЧАЕС. |
Сіряченко С.М., Сірченко Є.О., Созінова Т.А., Пазенко Л.В. |
Травень |
||
31. |
Заходи на відзначення Дня пам’яті та примирення та Дня перемоги над нацизмом у Другій світовій війні. Заходи проведені 08 та 09 травня. |
Сіряченко С.М., Сірченко Є.О., Созінова Т.А., Пірова О.Г., Пазенко Л.В. |
|
18.05.2021 відбулася нарада щодо розробки Регіонального плану управління відходами для Полтавської області до 2030 року для Лубенського – Пирятинського кластеру |
Сіряченко С.М., Логвин Л.М., Тарасенко Л.А |
Червень |
||
32. |
Заходи до дня державної служби України. |
Не проводилися за рішенням керівника |
33. |
Засідання районної спостережної комісії. Проведено 3 засідання (28.04.2021 року, 28.05.2021 року, 29.06.2021 року). |
Сіряченко С.М., Пірова О.Г., Давиденко С.А.
|
VII. Проведення заходів ідеології державотворення
|
||
Протягом кварталу |
||
34. |
Організація підготовки та розміщення публікацій, статей у місцевих засобах масової інформації, спрямованих на дотримання вимог антикорупційного законодавства. Розміщується на офіційному сайті райдержадміністрації
|
Пірова О.Г., Давиденко С.А. |
35. |
Участь у засіданнях конкурсних комісій на посаду керівника закладів загальної середньої освіти територіальних громад району. |
Сіряченко С.М., Потерайло І.М. |
36. |
Проведення нарад за участю голови райдержадміністрації та його заступників. |
Пірова О.Г., Яременко О.М. |
37. |
Забезпечення технічного супроводу під час проведення засідань Громадської ради при райдержадміністрації. |
Пірова О.Г., Яременко О.М.
|
38. |
Розміщено інформацію на сайті райдержадміністрації з висвітленням результатів роботи підпорядкованих галузей: 22.04.2021 року, 26.04.2021 року, 20.05.2021 року, 24.05.2021 року, 28.05.2021 року, 24.06.2021 року, 29.06.2021 року.
|
Сіряченко С.М., Пазенко Л.В.
|
39. |
Проведення прес-конференцій за участю голови райдержадміністрації. |
Не проводилося за рішенням керівника. |
40. |
Проведення тематичних «круглих столів» за участю представників політичних партій та громадських організацій(за окремим планом). Круглий стіл за участі чорнобильський громадських організацій 07 квітня 2021 року |
Сіряченко С.М., Пазенко Л.В.
|
41. |
Проведення засідань Громадської ради при райдержадміністрації. Проведено установчі збори та перше засідання 25.05.2021 року. |
Сіряченко С.М., Пазенко Л.В. |
|
||
Травень |
||
42. |
Заходи до Дня пам’яті жертв політичних репресій. Участь у заходах на території району. |
Сіряченко С.М., Сірченко Є.О., Созінова Т.А., Пірова О.Г., Пазенко Л.В. |
Червень |
||
43. |
Заходи до відзначення річниці Конституції України. Участь керівництва у заходах центрах громад 27-28 червня 2021 року |
Сіряченко С.М., Сірченко Є.О., Созінова Т.А., Пірова О.Г., Пазенко Л.В. |
VIII. Робота з органами місцевого самоврядування щодо реалізації ними повноважень органів виконавчої влади
|
||
Протягом кварталу |
||
44. |
Надання методично – консультативної допомоги органам місцевого самоврядування щодо правильності застосування норм законодавства під час виконання покладених на них обов’язків і завдань. Робота проводилась постійно протягом кварталу. |
Пірова О.Г., Давиденко С.А.
|
45. |
Надання методично – консультативної допомоги органам місцевого самоврядування щодо правильності застосування норм законодавства при укладенні договорів оренди землі. Робота проводилась постійно протягом кварталу. |
Пірова О.Г., Давиденко С.А.
|
46. |
Постійна взаємодія зі структурними підрозділами райдержадміністрації, підпорядкованими організаціями, державними органами та органами місцевого самоврядування з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на відділ завдань та здійснення запланованих заходів на території району. |
Пірова О.Г., Яременко О.М.
|
47. |
Взаємодія з органами місцевого самоврядування у вирішенні питань, пов’язаних з веденням Державного реєстру виборців. Для забезпечення ефективної роботи Державного реєстру виборців, налагоджена робота з органами місцевого самоврядування щодо щомісячного подання відомостей про зміни в адресному реєстрі та про виборців, які неспроможні самостійно пересуватися. |
Пірова О.Г., Куліш Т.М.
|
48. |
Надання практичної та методичної допомоги щодо реалізації державної політики у сфері будівництва, архітектури та містобудування. Протягом кварталу. |
Сіряченко С.М., Тіщенко А.А.
|
49. |
Доручення голови облдержадміністрації від 20.07.2020 п.16 про відсоток укладення населенням Лубенського району декларацій із лікарями загальної практики-сімейної медицини та проведення щеплень серед населення.
|
Сіряченко С.М., Потерайло І. М. |
50. |
Доручення голови облдержадміністрації від 10.09.2020 п.п. 8,9,10 про дотримання закладами освіти протиепідемічних вимог у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби COVID-19. |
Сіряченко С.М., Потерайло І. М. |
51. |
Розпорядження голови облдержадміністрації від 22.03.2017 №160 «Про План заходів щодо забезпечення громадян, які страждають на рідкісні (орфанні) захворювання, лікарськими засобами та відповідними харчовими продуктами для спеціального дієтичного харчування за рахунок місцевих бюджетів». |
Сіряченко С.М., Потерайло І. М. |
52. |
Розпорядження голови облдержадміністрації від 06.05.2006 № 135 «Про обласні заходи щодо боротьби з грипом серед населення та запобігання виникненню його пандемії». |
Сіряченко С.М., Потерайло І. М. |
53. |
Сприяння в реалізації заходів економічного і соціального розвитку району в частині збільшення обсягів виробництва, залучення інвестицій, забезпечення своєчасної виплати заробітної плати, забезпечення ефективного використання природних ресурсів у Лубенському районі. Проведена робота з органами місцевого самоврядування щодо проведення інвентаризації державного і комунального майна, впровадження інвестиційних проєктів, з питань погашення заборгованості з виплати заробітної плати, поводження з безхазяйними відходами, паспортизації місць видалення відходів можливостей реалізації у 2021 році. Програми розвитку та підтримки аграрного комплексу Полтавщини за пріоритетними напрямками на період до 2027 року.
|
Сіряченко С.М., Логвин Л.М.
|
54. |
Участь у проведенні постійного зв’язку з громадськістю за участю керівників структурних підрозділів райдержадміністрації. Своєчасне і оперативне вирішення звернень громадян з піднятих питань.
|
Сіряченко С.М., Логвин Л.М. Постійно. |
55. |
Консультування з питань діловодства та зберігання документів. Протягом кварталу. |
Пірова О.Г., Брюховецька В.І.
|
56. |
Про надання методичної допомоги щодо документування управлінської діяльності. Впровадження вимог Правил організації діловодства та архівного збереження документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях. Протягом кварталу. |
Пірова О.Г., Брюховецька В.І.
|
57. |
Участь в нарадах з питань соціального захисту населення –07.05.2021 01.06.2021 |
Сіряченко С.М., Ісаєнко Н.В. |
58. |
Надання консультативно-методичної допомоги посадовим особам органів місцевого самоврядування, які ведуть питання зв’язків з громадськістю та ЗМІ. Проводиться протягом кварталу. |
Сіряченко С.М., Пазенко Л.В.
|
59. |
Організація контролю за здійсненням органам місцевого самоврядування району делегованих повноважень органів виконавчої влади(за окремим планом). Проводиться протягом кварталу. |
Сіряченко С.М., Пазенко Л.В.
|
60. |
Надання консультативно-методичної допомоги щодо роботи з питань управління персоналом. |
Не проводилось за рішенням керівника. |
|
В.о. керівника апарату
райдержадміністрації Н. КАТРЕНКО