З В І Т про виконання плану роботи районної державної адміністрації за ІІІ квартал 2021 року

ЗАТВЕРДЖУЮ
Голова районної
державної адміністрації
____________С. СІРЯЧЕНКО
20.10.2021
З В І Т
про виконання плану
роботи районної державної адміністрації
за ІІІ квартал 2021 року
№ п/п |
Зміст заходу |
Відмітка про виконання |
Термін виконання |
Відповідальні виконавці |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
І. Питання, які розглядалися районною радою
|
|||||
1. |
Про внесення змін до показників районного бюджету Лубенського району на 2021 рік. |
Зміни внесено на шостій сесії районної ради 18.08.2021 |
Серпень. |
Сірченко Є.О., Єндоренко В.М. |
|
2. |
Про списання дебіторської заборгованості. |
Рішення прийнято на шостій сесії районної ради 18.08.2021. |
Серпень. |
Сірченко Є.О., Єндоренко В.М. |
|
ІІ. Питання, які розглядалися на нарадах у голови райдержадміністрації
|
|||||
Наради у голови районної державної адміністрації відбуваються протягом тижня за окремим планом.
|
|||||
3. |
Про передбачення органами місцевого самоврядування у бюджетах на 2021 рік коштів на фінансування розроблення містобудівної документації та стан виконання даних робіт.
|
Розглянуто на нараді у голови райдержадміністрації. |
Липень. |
Сірченко Є.О., Тіщенко А.А. |
|
4. |
Соціальний захист дітей, які постраждали внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів.
|
Розглянуто на нараді у голови райдержадміністрації 20.09.2021. |
Вересень. |
Созінова Т.А., Стромко Н.М. |
|
5. |
Про роботу зі зверненнями громадян.
|
Не розглядалися. |
Липень. |
Созінова Т.А., Ісаєнко Н.В. |
|
ІІІ. Питання, які розглядалися на засіданнях колегії райдержадміністрації
|
|||||
6. |
Про стан підготовки житлово-комунального господарства до роботи в осінньо-зимовий період 2021/2022 року. |
Розглянуто на засіданні колегії райдержадміністрації 17.08.2021. |
Серпень. |
Сірченко Є.О., Тіщенко А.А. |
|
7. |
Про підсумки виконання районного бюджету Лубенського району за І півріччя 2021 року. |
Розглянуто на засіданні колегії райдержадміністрації 17.08.2021 року. |
Серпень. |
Сірченко Є.О., Єндоренко В.М. |
|
ІV. Питання, які розглядалися на галузевих семінарах та нарадах
|
|||||
8. |
Про стан проходження робіт з перевірки димовентиляційних каналів до початку опалювального сезону 2021/2022. |
Розглянуто. |
Вересень. |
Сірченко Є.О., Тіщенко А.А. |
|
9. |
Самостійне упорядкування документів в установах-джерелах формування НАФ, що передають документи на державне зберігання. |
Питання розглянуто на нараді з відповідальними за діловодні та архівні служби установи 18.08.2021. |
Серпень. |
Сірченко Є.О., Брюховецька В.І. |
|
10. |
Самостійне упорядкування документів в установах-джерелах формування НАФ, що не передають документи на державне зберігання. |
Питання розглянуто на нараді з відповідальними за діловодні та архівні служби установи 18.08.2021. |
Серпень. |
Сірченко Є.О., Брюховецька В.І. |
|
11. |
Про призначення пільг та субсидій на опалювальний період. |
Розглянуто на нараді 23.09.2021. |
Вересень. |
Созінова Т.А., Ісаєнко Н.В. |
|
12. |
Ознайомлення зі змінами, внесеними до чинного законодавства. |
Розглянуто. |
Протягом кварталу. |
Пірова О.Г., Давиденко С.А. |
|
13. |
Про здійснення нагляду за функціонуванням прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу у Чорнухинській, Оржицькій, Новооржицькій селищних радах. |
Розглянуто 16.08.2021. |
Серпень. |
Созінова Т.А., Стромко Н.М. |
|
14. |
Про проведення моніторингу реалізації інвестиційних проєктів в Лубенському районі |
Щоквартально проводиться моніторинг реалізації інвестиційних проєктів в Лубенському районі |
Протягом кварталу. |
Сірченко Є.О., Логвин Л.М. |
|
15. |
Засідання районної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. |
13.08.2021 та 27.08.2021 проведено засідання районної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. |
Серпень. |
Сірченко Є.О., Логвин Л.М. |
|
V. Питання, які розглядалися на оперативно – розпорядчих нарадах у заступника голови та керівника апарату райдержадміністрації
|
|||||
16. |
Про стан проведення ремонтних робіт на дорогах комунальної власності Лубенського району. |
Розглянуто на нараді у першого заступника голови райдержадміністрації. |
Вересень. |
Сірченко Є.О., Тіщенко А.А. |
|
17. |
Про обговорення питання управління відходами в Лубенському районі. |
Обговорено на оперативно-розпорядчій нараді у першого заступника голови райдержадміністрації 01.08.2021. |
Серпень. |
Сірченко Є.О., Логвин Л.М. |
|
18. |
Про роботу з обліку виборчих дільниць, які існують на постійній основі. |
Розглянуто на нараді у першого заступника голови райдержадміністрації. |
Липень. |
Пірова О.Г., Куліш Т.М. |
|
19. |
Організація проведення заходів до Дня усиновлення. |
Розглянуто 27.09.2021 |
Вересень. |
Созінова Т.А., Стромко Н.М. |
|
20. |
Про взаємодію відділу ведення Державного реєстру виборців та органів реєстрації виконавчих комітетів сільських рад. |
Розглянуто на нараді у першого заступника голови райдержадміністрації. |
Серпень. |
Пірова О.Г., Куліш Т.М. |
|
21. |
Про розгляд подань для нагородження працівників Лубенського РВП ГУНП в Полтавській області з нагоди святкування 6-річчя створення Національної Поліції України. |
Розглянуто на нараді у керівника апарату. |
Липень. |
Ільченко О.М., Денисенко Ю.А. |
|
22. |
Про відзначення у районі 30-ї річниці Незалежності України та Дня Прапора. |
Розглянуто на нараді у керівника апарату з метою належної підготовки та проведення.
|
Серпень. |
Ільченко О.М., Денисенко Ю.А. |
|
23. |
Про організацію заходів з нагоди Дня визволення Лубенщини від фашистських загарбників. |
Розглянуто на нараді у керівника апарату з метою належної підготовки та проведення. |
Вересень. |
Ільченко О.М., Денисенко Ю.А. |
|
24. |
Про реалізацію реформи оплати праці державних службовців, запровадження системи оплати праці державних службовців на основі класифікації посад. |
Розглянуто на нараді у першого заступника райдержадміністрації. |
Липень. |
Пірова О.Г., Рябченко Н.А. |
|
25. |
Про організацію роботи щодо призначення пільг та субсидій на опалювальний період. |
Не розглядалося. |
Вересень. |
Созінова Т.А., Ісаєнко Н.В. |
|
26. |
Про організацію відзначення в районі 30-ї річниці Незалежності України та до Дня Прапора. |
Розглянуто на нараді у заступника райдержадміністрації. |
Липень-Серпень. |
Созінова Т.А. |
|
№ п/п |
Зміст заходу
|
Відповідальні виконавці |
1 |
2 |
3 |
|
|
VI. Проведення організаційно-масових заходів
|
|
|||
Протягом кварталу |
|
|||
27. |
Забезпечення проходження тесту «Цифрограм для держслужбовців» працівниками апарату райдержадміністрації та її структурними підрозділами. |
Ільченко О.М., Денисенко Ю.А. |
|
|
28. |
Проведення засідання районної спостережної комісії. |
Давиденко С.А., Члени РСК.
|
|
|
29. |
Засідання районної робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення. |
Сірченко Є.О., Логвин Л.М. |
|
|
30. |
Забезпечення технічного супроводу та функціонування системи відеоконференцзв’язку під час проведення нарад у голови райдержадміністрації та його заступників з питань, що відносяться до основних завдань діяльності державного органу. |
Ільченко О.М., Денисенко Ю.А. |
|
|
31. |
Заходи до Дня незалежності України та до Дня Прапора |
Созінова Т.А. |
|
|
|
Проведення інформаційних кампаній з пропаганди альтернативних сімейних форм влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та патронатних сімей. |
Созінова Т.А., Стромко Н.М. |
|
|
32. |
Організація проведення опитувань громадської думки щодо оцінки діяльності центральних та місцевих органів виконавчої влади, соціально-економічної та суспільно-політичної ситуації у державі та районі зокрема з метою врахування у подальшій роботі. |
Созінова Т.А. |
|
|
33. |
Святкові заходи до Дня усиновлювача. |
Стромко Н.М., Васильчук Л.В. |
|
|
34. |
Заходи до 30-ї річниці Незалежності України. |
Ільченко О.М., Денисенко Ю.А. |
|
|
VII. Проведення заходів ідеології державотворення
|
|
|||
Протягом кварталу |
|
|||
35. |
Проведення нарад за участю голови райдержадміністрації. |
Ільченко О.М., Денисенко Ю.А. |
|
|
36. |
Розміщення інформації на сайті райдержадміністрації з висвітленням результатів роботи підпорядкованих галузей. |
Сірченко Є.О., Логвин Л.М. |
|
|
37. |
Забезпечення технічного супроводу під час проведення засідань Громадської ради при райдержадміністрації. |
Ільченко О.М., Денисенко Ю.А. |
|
|
38. |
Організація підготовки та розміщення публікацій, статей у місцевих засобах масової інформації, спрямованих на дотримання вимог антикорупційного законодавства. |
Пірова О.Г., Давиденко С.А. |
|
|
39. |
Проведення прес-конференцій за участю голови райдержадміністрації. |
Созінова Т.А. |
|
|
40. |
Проведення тематичних «круглих столів» за участю представників політичних партій та громадських організацій. |
Созінова Т.А. |
|
|
41. |
Проведення засідань Громадської ради при райдержадміністрації. |
Созінова Т.А. |
|
|
VIII. Робота з органами місцевого самоврядування щодо реалізації ними повноважень органів виконавчої влади
|
|
|||
Протягом кварталу |
|
|||
42. |
Консультування з питань діловодства та зберігання документів. |
Сірченко Є.О., Брюховецька В.І. |
|
|
43. |
Сприяння в реалізації заходів економічного і соціального розвитку району в частині збільшення обсягів виробництва, залучення інвестицій, забезпечення своєчасної виплати заробітної плати, забезпечення ефективного використання природних ресурсів у Лубенському районі. |
Сіряченко Є.О., Логвин Л.М. |
|
|
44. |
Участь у проведенні постійного зв’язку з громадськістю за участю керівників структурних підрозділів райдержадміністрації. Своєчасне і оперативне вирішення звершень громадян з піднятих питань. |
Сіряченко Є.О., Логвин Л.М. |
|
|
45. |
Надання методично-консультативної допомоги органам місцевого самоврядування щодо правильності застосування норм законодавства під час виконання покладених на них обов’язків і завдань. |
Пірова О.Г., Давиденко С.А. |
|
|
46. |
Надання методично-консультативної допомоги органам місцевого самоврядування щодо правильності застосування норм законодавства при укладенні договорів оренди землі. |
Пірова О.Г., Давиденко С.А. |
|
|
47. |
Надання методичної допомоги щодо документування управлінської діяльності. Впровадження вимог Правил організації діловодства та архівного збереження документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях. |
Сірченко Є.О., Брюховецька В.І. |
|
|
48. |
Взаємодія з органами місцевого самоврядування у вирішенні питань, пов’язаних з веденням Державного реєстру виборців. |
Пірова О.Г., Куліш Т.М. |
|
|
49. |
Участь в нарадах з питань соціального захисту населення. |
Созінова Т.А.
|
|
|
ІХ. Документи, що розглядалися в порядку контролю у заступника голови та керівника апарату райдержадміністрації
|
|
|||
Протягом кварталу |
|
|||
50. |
|
|
|
|
Х. Вивчення, узагальнення і поширення в районі нових форм і методів роботи органів державної влади і місцевого самоврядування, підприємств і організацій різних форм власності
|
|
|||
51. |
- |
- |
|
Т.в.о.керівника апарату
райдержадміністрації Т. КУЛІШ