Основні заходи Лубенської райдержадміністрації з 18 по 24 червня 2018 року

12.06.2018
Основні заходи Лубенської райдержадміністрації
з 18 по 24 червня 2018 року
18.06
10.30
|
Нарада у голови райдержадміністрації:
|
|
1. Про стан дотримання законодавства про працю страхувальниками, зокрема у бюджетній сфері.
|
|
|
|
2. Про діяльність Лубенського районного відділу Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій у Полтавській області та забезпечення пожежної і техногенної безпеки на території району.
|
|
|
|
3. Про підготовку до відзначення Дня Конституції та Дня молоді.
|
|
|
|
4. Про виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 у відділі культури і туризму райдержадміністрації.
|
|
|
|
5. Про стан техногенно – екологічної безпеки, надзвичайні події та ситуації. що виникли на території району.
|
|
|
19.06
10.00
|
Виїзний особистий прийом заступника голови райдержадміністрації Нестеренка І.І. у Вовчицьку сільську раду.
|
|
|
20.06
09.00
|
Нарада з питань заключення договорів на технічне обслуговування внутрішніх і зовнішніх систем газопостачання.
|
|
|
22.06
09-00
|
Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.
|
|
|
22.06
11-00
|
Засідання комісії по розгляду справ громадян з питань призначення допомоги малозабезпеченим сім’ям з дітьми, пільг та субсидій.
|
|
|
22.06
|
Святкові заходи з нагоди Дня державної служби.
|
|
|
22-24.06
|
Випускні вечори у загальноосвітніх школах району.
|
|
|
Протягом тижня
|
Особисті прийоми громадян керівництвом райдержадміністрації (згідно з графіком).
|
|
|
Протягом тижня
|
Забезпечення проведення постійно діючої прямої телефонної лінії за участю керівників органів виконавчої влади.
|
|
|
Протягом тижня
|
Призначення населенню житлових субсидій на оплату комунальних послуг.
|
|
|
Протягом тижня
|
Обстеження сімей, що опинилися в складних життєвих обставинах. Контроль за цільовим використанням допомоги, наданої при народженні дитини.
|
В.о.начальника відділу організаційної
роботи та управління персоналом С.А.Давиденко