З В І Т про виконання плану роботи районної державної адміністрації за І квартал 2021 року
ЗАТВЕРДЖУЮ
Голова районної
державної адміністрації
С. СІРЯЧЕНКО
26.04.2021
З В І Т
про виконання плану
роботи районної державної адміністрації
за І квартал 2021 року
№ п/п |
Зміст заходу |
Відмітка про виконання |
Термін виконання |
Відповідальні виконавці |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
І. Питання, які розглядалися районною радою
|
|||||
1. |
Про внесення змін до показників районного бюджету на 2020 рік. |
Зміни внесено на сесії районної ради від 16.02.2021 року. |
Лютий. |
Сіряченко С.М., Єндоренко В.М. |
|
2. |
Про затвердження звіту про виконання районного бюджету за 2020 рік. |
Зміни внесено на сесії районної ради від 16.02.2021 року. |
Лютий. |
Сіряченко С.М., Єндоренко В.М. |
|
3. |
Про списання дебіторської заборгованості. |
Зміни внесено на сесії районної ради від 16.02.2021 року. |
Лютий. |
Сіряченко С.М., Єндоренко В.М. |
|
4. |
Про розподіл та перерахування залишків коштів. |
Зміни внесено на сесії районної ради від 18.02.2021 року. |
Лютий. |
Сіряченко С.М., Єндоренко В.М. |
|
5. |
Про внесення змін до показників районного бюджету на 2019 рік. |
Зміни внесено на сесії районної ради від 18.02.2021 року. |
Лютий. |
Сіряченко С.М., Єндоренко В.М. |
|
ІІ. Питання, які розглядалися на нарадах у голови райдержадміністрації
|
|||||
Наради у голови районної державної адміністрації відбуваються протягом тижня за окремим планом.
|
|||||
6. |
Про підсумки проведення Новорічних та Різдвяних свят. |
Повноваження з питань освіти передані створеним міським та селищним громадам згідно з новим територіальним устроєм. |
26.01.2021 |
Сіряченко С.М., Дзина Н.І. |
|
7. |
Інформація про виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». |
В порядку контролю звіт подано в.о. голови та розміщено на сайті райдержадміністрації. |
29.01.2021 |
Сіряченко С.М., Пірова О.Г., Брюховецька В.І. |
|
8. |
Про необхідність дотримання державними службовцями Закону України «Про запобігання корупції» у частині подання електронної Декларації про майно, доходи, витрати і забов’язання фінансового характеру за 2020 рік. |
Проводилась роз’яснювальна робота з структурними підрозділами райдержадміністрації. На сайті райдержадміністрації опублікувано оновлені роз’яснення, матеріали, сервіси та інструменти щодо заповнення е-декларацій. |
Лютий. |
Пірова О.Г., Давиденко С.А. |
|
9. |
Про зимове утримання доріг на території Лубенського району |
В зв’язку з карантинними обмеженнями не розглядалося |
Лютий. |
Сіряченко С.М., Тіщенко А.А. |
|
10. |
Про забезпечення санаторно-курортним лікуванням окремих категорій громадян у 2020 році та організація роботи у 2021 році. |
Не розглядалося. |
Лютий. |
Сіряченко С.М., Ісаєнко Н.В. |
|
11. |
Про підготовку до відзначення Міжнародного жіночого дня 8 Березня. |
Проведення масових заходів призупинено у зв’язку з поширенням коронавірусної інфекції COVID-19. |
Березень. |
Сіряченко С.М., Потерайло І.М. |
|
ІІІ. Питання, які розглядалися на засіданнях колегії райдержадміністрації
|
|||||
12. |
Про виконання в районі Закону України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми» |
Не розглядалося. |
Лютий. |
Сіряченко С.М., Ісаєнко Н.В. |
|
ІV. Питання, які розглядалися на галузевих семінарах та нарадах
|
|||||
13. |
Ознайомлення зі змінами, внесеними до чинного законодавства. |
Нарада у керівника апарату райдержадміністрації. |
22.02.2021 |
Пірова О.Г., Давиденко С.А. |
|
14. |
Вивчення питання щодо використання субвенції з державного бюджету щодо забезпечення житлом дітей – сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа у 2020 році. |
Нарада у виконувача обов’язків голови райдержадміністрації з питання забезпечення житлом пільгових категорій громадян. |
25.01.2021 |
Сіряченко С.М., Стромко Н.М. |
|
15. |
Нарада за участю юридичних осіб – джерел формування НАФ, які передають документи до архівного відділу Лубенської районної державної адміністрації з питань документування управлінської діяльності. |
Впровадження вимог Правил організації діловодства та архівного збереження документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях. |
26.01.2021 |
Сіряченко С.М., Брюховецька В. І. |
|
16. |
Проведення підготовчої роботи з призначення пільг та субсидій для придбання твердого палива та скрапленого газу у 2021 році. |
Семінари – навчання 17.02.2021 |
Лютий. |
Сіряченко С.М., Ісаєнко Н.В. |
|
17. |
Про стан проходження опалювального сезону 2020/2021 року та завдання з підготовки до опалювального сезону 2021/2022 року.
|
В зв’язку з карантинними обмеженнями не розглядалося.
|
Березень. |
Сірченко Є.О., Тіщенко А.А. |
|
18. |
Про стан пасажирських перевезень у Лубенському районі. |
Питання здійснення пасажирських перевезень розглянуто на робочій нараді з перевізниками району 17.03.2021. Щотижнево проводились перевірки транспортних засобів, які здійснюють перевезення пасажирів, на предмет дотримання карантинних вимог. |
За потребою. |
Сіряченко С.М., Логвин Л.М., Тарасенко Л.А. |
|
V. Питання, які розглядалися на оперативно – розпорядчих нарадах у заступника голови та керівника апарату райдержадміністрації
|
|||||
19. |
Про проведення заходів по вшануванню пам'яті В. Симоненка. |
Проведення заходів по вшануванню пам'яті В. Симоненка відбулося 08.01.2021 року. |
Січень. |
Сіряченко С.М., Пазенко Л.В.
|
|
20. |
Про підготовку, виготовлення та передачу дільничним виборчим комісіям іменних запрошень і списків виборців. |
Питання розглянуто на оперативно-розпорядчій нараді у керівника апарату райдержадміністрації. |
18.01.2021 |
Пірова О.Г., Куліш Т.М. |
|
21. |
Про організацію відзначення в районі Дня Соборності України. |
З метою належної підготовки та відзначення у районі Дня Соборності України та на виконання Указу Президента України від 13.11.2014 № 871/2014. |
Січень. |
Пірова О.Г., Бутрим Т.О. |
|
22. |
Про підбиття підсумків введення в експлуатацію житла у 2020 році та перспективи на 2021 рік. |
В зв’язку з карантинними обмеженнями не розглядалося. |
Лютий. |
Сіряченко С.М., Тіщенко А.А. |
|
23. |
Про стан енергозбереження у Лубенському районі |
Обговорено на оперативно-розпорядчій нараді у виконувача обов’язків голови райдержадміністрації 01.12.2021 |
Лютий. |
Сіряченко С.М., Тарасенко Л.А. |
|
24. |
Про порядок використання персональних даних Державного реєстру виборців. |
Питання розглянуто на оперативно-розпорядчій нараді у керівника апарату райдержадміністрації. |
22.03.2021 |
Пірова О.Г., Куліш Т.М. |
|
25. |
Про стан виконання наказу Мінсоцполітики від 06.02.2021 року № 48 щодо передавання справ дітей – сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа, дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, до служб у справах дітей виконавчих комітетів міських, селищних та сільських рад. |
22.03.2021 |
Березень. |
Сіряченко С.М., Стромко Н.М.
|
|
26. |
Про організацію роботи щодо призначення пільг та субсидій для придбання твердого палива та скрапленого газу у 2021 році. |
Не розглядалося. |
Березень. |
Созінова Т.А., Ісаєнко Н.В. |
|
27. |
Про проведення заключних концертів переможців творчих звітів колективів художньої самодіяльності району. |
Повноваження передані створеним міським та селищним громадам згідно з новим територіальним устроєм. |
Протягом кварталу. |
Сіряченко С.М., Потерайло І.М. Територіальні громади. |
|
№ п/п |
Зміст заходу
|
Відповідальні виконавці |
1 |
2 |
3 |
VI. Проведення організаційно-масових заходів
|
||
Протягом кварталу |
||
28. |
Заходи щодо підвищення знань державних службовців райдержадміністрації під час роботи в системі «АСКОД». |
Пірова О.Г., Яременко О.М., Родіонов Т.С. |
29. |
Проведення інформаційних кампаній з пропаганди альтернативних сімейних форм влаштування дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та патронатних сімей. |
Сіряченко С.М., Стромко Н.М. Роздані буклети та плакати. |
30. |
Забезпечення технічного супроводу та функціонування системи відеоконференцзв’язку під час проведення нарад у голови райдержадміністрації та його заступників з питань, що відносяться до основних завдань діяльності державного органу. |
Пірова О.Г., Яременко О.М., Родіонов Т.С. |
31. |
Організація проведення опитувань громадської думки щодо оцінки діяльності центральних та місцевих органів виконавчої влади, соціально-економічної та суспільно-політичної ситуації у державі та районі зокрема з метою врахування у подальшій роботі. |
Сіряченко С.М., Пазенко Л.В. Не надходили розпорядчі документи. |
Січень |
||
32. |
Вшанування пам'яті В. Симоненка до річниці з дня народження (с. Біївці 08.01.2021). |
Сіряченко С.М., Пазенко Л.В. |
Лютий |
||
33. |
Проводити засідання Міжрайонної координаційної методичної ради з правової освіти населення. |
Пірова О.Г., Давиденко С.А. Ліквідовано районну міжвідомчу координаційно-методичну раду з правової освіти населення (03.02.2021). |
Березень |
||
34. |
11.03.2021 відбулася розширена нарада з питань надання державної та регіональної підтримки агропромислового комплексу області в 2021 році. |
Сіряченко С.М., Логвин Л.М., Тарасенко Л.А. |
35. |
17.03.2021 відбулося засідання круглого столу з питань цифрової трансформації та Концепції розвитку пасажирського автомобільного транспорту Полтавської області до 2027 року. |
Сіряченко С.М., Логвин Л.М., Тарасенко Л.А. |
36. |
Проводити засідання районної спостережної комісії. |
Сіряченко С.М., Пірова О.Г., Давиденко С.А. Проведено 3 засідання (22.01.2021, 18.02.2021, 23.03.2021). |
VII. Проведення заходів ідеології державотворення
|
||
Протягом кварталу |
||
37. |
Організація підготовки та розміщення публікацій, статей у місцевих засобах масової інформації, спрямованих на дотримання вимог антикорупційного законодавства. |
Не проводилося за рішенням керівництва. |
38. |
Проведення прес-конференцій за участю голови райдержадміністрації. |
Не проводилося. |
39. |
Проведення тематичних «круглих столів» за участю представників політичних партій та громадських організацій (за окремим планом). |
Пірова О.Г., Бутрим Т.О. |
40. |
Проведення нарад за участю голови райдержадміністрації та його заступників. |
Пірова О.Г., Яременко О.М. |
41. |
Забезпечення технічного супроводу під час проведення засідань Громадської ради при райдержадміністрації. |
Пірова О.Г., Яременко О.М., Родіонов Т.С. |
42. |
Співпраця з сільськими радами з питань звітності про роботу сільських будинків культури та сільських клубів за 2020 рік. |
Сіряченко С.М., Дзина Н. І. |
43. |
Розміщено інформацію на сайті райдержадміністрації з висвітленням результатів роботи підпорядкованих галузей.
Надано пропозиції керівнику апарату райдержадміністрації щодо внесення змін до Закону України «Про автомобільний транспорт». |
Сіряченко С.М., Пазенко Л.В. 15.01.2021, 09.03.2021, 11.03.2021, 12.03.2021, 17.03.2021, 19.03.2021 |
44. |
Проведення прес-конференцій за участю голови райдержадміністрації. |
Не проводилося за рішенням керівництва. |
45. |
Проведення тематичних «круглих столів» за участю представників громадських організацій (розширене засідання правління ГР ветеранів та інвалідів Лубенського району «Союз Чорнобиль України»). |
Пірова О.Г., Бутрим Т.О. Захід проведено 19.03.2021 |
Січень |
||
46. |
Заходи з нагоди Дня Соборності України. |
Пірова О.Г., Бутрим Т.О. Захід проведено 22.01.2021 |
Лютий |
||
47. |
Заходи до Дня Героїв Небесної сотні. |
Пірова О.Г., Сірченко Є.О., Яременко О.М. Заходи проведено 18-20.02.2021 |
48. |
Заходи до Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав. |
Пірова О.Г., Сірченко Є.О., Яременко О.М. Заходи проведено 15.02.2021 |
Березень |
||
49. |
Заходи з нагоди відзначення чергової річниці з Дня народження та Дня смерті Т.Г. Шевченка. |
Пірова О.Г., Сірченко Є.О., Яременко О.М. Захід проведено 09.03.2021 |
50. |
Заходи до Дня добровольця. |
Пірова О.Г., Яременко О.М. Захід проведено 12-14.03.2021 |
VIII. Робота з органами місцевого самоврядування щодо реалізації ними повноважень органів виконавчої влади
|
||
Протягом кварталу |
||
51. |
Надання методично – консультативної допомоги органам місцевого самоврядування щодо правильності застосування норм законодавства під час виконання покладених на них обов’язків і завдань. |
Пірова О.Г., Давиденко С.А. Робота проводилась постійно протягом кварталу. |
52. |
Надання методично – консультативної допомоги органам місцевого самоврядування щодо правильності застосування норм законодавства при укладенні договорів оренди землі. |
Пірова О.Г., Давиденко С.А. Робота проводилась постійно протягом кварталу. |
53. |
Постійна взаємодія зі структурними підрозділами райдержадміністрації, підпорядкованими організаціями, державними органами та органами місцевого самоврядування з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на відділ завдань та здійснення запланованих заходів на території району. |
Пірова О.Г., Яременко О.М.
|
54. |
Здійснення практичної та методологічної допомоги з питань роботи та використання програмного забезпечення та комп’ютерного обладнання райдержадміністрації. |
Пірова О.Г., Яременко О.М., Родіонов Т.С. |
55. |
Взаємодія з органами місцевого самоврядування у вирішенні питань, пов’язаних з веденням Державного реєстру виборців. |
Пірова О.Г., Куліш Т.М. Для забезпечення ефективної роботи Державного реєстру виборців, у зв’язку зі змінами в адміністративно-територіальному устрої України, налагоджено співпрацю з новооутвореними територіальними міськими та селищними громадами Лубенського району. |
56. |
Надання практичної та методичної допомоги щодо реалізації державної політики у сфері будівництва, архітектури та містобудування. |
Сіряченко С.М., Тіщенко А.А. Протягом кварталу. |
57. |
Доручення голови облдержадміністрації від 20.07.2020 п.16 про відсоток укладення населенням Лубенського району декларацій із лікарями загальної практики-сімейної медицини та проведення щеплень серед населення.
|
Сіряченко С.М., Потерайло І. М. |
58. |
Доручення голови облдержадміністрації від 10.09.2020 п.п. 8,9,10 про дотримання закладами освіти протиепідемічних вимог у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби COVID-19. |
Сіряченко С.М., Потерайло І. М. |
59. |
Доручення голови облдержадміністрації від 16.02.2021 п.1 з питань здійснення заходів зі створення доступного середовища в лікувальних установах для осіб з обмеженими фізичними можливостями. |
Сіряченко С.М., Потерайло І. М. |
60. |
Доручення голови облдержадміністрації від 16.02.2021 п.2 щодо створення умов для надання медичної допомоги за програмою медичних гарантій. |
Сіряченко С.М., Потерайло І. М. |
61. |
Доручення голови облдержадміністрації від 20.07.2020 п.12 для придбання лапароскопічної стійки для хірургічного відділення КП «Пирятинська лікарня Пирятинської міської ради» та мобільного апарату ультразвукової діагностики. |
Сіряченко С.М., Потерайло І. М. |
62. |
Сприяння в реалізації заходів економічного і соціального розвитку району в частині збільшення обсягів виробництва, залучення інвестицій, забезпечення своєчасної виплати заробітної плати, забезпечення ефективного використання природних ресурсів у Лубенському районі |
Сіряченко С.М., Логвин Л.М. Проведена робота з перевізниками району щодо укладення тимчасових договорів на перевезення пасажирів. Проведена робота з органами місцевого самоврядування щодо впровадження інвестиційних проєктів та наповнення Інвестиційного порталу Полтавщини, з питань погашення заборгованості з виплати заробітної плати, поводження з безхазяйними відходами, паспортизації місць видалення відходів, можливостей реалізації у 2021 році Програми розвитку та підтримки аграрного комплексу Полтавщини за пріоритетними напрямками на період до 2027 року тощо. |
63. |
Участь у проведенні постійного зв’язку з громадськістю за участю керівників структурних підрозділів райдержадміністрації. Своєчасне і оперативне вирішення звернень громадян з піднятих питань. |
Сіряченко С.М., Логвин Л.М. Постійно. |
64. |
Консультування з питань діловодства та зберігання документів. |
Пірова О.Г., Брюховецька В.І. Протягом кварталу. |
65. |
Про надання методичної допомоги щодо документування управлінської діяльності Впровадження вимог Правил організації діловодства та архівного збереження документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях. |
Пірова О.Г., Брюховецька В.І. Протягом кварталу. |
66. |
Брати участь в нарадах з питань соціального захисту населення –16.03.2021 |
Сіряченко С.М., Ісаєнко Н.В. |
67. |
Надання консультативно-методичної допомоги посадовим особам органів місцевого самоврядування, які ведуть питання зв’язків з громадськістю та ЗМІ. |
Сіряченко С.М., Пазенко Л.В. Проводиться постійно |
ІХ. Документи, що розглядалися в порядку контролю у заступника голови та керівника апарату райдержадміністрації
|
||
Протягом кварталу |
||
68. |
Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 року N 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива» та від 17.04.2019 № 373 «Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива та скрапленого газу у грошовій формі» - не розглядалося. |
Сіряченко С.М., Ісаєнко Н.В. |
Х. Вивчення, узагальнення і поширення в районі нових форм і методів роботи органів державної влади і місцевого самоврядування, підприємств і організацій різних форм власності
|
||
69. |
- |
- |
Проведено поза планом:
11.03.2021 проведено засідання районної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій, інших соціальних виплат.
Керівник апарату
райдержадміністрації О. ПІРОВА